Restoren met een custom firmware.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef M.C. het volgende:
ik wil mijn iphone restoren met behoud van firmware versie 4.0.1.
Als ik ga restoren gaat itunes denk ik meteen updaten naar 4.0.2 en dat wil ik niet. Hoe kan ik dat doen?
Heb er nu wel cydia opstaan
Ze zulen vast rekenen vanaf de activeringsdatumquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Blaxje het volgende:
Als ik over 5 weken mijn iPhone binnen heb, kom ik dan nog wel in aanmerking voor een gratis hoesje (gezien je binnen 30 dagen na aankoop je hoesje moet claimen)?
Iemand die 'm al binnen heeft dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
...aangezien de meeste hem veel en veel sneller dan de aangegeven levertijd krijgen.
30 juli besteld, werd me een levertijd van 8-10 weken voogeschoteld. Afgelopen zaterdag is 'ie hier afgeleverd.quote:
Dat het voor 30 september gebeurt geloof ik ook wel, gaat er meer om dat je een hoesje moet aanvragen binnen 30 dagen na aankoop (of misschien dus pas na activatie, wat mij meer plausibel lijkt..).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
Uhm, over 5 weken kan hij nog gewoon een hoesje aanvragen hoor. Dat is zelfs nog voor 30 september. En daarnaast lijkt het me sterk dat het 5 weken gaat duren, aangezien de meeste hem veel en veel sneller dan de aangegeven levertijd krijgen.
Restore gedaan, heb nu evengoed 4.0.2 én werkend touchscreen, bedankt voor je ontzettende puike tip.quote:
Graag gedaan, werkt altijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Restore gedaan, heb nu evengoed 4.0.2 én werkend touchscreen, bedankt voor je ontzettende puike tip.
Je had er wel plezier in begreep ik ?quote:
Stilte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een verlenging genomen als abonnement. Die gaat in per 29 aug, mijn huidige loopt af op 27 aug.
Wat kan ik de 28e verwachten?
Hopelijk een iPod Touch met FaceTime, zodat ik simpel met mijn moeder kan cammen :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef WSquater het volgende:
Het hoort eigenlijk niet hier, maar goed. Apple heeft uitnodigingen verstuurd van een iPod evenement op 1 september.
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Wie wil er een witte iPhone 4 16GB hebben?
Nee je gaat geen sletjes hosselen in dit topic.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
quote:
http://link.marktplaats.nl/371952943 en http://link.marktplaats.nl/371982974quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee je gaat geen sletjes hosselen in dit topic.
Ik wil hem wel hebben, of bedoelde je niet gratis ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Dat lijkt me voor de student wat beter ja idd, thanksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan moet je voor een relax abonnement gaan.
270 euro, wat een prijzen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Voor diegenen die hun zwarte iPhone willen om laten bouwen tot een witte:
http://link.marktplaats.nl/368679702
Wit is nooit een optie geweest bij dat programma. Apple geeft alleen zwarte bumpers gratis weg. En ligt het trouwens aan mij of is de officiele witte iPhone 4 van Apple witter dan van die setjes? Natuurlijk, op die reclame foto's zien ze er altijd beter uit maar in juni na de persconferentie mocht de pers ook met witte iPhone 4's spelen en die zagen er ook veel beter uit...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die cases via het case program, zijn die alleen nog maar in zwart of wit te bestellen? Of kun je ook die andere fancy kleurtjes bestellen?
Ik heb twee keer E 25,- neergelegd voor die stomme Nude cases en daarna $2,85 voor een Stealth Guard. De Bumper van Apple is alsnog het best! Hoewel ik wel de voorsticker van Nude en de achtersticker van Stealth er op heb gelijmd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, jammer. Maar goed, het is gratis en ik ga ook niet ¤30,- apart voor een case neerleggen...
Ik vind dit wel aardig? Kan beter maar och.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Gewoon de camera functie... op lowlands.
Geluid is verschrikkelijk.
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!quote:Veel iPhonebezitters klagen juist dat hun toestel géén Flash spreekt en dat talloze websites die met de populaire taal werken, daardoor ontoegankelijk zijn
Tegenwoordig zet iedereen zich af tegen Applequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ager-van-iphone.html
[..]
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!.
Ze snappen er ook niets van hè?
lol... ik heb net Flash geinstalleerd op mn iphone 4... werkt nog niet helemaal perfect maar het begin is er iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!.
ja de agenda?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef AskBrad het volgende:
Bestaat er voor de Iphone4 een app, waarmee je een agenda kunt bijhouden? Maar dan wel zo, dat je een melding krijgt als je afspraak bijna is?
hehe, dat zit praktisch wel op elk telefoon tegenwoordigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef AskBrad het volgende:
[..]
ok, ja wist ik niet. Heb de telefoon nog niet binnen helaas
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ne-4-32gb-650-a.html
Whehehe
Godsamme, wat een achterlijke mongolen lopen er toch rond op deze wereld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Dat mailtje uit Duitsland heb ik ook gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Ja klopt, maar bij de helft van die telefoons (zoals die &**#$%@#$%^&^ LG van mij) geeft dus niet aan dat je een afspraak hebt....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hehe, dat zit praktisch wel op elk telefoon tegenwoordig
Die op dit moment gefabriceerd worden hebben hetzelfde probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, ik ben er een tijdje uit geweest dus daarom deze misschien wel "overbodige" vraag. De iPhone 4 heeft last van verbindingsproblemen en dat is dus op te lossen met zo'n bumpercase. Blijft dat zo of zijn de iPhones die op dit moment in de fabriek worden gefabriceerd wel gewoon goed qua ontvangst?
Ik kan niet meer kijken, want het programmaatje opent niet meer nadat je besteld hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef mie_at_work het volgende:
welk bumpercase hebben jullie besteld bij case program voor iphone 4?
ik dacht dat je maar de keus uit slechts een case had, maar zie als ik het programma open stuk of 10
Mja, je kunt er om lachen maar door dit soort idioten blijven die oplichters het proberen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
hahah!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Raar toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die op dit moment gefabriceerd worden hebben hetzelfde probleem
hoezo raar? als mensen ze blijven kopen? of moet je alle productie stilleggen en in de tussentijd de ontwerpfout aanpassen - testen- nog een keer testen en dan weer in productie nemen?quote:
volgens mij heb je geen regel van het topic doorgelezen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef LennyCole het volgende:
Waar kan ik het beste een iphone bestellen zodat ik hem het snelste heb? Op de t-mobile site of in de winkel, en maakt het nog uit welke winkelketen of niet?
Volgens mij wel. Mijn conclusie uit de verhalen die ik hier heb gelezen:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
volgens mij heb je geen regel van het topic doorgelezen...
onderstaande staat nog geen 10 posts boven je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mijn conclusie uit de verhalen die ik hier heb gelezen:
Winkel: meeste hebben hem redelijk snel binnen.
Internet: 5 weken levertijd wordt gezegd, nu ben ik benieuwd of dit alleen theorie of ook praktijk is
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Goede service bij thephonehouse, twee dagen na reservering is de iPhone al opgehaald.
En in de vorige topics heb ik gelezen dat het ook nogal verschilt per winkel hoeveel ze op voorraad hebben en hoe snel je hem dus binnen hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
onderstaande staat nog geen 10 posts boven je?
[..]
dan bel je vantevoren even misschien...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En in de vorige topics heb ik gelezen dat het ook nogal verschilt per winkel hoeveel ze op voorraad hebben en hoe snel je hem dus binnen hebt.
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan bel je vantevoren even misschien...
Bij Focalprice ben je de man voor ~ $10. Ik geef natuurlijk geen garantie op het resultaatquote:
ja kan gewoon!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan ik op mijn 4 gewoon de reserve kopie zetten van de 3GS?
langere wachttijden zijn aangekondigd... zeker 5-7 weken heb ik begrepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?
als je hem snel wilt hebben, zowieso niet via t-mobile bestellen. vreemd genoeg zijn zij zelf het traagst met leveren =S.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?
hehe, ik ook net bij telefoonkopen.nl. ff gebeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef andre347 het volgende:
Vanmorgen eens echt begonnen met zoeken naar de iPhone 4. Paar site's gezocht en gekeken naar levertijden maar die gaven allemaal 8-10 weken levertijd. Dat was mij iets te lang. Daarna een aantal winkels hier in de buurt gebeld. Kreeg voornamelijk reacties dat ik hem via T-mobile moest bestellen en dat de levertijd dan 8-10 weken is. Dat wist ik dus al. Toen ik als laatste telefoonkopen.nl belde om te vragen of ze nog iPhones hadden zei de verkoper dat ze die nog wel op voorraad hadden. Ik dus vragen of ze 1 wilden achterhouden. Ben ik vanmiddag even naar de winkel gegaan, abonnement afgesloten + iPhone 4 32GB.
Dus maar even om op te merken: via T-mobile bestellen zou ik echt niet doen.
lijkt me wel zo verstandig ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef fransbreda het volgende:
Krijg geen geluid meer met filmpjes ed, nog wel met bellen gelukkig.
Moet dus opgestuurd worden naar t-mobile.
Moet de jailbreak er dan af of is dat geen probleem ivm garantie?
krijg je zeker ook de nieuwe firmware 4.0.2 erbij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lijkt me wel zo verstandig ja...
Heb ik terug gemailed:quote:Hello,
Sorry for delay, the iPhone`s are still available.
The phones are unlocked, brand new, in box + warranty.
I have 4 x Apple iPhone 4 with 32GB memory. How many iPhone`s you want to buy ?
Thank you,
Alex
---------------------------
IPHONE INFORMATION:
Model: Apple iPhone 4
Version: 32GB, 4G, HD
Color: Black or White
Camera: 5 Megapixel
Carrier: Unlocked
Contract: Without Contract
Condition: brand-new, unused, unopened, original packaging.
quote:Hi,
What is the price?
quote:Hi,
The final price for 1 Apple iPhone 4 is 550 Euro including the shipping tax.
I`m from Manchester/Great Britain but this will be not a problem. If you really want the iPhone tell me and i will explain you how this deal will be closed.
Thank you, Alex Dung
als het goed is doen ze niets aan de firmware.... als je hem terug zet naar 4.0.1 is het gewoon goed en zullen ze niet naar 4.0.2 gaan ivm gebruiksvoorwaardenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
krijg je zeker ook de nieuwe firmware 4.0.2 erbij?
Dat er überhaupt nog faalbedrijven zijn die een flashwebsite hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
gaat niet over flashwebsites, maar over flashvideo en flashbanners of flash applicaties...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog faalbedrijven zijn die een flashwebsite hebben.
Nouja, moet je voor de lol eens de website van Super de Boer bekijken op je telefoon (zonder flash uiteraard).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
gaat niet over flashwebsites, maar over flashvideo en flashbanners of flash applicaties...
zoals eerder vermeld kun je gewoon Flash op je iPhone 4 zetten... heb ik vandaag gedaan en werkt opzich wel maar lange van perfect.... wacht met smacht op volgende update!
waarom zouden mensen op de website van een supermarkt kijken?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nouja, moet je voor de lol eens de website van Super de Boer bekijken op je telefoon (zonder flash uiteraard).
Ik had bodyguardz op m'n 3GS. Was er niet zo tevreden over. Moeilijk te installeren (bij de iPhone 4 geen probleem) en werd gelig en er kwam makkelijk troep onder de hoekjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef mie_at_work het volgende:
Heb de incase snap case besteld. Ga hem waarschijnlijk niet eens gebruiken, maar hij is tog gratis =P. Ben van plan om een sticker voor de achterkant en zijkant te halen bij de antenne. Iemand ervaringen met de Bodyguardz stickers en de levertijd?
nee, alleen icm een t-mobile aboquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef MoChe het volgende:
verkoopt www.telefoonkopen.nl de iPhone 4G ook simlockvrij?
Er is geen 4G.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef MoChe het volgende:
verkoopt www.telefoonkopen.nl de iPhone 4G ook simlockvrij?
Ik heb er vandaag een Bodyguardz opgedaan vandaag, en hoe makkelijk wil je het hebben inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik had bodyguardz op m'n 3GS. Was er niet zo tevreden over. Moeilijk te installeren (bij de iPhone 4 geen probleem) en werd gelig en er kwam makkelijk troep onder de hoekjes.
Ik ben daarna voor een bestskinsever gegaan en die heb ik nu ook op m'n iPhone 4. Kost een kwart van wat je voor bodyguardz betaalt (8,50 inc verzendkosten), voelt beter aan (minder plakkerig) en bij de 3GS waren de hoeken beter afgewerkt.
Als je hem op zodat bestelt, heb je em vrijdag binnenTop!
helpt dat sticker aan de zijkant ook echt tegen de death grip?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:14 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag een Bodyguardz opgedaan vandaag, en hoe makkelijk wil je het hebben inderdaad.Ben wel erg tevreden. En als het toch niet gelukt is en je haalt 'm er later af krijg je tegen verzendkosten (dollar of 4 geloof ik) een nieuwe. Terwijl er al 2 in elke verpakking zitten.
Heb je je SHSH-blobs opgeslagen op de server van Saurik? Zoniet, dan moet je dat even doen. Als je dit doet, kun je nog downgraden van 4.0.2 naar 4.0.1quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:44 schreef Dragonetti het volgende:
Als je iOS4.01 hebt en je doet een restore via iTunes, dus dat "Herstellen" knop... Wordt er dan automatisch iOS4.02 op de iphone gezet?
Ik vraag dit omdat ik de melding krijg:
"Weet u zeker du de fabrieksinstellingen......en wordt de nieuwste versie van de iphone software geinstalleerd."
Bij de installatie van Cydia heb ik aangegeven dat ik de "bescherming" wilde hebben van tegen updaten naar 4.02 maar ik weet niet in hoeverre ik dat goed begrepen heb...misschien is dat niet bedoeld voor retsores?
De knop heet ook "Herstellen en bijwerken"
edit1: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=396374
Ik lees dus net, [SHIFT] indrukken en daarna de [herstel] knop. Waar kan ik de betrouwbare iphone 4.01 firmware downloaden?
edit2:
via tweakers.net kwam ik op deze linkje:
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
Kan volgens mij al niet meer!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je je SHSH-blobs opgeslagen op de server van Saurik? Zoniet, dan moet je dat even doen. Als je dit doet, kun je nog downgraden van 4.0.2 naar 4.0.1
http://www.iphonedownload(...)save-your-shsh-blob/
Geen idee, die heb ik er niet opgedaan. Al die losse stickertjes vind ik maar niets, en ik heb totaal geen last van de deathgrip. Kan knijpen en doen wat ik wil, maar er veranderd niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
helpt dat sticker aan de zijkant ook echt tegen de death grip?
elk keer als ik namelijk mijn iPhone 4 vasthoud met mijn linkerhand heb ik nog maar 2 of slechts 1 streepje over bij bereik met Vodafone, terwijl het normaal 3 of 4 strepen zijn.
ben bang dat dat met T-Mobile eind november alleen maar erger zal zijn.
Is er volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zet je toch gewoon de 4.0.2 jailbreak erop!?
Wat is er eind november?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef mie_at_work het volgende:
ben bang dat dat met T-Mobile eind november alleen maar erger zal zijn.
Niet op de iPhone 4!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zoek maar even op redsn0w... mag er geen linkjes van posten he!
Die is en komt er niet volgens mij..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zet je toch gewoon de 4.0.2 jailbreak erop!?
abo nog niet ingegaan... en nog laatste maand afmaken van je oude abo....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:19 schreef Stevennn het volgende:
Mooi ding hoor. Wel jammer van Death Grip. Thuis wel last van, op m'n werk (300m verderop) nergens last van.
Maar een vraagje. Als ik inlog op My T-mobile staat er dat ik nog 9 minuten kan bellen en nog 10 smsjes kan sturen. Ik heb 'm pas sinds gisteren en amper gebeld en gesmst. IEmand enig idee hoe dat kan?
Ik ben nieuwe klantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
abo nog niet ingegaan... en nog laatste maand afmaken van je oude abo....
Ik zou voor de bumper gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik twijfel tussen de Incase Snap Case en de Belkin Shield Micra. Voor welke case zouden jullie gaan?
Ik heb de Speck Fitted besteld!quote:
Die thema ziet er goed uit, weet je de naam nog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:58 schreef Skv het volgende:
Kwam net het eerste HD-thema voor SBSettings tegen. Vind 'm erg mooi!
[ afbeelding ]
Heb daarnet ook Notified geïnstalleerd, handige add-on!
http://www.iphoneclub.nl/(...)reak/#comment-259543
Tevens credits gekocht bij BiteSMS, zo kan je alsnog een smsbundel bij je iPhone-abbo nemen!
Wel 2$quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:10 schreef allroms het volgende:
[..]
Die thema ziet er goed uit, weet je de naam nog?
Dan kan ik het ook downloaden
Edit
Laat maar, zie al de naam staan :p
Ik had dad inderdaad gedaan, maar de key heb ik op mijn computer opgeslagen. Moet het op de server van Saurik worden opgeslagen of wordt dat automatisch al gedaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je je SHSH-blobs opgeslagen op de server van Saurik? Zoniet, dan moet je dat even doen. Als je dit doet, kun je nog downgraden van 4.0.2 naar 4.0.1
http://www.iphonedownload(...)save-your-shsh-blob/
Dat zie je toch? 3GUnrestrictor, Useragent faker, BiteSMS, Pushblocker, Background apps removerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:28 schreef no1uknow het volgende:
SKV welke extra tweaks/opties gebruik jij met SBsettings?
Als het goed is staat je iPhone bij de servers van saurik geregistreerd als je je shsh bewaard hebt. Ik heb mijn iPad via cydia geregistreerd en als ik cydia nu open staat bovenin 'this device has shsh on file for iPhone/ios 3.2.2'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:09 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ik had dad inderdaad gedaan, maar de key heb ik op mijn computer opgeslagen. Moet het op de server van Saurik worden opgeslagen of wordt dat automatisch al gedaan?
edit: ik heb trouwens nog geen update naar 4.02 gedaan, ik wilde alvast de procedure weten, dus ik zit nog op 4.01. (zoals die was zoals ik hem 3 dagen geleden had gekregen).
Het wordt maar leuker en leuker:
- gewoon kunnen browsen! (ik kom van een Treo 650/680 daar kon het ook wel op, maar niet zoals het nu gaat).
- ik dacht dat de games op de iphone slappe hap was.. =>![]()
- de appstore is echt GIGantisch
- en dan nog de dingen die je via Cydia kan doen
- en als je met je wifi connected bent dan kan je helemaal los gaan
- alles gaat zo verrekte soepel (navigeren, openen van apps, etc... ik hoop dat dat zo blijft!)
- die GPS is echt goed, ik krijg zelfs binnen een fix tussen alle apparatuur in (en nog aardig snel ook!)...tomtom werkt per-fect tut nu toe
- en die kompas werkt ook aardig.
Ik heb misschien maar 1 minpunt, en dat is het ontvangst het aantal signal bars fluctueert nogal, geen gesprek dat afgebroken wordt, maar soms zie ik maar 1 signal bar. Ik heb een nude case (hele dunne).
Voor de rest lijkt het echt goed inelkaar te zitten.
Aan de hand van dit bericht ben ik maar eens gaan kijken wat ik aan mobiele dataverbruik heb, op m'n huidige telefoon nog niet eens 50MB per maand. Meeste doe ik toch via Wifi, dat heb ik bijna overal wel beschikbaar. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel data er gemiddeld per maand wordt verstookt op een iPhone.quote:Verdubbeling mobiel dataverbruik KPN
Uitgegeven: 27 augustus 2010 16:27
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2010 16:26
AMSTERDAM – Mobiele internetters bij KPN zijn in het afgelopen jaar maandelijks ruim twee keer zoveel data gaan verstoken, zo bevestigt een woordvoerder van het bedrijf vrijdag.
KPN kent twee mobiele internetabonnementen voor smartphones. Gemiddeld verbruikt een afnemer van de langzame variant 45 megabyte per maand. Het verbruik bij het snelste abonnement ligt momenteel op 125 megabyte.
"Dat is een ruime verdubbeling ten opzichte van een jaar geleden", aldus een woordvoerder. Naast de groei van het aandeel smartphones, worden er volgens hem steeds meer 'apps' gebruikt, zoals Twitter en Facebook, die op de achtergrond informatie binnenhalen.
Limiet
Daardoor stijgt het gemiddelde dataverbruik en kunnen ook meer mensen een melding krijgen dat zij hun maandelijkse limiet dreigen te overschrijden. Het snelle KPN-abonnement kent momenteel een 'fair use'-maximum van tien keer het gemiddelde dataverbruik, wat momenteel neerkomt op 1,25 gigabyte. Bij het 'trage' data-abonnement ligt dit op 450 megabyte.
Het telecomconcern doet geen mededelingen over het aantal dataklanten, maar wil wel kwijt dat tien procent van de gebruikers 80 procent van het dataverkeer opslokt.
Bron
9 maanden:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aan de hand van dit bericht ben ik maar eens gaan kijken wat ik aan mobiele dataverbruik heb, op m'n huidige telefoon nog niet eens 50MB per maand. Meeste doe ik toch via Wifi, dat heb ik bijna overal wel beschikbaar. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel data er gemiddeld per maand wordt verstookt op een iPhone.
12 uur gebruik en 5 dagen standby is best veel, ik denk niet dat ze hem dan constant gebruiken zoals jij aangeeft wel te doen. Push en helderheid zijn sowieso twee dingen die belachelijk veel verschil maken op de duur van je batterij. Zet je push maar eens uit en je helderheid op 25%. Testen hoelang hij dan meegaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:00 schreef mie_at_work het volgende:
Hoe lang gaan jullie eigenlijk mee met het batterij van de iphone 4?
Ik heb hem pas sinds drie dagen, maar ik merk geen significant verschil met mijn oude 3G.
Na gebruik van ongeveer 6 uur (internet, video's kijken downloaden, browsen, etc) en een dag standby is de batterij wel leeggetrokken, terwijl ik op iphoneclub forum lees dat sommigen wel 12 uur gebruik halen en 5 dagen standby.
Overigens moet ik wel zeggen dat Wifi constant aanstaat en push voor apps als facebook. Ook staat mijn helderheid op maximaal.
Ik doe er ongeveer anderhalf keer langer mee dan ik met mijn 3GS deed. Helderheid staat net niet maximaal, Wifi staat wel constant aan, maar geen push. Als ik anderhalf tot twee uur op internet zit, een uur een spelletje speel, twee afleveringen van The Wire kijk en muziek speel, haal ik er ongeveer anderhalve dag mee. Misschien twee als ik de tweede dag alleen muziek luister.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:00 schreef mie_at_work het volgende:
Hoe lang gaan jullie eigenlijk mee met het batterij van de iphone 4?
Ik heb hem pas sinds drie dagen, maar ik merk geen significant verschil met mijn oude 3G.
Na gebruik van ongeveer 6 uur (internet, video's kijken downloaden, browsen, etc) en een dag standby is de batterij wel leeggetrokken, terwijl ik op iphoneclub forum lees dat sommigen wel 12 uur gebruik halen en 5 dagen standby.
Overigens moet ik wel zeggen dat Wifi constant aanstaat en push voor apps als facebook. Ook staat mijn helderheid op maximaal.
ik heb mijn helderheid maar even even aangepast naar 75%, zal even kijken hoe lang die dan meegaatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
12 uur gebruik en 5 dagen standby is best veel, ik denk niet dat ze hem dan constant gebruiken zoals jij aangeeft wel te doen. Push en helderheid zijn sowieso twee dingen die belachelijk veel verschil maken op de duur van je batterij. Zet je push maar eens uit en je helderheid op 25%. Testen hoelang hij dan meegaat.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik doe er ongeveer anderhalf keer langer mee dan ik met mijn 3GS deed. Helderheid staat net niet maximaal, Wifi staat wel constant aan, maar geen push. Als ik anderhalf tot twee uur op internet zit, een uur een spelletje speel, twee afleveringen van The Wire kijk en muziek speel, haal ik er ongeveer anderhalve dag mee. Misschien twee als ik de tweede dag alleen muziek luister.
Ha nooit echt bij stil gestaan maar handig inderdaad!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n iPhone niet als MP3-speler, bestaan er stekkertjes of dopjes of weet ik veel wat die ik in de audio-aansluiting kan stoppen om te voorkomen dat er al te veel stof in komt?
Ik kreeg ze bij mijn nude case. Ook voor de stekker-aansluiting.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n iPhone niet als MP3-speler, bestaan er stekkertjes of dopjes of weet ik veel wat die ik in de audio-aansluiting kan stoppen om te voorkomen dat er al te veel stof in komt?
Heb je niet over?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kreeg ze bij mijn nude case. Ook voor de stekker-aansluiting.
jawel. Ook twee cases.quote:
Die zijn brak, steken een mm of drie uit, ziet er niet uit en ze blijven overal achter hangen. Niet kopen, een plakbandje erover is nog mooier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Dealextreme heeft ze ook, maar die zien er een beetje brak uit.
Ja, daar heb ik ook last van! Ben ik middenin een verhaal.."hallo? ben je er nog?" Het helpt om het scherm te blokkeren tijdens gesprekken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:44 schreef Bafrokapper het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat je tijdens het bellen per ongeluk op de muteknop drukt met je wang? Ik heb het soms wel 3 keer per gesprek, echt heel irritant! De lichtsensor van de iPhone 4 staat volgens mij niet helemaal lekker ingesteld.
Ja echt heel kut. Zal dat blokkeren is proberen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van! Ben ik middenin een verhaal.."hallo? ben je er nog?" Het helpt om het scherm te blokkeren tijdens gesprekken.
Het scherm zou automatisch moeten blokkeren, in zoverre dat alleen bij echte bewegingen, zoals op je scherm kijken, 'm zouden moeten activeren. Maar volgens mij staat hij heel hyperactief ingesteld, want dit is een van de problemen waardoor ik woensdag een nieuwe krijg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van! Ben ik middenin een verhaal.."hallo? ben je er nog?" Het helpt om het scherm te blokkeren tijdens gesprekken.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:44 schreef Bafrokapper het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat je tijdens het bellen per ongeluk op de muteknop drukt met je wang? Ik heb het soms wel 3 keer per gesprek, echt heel irritant! De lichtsensor van de iPhone 4 staat volgens mij niet helemaal lekker ingesteld.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens een prima microsimadopter gescoord voor 5 euro incl. verzending bij Microsimshop. Kan ik mijn verknipte T-Mobile sim weer in mijn oude iPhone stoppen.
Ach, scheelt je weer naar de winkel lopen, ondanks dat het gratis is... quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens een prima microsimadopter gescoord voor 5 euro incl. verzending bij Microsimshop. Kan ik mijn verknipte T-Mobile sim weer in mijn oude iPhone stoppen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik krijg de level 2-2 van angry birds maar niet op 3 sterren! De rest wil allemaal prima, behalve deze
. Godgloeiende...
Die vogels zitten aan de drugs gek, die van mij doen niet zoveel damage!quote:
quote:guys basically on the new version that bird has been given less strength so .........
ik heb alle gouden eieren, behalve de drie waarbij je de werelden met 3 sterren moet hebben gehaald. Te veel werk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die vogels zitten aan de drugs gek, die van mij doen niet zoveel damage!
Edit:
[..]
Kutlevelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Skv het volgende:
[..]
ik heb alle gouden eieren, behalve de drie waarbij je de werelden met 3 sterren moet hebben gehaald. Te veel werk.
HD recording, dus grotere bestanden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Wat heeft het scherm met geheugen te maken?
Dat heeft toch te maken met de nieuwe cameraquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HD recording, dus grotere bestanden?
Of films op groter formaat, dus grotere bestanden.
Uuh, scherm heeft meer pixels, dus kan je er grotere films (qua beeldformaat) opzetten, dus raakt die 16gb eerder vol omdat de bestanden groter zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met de nieuwe camera
Ik heb het nu over films, niet over het recordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:57 schreef xminator het volgende:
HD recording doe je met je scherm toch?
Juist ja...quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uuh, scherm heeft meer pixels, dus kan je er grotere films (qua beeldformaat) opzetten, dus raakt die 16gb eerder vol omdat de bestanden groter zijn.
Is toch niet zo moeilijk?
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Betere kwaliteit filmpjes/foto's dus meer geheugen, zoiets?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef nelisb het volgende:
Dat het beeldscherm niet de volledige resolutie van de opgenomen video's kan weergeven, neemt toch niet weg dat de opnameresolutie bijna verdubbeld is en dat de bestanden dus ook een stuk meer ruimte in beslag nemen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:04 schreef WSquater het volgende:
Juist ja...
Je filmt gewoon met de camera. Kom op zeg, de filmpjes op de 3GS waren ook niet 480*320 pixels, maar je filmde daarbij wel met 640*480.
720p HD is ook 1280*720 pixels maar de iPhone 4 heeft er ook maar 960*640. Lag gewoon aan de camera (en aan andere hardware: zo zit er in de i4 een Apple A4 chip die het filmen in HD wel aan kan) die dat niet aankon. De front facing camera op de i4 filmt in dezelfde kwaliteit als de camera op de 3GS.
Hogere resolutie voor video's en apps = meer geheugen. Dat een Apple fanboy als jij dit niet inziet..quote:
Apps misschien, maar de hoge resolutie voor de video's komt toch echt van de camera, niet van het scherm.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hogere resolutie voor video's en apps = meer geheugen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat het beeldscherm niet de volledige resolutie van de opgenomen video's kan weergeven, neemt toch niet weg dat de opnameresolutie bijna verdubbeld is en dat de bestanden dus ook een stuk meer ruimte in beslag nemen?
Daarbij gaat het vooral om video's die ik erop zet. In plaats van de resolutie om te zetten naar 480x320, kan ik bij het rippen van mijn dvd's gewoon de originele resolutie houden. Bij een bitrate van 1500kbs komt 1 seizoen van The Wire al op 5GB uit. Zo krijg je je iPhone wel vol, hoor.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef retorbrapi het volgende:
Hij bedoelt denk ik de video's die je er zelf opzet.
Hehe, eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uuh, scherm heeft meer pixels, dus kan je er grotere films (qua beeldformaat) opzetten, dus raakt die 16gb eerder vol omdat de bestanden groter zijn.
Is toch niet zo moeilijk?
1x gebruikt om een foto van een brief te lezen op Fok. De foto was een kwartslag gedraaid.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Skv het volgende:
Oh, nog wat anders. Wanneer gebruiken jullie die pagelock optie (naast de iPod)? Ik heb hem nog nooit aangezet, waar is het handig voor?
In bed lezen, soms. Ik heb 'm wel vaker gebruikt, en ben in ieder geval blij dat de optie er is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Skv het volgende:
Oh, nog wat anders. Wanneer gebruiken jullie die pagelock optie (naast de iPod)? Ik heb hem nog nooit aangezet, waar is het handig voor?
In bed als ik op m'n zij lig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Skv het volgende:
dit dus. vond ut altijd erg lastig om mailtjes te lezen in mijn bed, dus vind dit wel een handige toevoeging.quote:
Ik heb pagelock altijd aan. Ik draai nooit mijn iPhone eigenlijk, dus kan ik net zo goed die functie gebruiken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Skv het volgende:
Waar kun je die pagelock instellen? En kan dat ook alleen voor de iPod?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Skv het volgende:
Links in de multitaskbarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar kun je die pagelock instellen? En kan dat ook alleen voor de iPod?
Het verschil tussen een software fout en een hardware fout is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:34 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil / wou mijn 3gs wegbrengen ter reparatie (schiet steeds op koptelefoonmodus met afspelen geluid)
Dus ik haal de jailbreak eraf door te herstellen naar 4.0.1 en werkt hij weer vlekkeloos.
Jailbreak miss toch niet zo goed.
Oh en ik heb bij MM in antwerp de 16gb iPhone 4 besteld
(verwachte levertijd 2 weken) 100 euro aanbetaald.
Nee, maar heb hem al eerder hersteld en toen deed hij wel moeilijk ook zonder de jailbreak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het verschil tussen een software fout en een hardware fout is toch niet zo moeilijk
Gebruik je Poof?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:09 schreef Stevennn het volgende:
Ik heb soms dat er ineens een stuk of 8 random witte iccontjes op m'n SB tevoorschijn komen. En later verdwijnen ze weer.
Nee maar ik verberg wel icoontjes met SBsettings. Die komen dan weer tevoorschijn + anderequote:
Nee hoor, want toen ik die hyve app wilde 'kopen' moest ik ook credticardgegevens invoeren, of een giftcard, of kun je dat dan gewoon overslaan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:48 schreef allroms het volgende:
als je via itunes een gratis prog "koopt" kan je een account maken zonder die creditcard gegevens
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Bonjour, first post maar geen newfag (verse windows dus niet meer auto login en wachtwoord vergeten)
Ik heb nu sinds twee dagen een iphone 4, heerlijk apparaat, echt, maar ik kan de tekst in mijn mail niet lezen. Als ik (bij zowel hotmail als gmail) naar mijn inbox ga, zie ik wel een preview, maar als ik erop klik zie ik geen tekst (wel afzender en onderwerp etc.)
Hebben daar meer mensen last van en heo los ik dit op?
(ik verwacht iets van instellingen maar ik heb heel dat ding al doorgespit en op internet kan ik ook niks vinden)
Ohja, inb4 apple- gerelateerde reacties.
Doe even een soft-reset. Houd de lock knop (bovenop je iPhone) en de home knop (onder het scherm) ingedrukt totdat de iPhone uitgaat en weer opstart. Bij het Apple logo mag je loslaten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
En misschien dat jullie me hier kunnen helpen:
[..]
Is dat niet gewoon opnieuw opstarten? En hij is nog maar echtg anderhalve dag vers, dus denk je dat ik dan al echt iets verkloot heb of komt het door apple zelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doe even een soft-reset. Houd de lock knop (bovenop je iPhone) en de home knop (onder het scherm) ingedrukt totdat de iPhone uitgaat en weer opstart. Bij het Apple logo mag je loslaten.
Het is je negatieve aura, ik voel 'm hier. Doe nou maar gewoon en als dat niet werkt aan de computer hangen en herstellen in iTunes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon opnieuw opstarten? En hij is nog maar echtg anderhalve dag vers, dus denk je dat ik dan al echt iets verkloot heb of komt het door apple zelf?
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:10 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Oke maar met die software reset blijven mn gegevens dan nog wel gewoon bewaarD?
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Cool, ja ik ben een macnewfag, maar even over dat account hier staat dat ik gewoon moet regristreren via creditcard of een giftcard
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef no1uknow het volgende:
En ga voortaan eerst googlen voordat je alles gaat vragen alsjeblieft.
Ik had dat probleem met poof ook, elke keer als ik een app installeerde. Even respringen en het was weer weg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:41 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Nee maar ik verberg wel icoontjes met SBsettings. Die komen dan weer tevoorschijn + andere
Ik liep met fucking adrenaline door mn aderen heen naar binnen, toen ik een uur moest wachten (bevestiging dat je wel een zakelijk abbonement mag afsluiten) gierde de adrenaline gewoon door mn lichaam, ben maar ergens wezen eten maar ik was gewoon te prikkelbaar om de serveerster normaal aan te kunnen spreken. Ik wacht er dan ook al op een maand nadat ik mijn vorige abbonement had afgesloten (wat dus twee jaar geleden is).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef dotKoen het volgende:
Nog 12 uur en ik krijg mijn iPhone. Ik ben ook echt een beetje nerveus, how sad
Teh fockquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Ik liep met fucking adrenaline door mn aderen heen naar binnen, toen ik een uur moest wachten (bevestiging dat je wel een zakelijk abbonement mag afsluiten) gierde de adrenaline gewoon door mn lichaam, ben maar ergens wezen eten maar ik was gewoon te prikkelbaar om de serveerster normaal aan te kunnen spreken. Ik wacht er dan ook al op een maand nadat ik mijn vorige abbonement had afgesloten (wat dus twee jaar geleden is).
[ afbeelding ]
aii das balen. Hoe kan dat nou weer dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Skv het volgende:
Aarg godver, al mijn progressie in Peggle is weg! Had alle levels en alle challenges op 1 na gehaald. Meer dan 40 uur.
Ook plantsoen vs zombies (uitgespeeld) en infinity gene zijn weg.
Dit is sowieso een trollkloon, weet alleen nog niet van wiequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Ik liep met fucking adrenaline door mn aderen heen naar binnen, toen ik een uur moest wachten (bevestiging dat je wel een zakelijk abbonement mag afsluiten) gierde de adrenaline gewoon door mn lichaam, ben maar ergens wezen eten maar ik was gewoon te prikkelbaar om de serveerster normaal aan te kunnen spreken. Ik wacht er dan ook al op een maand nadat ik mijn vorige abbonement had afgesloten (wat dus twee jaar geleden is).
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel heel erg goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit is sowieso een trollkloon, weet alleen nog niet van wie
Fi-fa-fantastisch inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel heel erg goed![]()
![]()
Ga door kloon.
Is het niet zo dat alleen FA's dat kunnen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gooi de kloonscanner er dan overheen
Takes one to know one.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ah kom op, het was maar een dolletje man.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan ik niet, en klonen is niet per definitie verboden dus zolang je niks fout doet met je kloon doen wij er niet zoveel aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gooi de kloonscanner er dan overheen
Die van Apple zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef dotKoen het volgende:
Weet iemand goede in-ears mét microfoon en afstandsbediening? Heb nu de Sennheiser CX300 II, die bevallen goed, maar ik mis de afstandsbediening en het is nogal irritant dat je je hoofdtelefoon uit je iPhone moet halen als je wilt bellen.
Deze bevallen mij wel http://ultimateears.com/en-us/products/metrofi-220viquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef dotKoen het volgende:
Weet iemand goede in-ears mét microfoon en afstandsbediening? Heb nu de Sennheiser CX300 II, die bevallen goed, maar ik mis de afstandsbediening en het is nogal irritant dat je je hoofdtelefoon uit je iPhone moet halen als je wilt bellen.
Kan je alleen een inkomend gesprek niet mee opnemen, nummers pauzeren/skippen en het volume mee regelen. Vooral dat opnemen en pauzeren zijn voor mij onmisbaar gewordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Rejected het volgende:
[..]
Deze bevallen mij wel http://ultimateears.com/en-us/products/metrofi-220vi
Heb ik ook, prima dingen. Idd jammer van het gebrek aan dat blokje dat er aan hangt bij de standaard doppen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Rejected het volgende:
[..]
Deze bevallen mij wel http://ultimateears.com/en-us/products/metrofi-220vi
ik heb misvormde oren ofzo, maar in-ears blijven nooit zitten bij mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Die van Apple zijnKan echt niet meer zonder
Hoe doe je ze in je oor? het is de bedoeling dat je ze zo ver mogelijk stopt. Dit doe je het makkelijkst door je oorschelp achterlangs omhoog te trekken, je gehoorgang wordt zo vergroot. Op die manier duw je ze zo je oor in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik heb misvormde oren ofzo, maar in-ears blijven nooit zitten bij mij. Vallen gewoon uit m'n oor, welke maat ik ook pak, en het is ook niet dr die large dingen niet groot genoeg zijn. Ik heb nu in-ears van Philips met een haak voor achter je oor.
Bedankt! Die vind ik weer net wat te duur. Ik zag dat Ultimate Ears vorige week de Ultimate Ears 200vi aan heeft gekondigd, wacht even af wanneer die in NL leverbaar is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of deze: Sennheiser MM 70 iP-headset voor in de gehoorgang met 3-knoppige Smart Remote
Ik vind ze ook prima. Vooral leuk als je op de fiets zit en de tijd wil wetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Kosten die Apple in-ear apparaten 80 euro?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat nee dat kan toch niet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kosten die Apple in-ear apparaten 80 euro?
Gelukkig wordt dat gecompenseerd door de scherpe bijdragen van kwaliteitsfokker en rots in de branding no1uknowquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Het niveau van dit topic met gasten zoals retorbrapi en spleckavelli en vragen van het kaliber van appeltaart daalt wel een beetje tot iPhoneclub niveau
Eh.. Dat kan je met die juist wel. Dat kun je zelfs met de goedkopere versie, de Ultimate Ears MetroFi 170vi. Die heb ik ook gehad. Prima kwaliteit (vergelijkbaar met de Sennheiser CX300) en met een knopje voor handsfree bellen, opnemen, skippen en zelfs voicecontrol aanzetten. Voor ca. 40 euroquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan je alleen een inkomend gesprek niet mee opnemen, nummers pauzeren/skippen en het volume mee regelen. Vooral dat opnemen en pauzeren zijn voor mij onmisbaar geworden
Daar heb je gelijk in. Het enige voordeel van bijvoorbeeld de Ultimate Ears 200vi of Sennheiser MM 70 iP (beide met 3 knoppen) is dat je dan ook het volume kunt regelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eh.. Dat kan je met die juist wel. Dat kun je zelfs met de goedkopere versie, de Ultimate Ears MetroFi 170vi. Die heb ik ook gehad. Prima kwaliteit (vergelijkbaar met de Sennheiser CX300) en met een knopje voor handsfree bellen, opnemen, skippen en zelfs voicecontrol aanzetten. Voor ca. 40 euro
Klopt, dag miste ik wel. Ik heb nu de Apple inears, daarbij kan dat ook. Erg goede kwaliteit ook, maar die ultimate ears waren niet echt slechter, en hadden zelfs iets meer volume.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het enige voordeel van bijvoorbeeld de Ultimate Ears 200vi of Sennheiser MM 70 iP (beide met 3 knoppen) is dat je dan ook het volume kunt regelen.
Vind je me niet aardig?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat gecompenseerd door de scherpe bijdragen van kwaliteitsfokker en rots in de branding no1uknow [ afbeelding ].
De Apple inears hebben een heerlijk zuiver geluidquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, dag miste ik wel. Ik heb nu de Apple inears, daarbij kan dat ook. Erg goede kwaliteit ook, maar die ultimate ears waren niet echt slechter, en hadden zelfs iets meer volume.
Nop volgens mij niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
Collega van me heeft een 3gs die hij graag wil jailbreaken. Alleen staat er inmiddels 4.02 op. Het ding is nooit jailbroken geweest, dus heb ook geen shsh file (daar verwijzen veel sites naar).
Is het mogelijk een downgrade naar 4.01 of 4.0 te doen zonder die file?
Klopt, maar ze kosten dan ook bijna het dubbele van de Ultimate Ears, die ook uitstekende geluidskwaliteit hebben. Kan voor sommige mensen toch het verschil maken. Bovendien zit het knopje bij de Ultimate Ears op een handigere plaats, werkte in mijn ogen beter.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De Apple inears hebben een heerlijk zuiver geluid
Ik heb er 76 voor betaald (30 euro bij gelegd toen ik mijn Ultimate Ears omruilde), maar ze liggen bij de MM voor 69 euroquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Kosten die Apple in-ear apparaten 80 euro?
Nope, onmogelijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef kikoooooo het volgende:
Collega van me heeft een 3gs die hij graag wil jailbreaken. Alleen staat er inmiddels 4.02 op. Het ding is nooit jailbroken geweest, dus heb ook geen shsh file (daar verwijzen veel sites naar).
Is het mogelijk een downgrade naar 4.01 of 4.0 te doen zonder die file?
Die Ultimate Ears kosten ongeveer hetzelfde als je Sennheiser en zijn kwalitatief gelijk, maar hebben wel die knoppen. Is terugbrengen en omruilen geen optie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch is het wel veel geld voor een setje doppen, ik zit nu ook nog met een CX400 setje, wel lekkere doppen, maar ik mis toch wel de volumeregeling, wat ik heb m'n iPod altijd in m'n binnenzak zitten. En waarschijnlijk ga ik ook nog de mic-functie missen als ik een iPhone heb, dan wordt het telkens het kabeltje lostrekken. Anders gezien zou ik ook nog een wireless Bluetooth oplossing kunnen overwegen, waar je je headset aan kan koppelen. (Niet zo'n gek ding wat los aan je oor hangt en blauw knippert)
Belachelijk duur!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er 76 voor betaald (30 euro bij gelegd toen ik mijn Ultimate Ears omruilde), maar ze liggen bij de MM voor 69 euro
Ik baalde er wel een beetje van, maar de winkel waar ik ze gekocht heeft, biedt wel een hele goede service. Heb die Ultimate Ears daar al vier keer terug gebracht en kreeg zonder vragen meteen een nieuw setje mee terug.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef n8n het volgende:
Ik herinner mij ook 69 neer te hebben gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |