Preciesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef jna het volgende:
Wat wel weer mooi van duindorp is. Ze blijven daar gelukkig lekker plakken dus die gezwellen verspreiden zich niet over de rest van de stad.
En je hebt niet gehoord dat het een hoax was?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef jna het volgende:
Oja ik hoorde dat er een aflevering van my super sweet 16 in Zeeland wordt opgenomen
Nee dat stond er niet bij in de krant. Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je hebt niet gehoord dat het een hoax was?
Fok.nl natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat stond er niet bij in de krant. Bron?
Westkapelle jonge. THE place to bequote:
Dat stond er niet, jonge.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Westkapelle jonge, wat ben jij nou voor Zeeuw![]()
HIER!
De Westerschelde ligt toch ook niet in het westen en de Oosterschelde ligt ook niet in het oosten en de Noordzee ligt ook niet eens in het noorden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:49 schreef jna het volgende:
EN DAN IS ER OOK NOG OOSTKAPELLE ZIE IK NU! EN DAT LIGT VERDOMME NIET EENS TEN OOSTEN VAN KAPELLE!
Huh? Nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Westerschelde ligt toch ook niet in het westen en de Oosterschelde ligt ook niet in het oosten en de Noordzee ligt ook niet eens in het noorden.
Die ligt toch noordelijker dan de Noordzee.quote:
Wat vertel je me nu zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt toch noordelijker dan de Noordzee.
Nee, ik zeg toch ook:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Westerschelde ligt toch ook niet in het westen en de Oosterschelde ligt ook niet in het oosten en de Noordzee ligt ook niet eens in het noorden.
quote:
Bestaat er een gele zee?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:57 schreef jna het volgende:
Dadelijk gaan jullie me ook nog vertellen dat de gele zee niet echt geel is...
quote:
Doen ze niet aan aardrijkskunde in Zeeland?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging er wel vanuit dat het een grapje was maar ik dacht: "Je weet het nooit".![]()
Ik googlede net en ik wist serieus niet dat er een gele zee was...misschien heb ik het ooit wel geweten maar heb ik dit niet onthouden, in tegenstelling tot de rode zee, die ik uiteraard wel ken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doen ze niet aan aardrijkskunde in Zeeland?
Alsof we alle zeeën gaan leren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doen ze niet aan aardrijkskunde in Zeeland?
Oh dat heb ik allemaal in groep 8 enzo gehadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik googlede net en ik wist serieus niet dat er een gele zee was...misschien heb ik het ooit wel geweten maar heb ik dit niet onthouden, in tegenstelling tot de rode zee, die ik uiteraard wel ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |