een BX?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconia
Weet wat je beweert...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet erger zijn dan de ringetjes van baraconia
Maar soms wel over DaD, omdat koffie bij de PTA SC housewarmingparty.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaad hier eigenlijk over alles, behalve dad.
renault ---> ringetjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet wat je beweert...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet wat je beweert...
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Tering. Kan het nog lelijker?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zo'n motorkap?
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:36 schreef Alfisti het volgende:
Al draagt een Renault een gouden ring..........
quote:De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"
als een Alfa hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfa
Betrouwbaarder dan ik bij aankoop dacht ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is en blijft minder vaak kapot gaan dan een Alfa
Yeah rightquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, mijn laatste post was natuurlijk een grapje![]()
![]()
maar jah ben nu al tijdje geen vrijgezel meer maar toch blijf ik het gewoon netjes doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
Als je vrijgezel bent moet je wel
De Laguna van mn vader was ook erg fijn, maar ging vaker kapot dan de auto die hij er voor had... (Toyota Carina IIquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan ik bij aankoop dacht ja.
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Laguna van mn vader was ook erg fijn, maar ging vaker kapot dan de auto die hij er voor had... (Toyota Carina II![]()
)
ben benieuwd hoe betrouwbaar mijn volgende auto word.. nijg naar een Kalos, mijn ouders hebben een Nubira, en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.
*Behalve een Alfa wellicht.
Ik volg graag het feedback topic, sorryquote:
Ladas zijn ook wel eens kapot. Gelukkig is er makkelijk aan onderdelen te komen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
De voorganger was een Saab 900 Turbo van 18 jaar oud. Alles is betrouwbaarder*.
*Behalve een Alfa wellicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVP gezet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik volg graag het feedback topic, sorry
Nee want dat mag niet en ik houd niet van modjes pestenquote:
Je moet er ook wat moois van maken! Gewoon een nuttige vraag in dit topic stellen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee want dat mag niet en ik houd niet van modjes pesten
zeker, al achteraan geweest, maar de kwaliteit is te slecht. Ga een paar profi laten maken bij een reclameboer, die niet binnen 2 maanden verkleurd zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:53 schreef Anne het volgende:
Is dit niks voor je icm buzzybee, Lex?
http://www.vistaprint.nl/(...)sSignage&dng=Signage
Chevroletquote:
Hopen dat 't plastic een beetje UV bestendig is dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Chevrolet![]()
nouja, hij roest iig niet onder je kont weg..
photoshop mag ik hopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |