That's the spirit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Barcaconia het volgende:
36uur werken, waar gaat het heen met de mensheidmijn weken zijn standaard 5x 10.5uur en daarop vaak nog overwerken.
36 uur is een halve werkweek toch ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef Freezer het volgende:
Grr ook hier nog een paar uurtjes te gaan. Maar daarna wel weekendhet voordeel van 4x9 werken.
Normale urenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig hebben mensen met normale of deeltijdwerkweken niet zo veel last van die opgepompte overwerkers omdat die toch niet zo veel buiten komen.
Dus als je geen 60 uur per week werkt, ben je een ambtenaar?quote:
..... hoe absurd vroeg begin je dan wel niet?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normale urensorry, 36 uur is niet eens een volle week. Daarnaast ben ik om 4 uur normaal klaar dus tijd zat voor een leven.
Bij wel meer bedrijven is 36 fulltime.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Freezer het volgende:
Nee die conclusie trek je zelf. Als ambtenaar is 36 fulltime..
5/half 6. Mooie tijd, dan verneuk je iig niet je halve dag met slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
..... hoe absurd vroeg begin je dan wel niet?!
Is er niet zoiets als de arbowet, waar ook de werknemer zelf verplicht is aan te voldoen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
Een paar jaar terug was er bij mijn werkgever ook een dip in de beschikbare werkzaamheden, toen móchten we een poosje niet meer uren maken als 40.. in de praktijk kwam dat er meer dan eens op neer dat woensdag mijn laatste werkdag was
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
5/half 6. Mooie tijd, dan verneuk je iig niet je halve dag met slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |