Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Duvel het volgende:
Neem een lekker vet ontbijt, met roerei en worst, daar valt die pil wel goed op.
Eh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's nou precies het probleem; ik kan niet eten op een nuchtere maag, magoed, het spul begint te werken, en ik heb nog niet beven de pot gehangen, dus het gaat goedkomen
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uitquote:
Hoe lang moet je dan wakker zijn voordat het er in blijft?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Oh zo, ja morgens krijg ik ook niet zoveel door m'n strot eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik binnen een uurtje of 2 nadat ik mijn nest uit rol voedsel naar binnen werk, komt het er net zo hard weer uit
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.quote:
Jajajaja, dat weten we nou welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan is je maag toch nog steeds nuchter? Mensen die niet kunnen eten op een nuchtere maag, gaan dood.
O...K.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn 'ontbijt' bestaat uit zware shag en koffie; ik eet pas als ik trek krijg, en da's meestal een uurtje of 2 a 3 erna
quote:Koppijn begint te zakken inmiddels, komt goed uit, want ik moet zo gaan solliciteren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Alfisti het volgende:
Succes SD![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ider_turboboost.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |