als het allemaal mooie showcases worden dan vergeven we het je wel hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef RonaldV het volgende:
Uhm.. ik gooide m dicht, geloof ik. Sorry voor de vertraging, ik werd afgeleid door een rij dames op MSN.
Van MSN kun je geen showcases makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als het allemaal mooie showcases worden dan vergeven we het je wel hoor
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van MSN kun je geen showcases maken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.
eerder omdat ze iets van je willen. foto's bv.
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.
eerder omdat ze iets van je willen. foto's bv.
hmmm nu.nl meld een lokale aardbevingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!
* RonaldV boos wegstampt
RonaldV is heeeel gezellig. Ook met mannen. Hè, beertje van me?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!
* RonaldV boos wegstampt
Het was idd wat nattig vandaag op weg van huis naar het stationquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een *************** weer zeg....
Voor je pols?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Puala het volgende:
pestpokke weer
vanmiddag naar de kapper
daarna naar het ziekenhuis
Jup. Eventjes 2 echo's laten maken. Kwam er alleen vanmorgen achter dat ik de brief kwijt ben waar ik moet zijnquote:
Mag nu toch wel een terechte Muts neer zetten he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Eventjes 2 echo's laten maken. Kwam er alleen vanmorgen achter dat ik de brief kwijt ben waar ik moet zijn![]()
Haha, van mij wel hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag nu toch wel een terechte Muts neer zetten he.
Dat klinkt tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:17 schreef photolex het volgende:
Wat een topdag voor velen!
En dat terwijl het zo'n druildag is. Mja, zal wel ter compensatie zijn.
Ik sappel vandaag ff door en leef naar morgen toe: hele dag workshop studiolicht.
To do: accu's opladen, tank volgooien.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
Afgestudeerd met een 8,3 inclusief de opmerking dat mijn begeleider op een hand kon tellen hoe vaak hij dat cijfer had gegeven de afgelopen 20 jaar
En een uur later werd ik gebeld en kreeg ik een baan aangebodenDe komende 2 a 3 maanden kan ik fulltime aan de slag op de VU
twee keer STEERD!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
Afgestudeerd met een 8,3 inclusief de opmerking dat mijn begeleider op een hand kon tellen hoe vaak hij dat cijfer had gegeven de afgelopen 20 jaar
En een uur later werd ik gebeld en kreeg ik een baan aangebodenDe komende 2 a 3 maanden kan ik fulltime aan de slag op de VU
Nee sommige mensen werken hard om iets te bereikenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef photolex het volgende:
[..]
twee keer STEERD!!!
met een zilveren lepel in de mond geboren?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee sommige mensen werken hard om iets te bereiken
Wees gerust, ze denkt alleen Evil, volgens mij is ze dat nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wanneer ga je daar mee beginnen dan?
![]()
* PdeHoog zoekt dekking...
"Waar Chanty werk heeft" zou pas de titel van SC 177 zijn, weet je nog? Je gaat te snel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
Je hebt haar zeker nooit ontmoetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wees gerust, ze denkt alleen Evil, volgens mij is ze dat niet
Woehoeequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt haar zeker nooit ontmoet![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Puala het volgende:
naar de kapper gaan is cool
Er waren nog 2 andere vrouwen en ze vonden me zo dapper![]()
Before & after
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Wie is die tweede?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Puala het volgende:naar de kapper gaan is cool
Er waren nog 2 andere vrouwen en ze vonden me zo dapper![]()
Before & after
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ben er wel heel blij mee. En het zit daar nog niet zoals ik het wil hebben. Kapsters doen het nooit zoals je het wilt namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik ben er wel heel blij mee. En het zit daar nog niet zoals ik het wil hebben. Kapsters doen het nooit zoals je het wilt namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |