Alsof die gozers daar wel op zitten te wachten.quote:
Gisteren was het ook al zo vroeg klaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
Het is niet een half 9.
Dus ze gaat gewoon zo kort mogelijk doen? De reclame is langer dan de hele aflevering man.
Dat zal mij aan m'n reet roesten. Als er maar nieuwe komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die gozers daar wel op zitten te wachten.
Veel slechter kan het niet worden, wil je zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zal mij aan m'n reet roesten. Als er maar nieuwe komen.
Jup, ik zei het in de verleden tijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kende? Nu niet meer dan?
Dat weet ik niet. Als die persoon die boer nu niet meer kent. Want me haar lijkt, aangezien die het blijkbaar wel heeft kunnen aangeven dat die hem kent. Dus dan zou het gewoon in tegenwoordige tijd horen te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik zei het in de verleden tijd.
of heb ik iets verkeerds gezegd?
Sorry, ik snap je niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als die persoon die boer nu niet meer kent. Want me haar lijkt, aangezien die het blijkbaar wel heeft kunnen aangeven dat die hem kent. Dus dan zou het gewoon in tegenwoordige tijd horen te zijn.
precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry, ik snap je niet.
Als iemand hem in het verleden ontmoet heeft en nu niet meer, maar wel nog weet wie hij is, kan ik niet in de verleden tijd praten?
Dat je weet hoe hij eruit ziet en heet, wilt niet zeggen dat hij ooit met hem om ging of écht kent.
Heb je toevallig daar een bron van?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies.![]()
Je kan enkel in verleden tijd praten als de persoon over wie je het hebt intussen is overleden of als je niet meer weet wie het is. Dus als je die persoon op straat tegenkomt, dat je die persoon dan straal voorbij loopt, omdat je toch geen idee hebt wie dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |