Restoren met een custom firmware.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef M.C. het volgende:
ik wil mijn iphone restoren met behoud van firmware versie 4.0.1.
Als ik ga restoren gaat itunes denk ik meteen updaten naar 4.0.2 en dat wil ik niet. Hoe kan ik dat doen?
Heb er nu wel cydia opstaan
Ze zulen vast rekenen vanaf de activeringsdatumquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Blaxje het volgende:
Als ik over 5 weken mijn iPhone binnen heb, kom ik dan nog wel in aanmerking voor een gratis hoesje (gezien je binnen 30 dagen na aankoop je hoesje moet claimen)?
Iemand die 'm al binnen heeft dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
...aangezien de meeste hem veel en veel sneller dan de aangegeven levertijd krijgen.
30 juli besteld, werd me een levertijd van 8-10 weken voogeschoteld. Afgelopen zaterdag is 'ie hier afgeleverd.quote:
Dat het voor 30 september gebeurt geloof ik ook wel, gaat er meer om dat je een hoesje moet aanvragen binnen 30 dagen na aankoop (of misschien dus pas na activatie, wat mij meer plausibel lijkt..).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:25 schreef WSquater het volgende:
Uhm, over 5 weken kan hij nog gewoon een hoesje aanvragen hoor. Dat is zelfs nog voor 30 september. En daarnaast lijkt het me sterk dat het 5 weken gaat duren, aangezien de meeste hem veel en veel sneller dan de aangegeven levertijd krijgen.
Restore gedaan, heb nu evengoed 4.0.2 én werkend touchscreen, bedankt voor je ontzettende puike tip.quote:
Graag gedaan, werkt altijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Restore gedaan, heb nu evengoed 4.0.2 én werkend touchscreen, bedankt voor je ontzettende puike tip.
Je had er wel plezier in begreep ik ?quote:
Stilte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een verlenging genomen als abonnement. Die gaat in per 29 aug, mijn huidige loopt af op 27 aug.
Wat kan ik de 28e verwachten?
Hopelijk een iPod Touch met FaceTime, zodat ik simpel met mijn moeder kan cammen :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef WSquater het volgende:
Het hoort eigenlijk niet hier, maar goed. Apple heeft uitnodigingen verstuurd van een iPod evenement op 1 september.
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Wie wil er een witte iPhone 4 16GB hebben?
Nee je gaat geen sletjes hosselen in dit topic.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
quote:
http://link.marktplaats.nl/371952943 en http://link.marktplaats.nl/371982974quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee je gaat geen sletjes hosselen in dit topic.
Ik wil hem wel hebben, of bedoelde je niet gratis ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Dat lijkt me voor de student wat beter ja idd, thanksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan moet je voor een relax abonnement gaan.
270 euro, wat een prijzen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Voor diegenen die hun zwarte iPhone willen om laten bouwen tot een witte:
http://link.marktplaats.nl/368679702
Wit is nooit een optie geweest bij dat programma. Apple geeft alleen zwarte bumpers gratis weg. En ligt het trouwens aan mij of is de officiele witte iPhone 4 van Apple witter dan van die setjes? Natuurlijk, op die reclame foto's zien ze er altijd beter uit maar in juni na de persconferentie mocht de pers ook met witte iPhone 4's spelen en die zagen er ook veel beter uit...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die cases via het case program, zijn die alleen nog maar in zwart of wit te bestellen? Of kun je ook die andere fancy kleurtjes bestellen?
Ik heb twee keer E 25,- neergelegd voor die stomme Nude cases en daarna $2,85 voor een Stealth Guard. De Bumper van Apple is alsnog het best! Hoewel ik wel de voorsticker van Nude en de achtersticker van Stealth er op heb gelijmd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, jammer. Maar goed, het is gratis en ik ga ook niet ¤30,- apart voor een case neerleggen...
Ik vind dit wel aardig? Kan beter maar och.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Gewoon de camera functie... op lowlands.
Geluid is verschrikkelijk.
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!quote:Veel iPhonebezitters klagen juist dat hun toestel géén Flash spreekt en dat talloze websites die met de populaire taal werken, daardoor ontoegankelijk zijn
Tegenwoordig zet iedereen zich af tegen Applequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ager-van-iphone.html
[..]
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!.
Ze snappen er ook niets van hè?
lol... ik heb net Flash geinstalleerd op mn iphone 4... werkt nog niet helemaal perfect maar het begin is er iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik hoor iedereen daar continue over klagen. Laat ik daarom mooi een compleet gebruiksonvriendelijk Symbian-geval kopen, die kan tenminste Flash aan!.
ja de agenda?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef AskBrad het volgende:
Bestaat er voor de Iphone4 een app, waarmee je een agenda kunt bijhouden? Maar dan wel zo, dat je een melding krijgt als je afspraak bijna is?
hehe, dat zit praktisch wel op elk telefoon tegenwoordigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef AskBrad het volgende:
[..]
ok, ja wist ik niet. Heb de telefoon nog niet binnen helaas
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ne-4-32gb-650-a.html
Whehehe
Godsamme, wat een achterlijke mongolen lopen er toch rond op deze wereld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Dat mailtje uit Duitsland heb ik ook gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Ja klopt, maar bij de helft van die telefoons (zoals die &**#$%@#$%^&^ LG van mij) geeft dus niet aan dat je een afspraak hebt....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hehe, dat zit praktisch wel op elk telefoon tegenwoordig
Die op dit moment gefabriceerd worden hebben hetzelfde probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, ik ben er een tijdje uit geweest dus daarom deze misschien wel "overbodige" vraag. De iPhone 4 heeft last van verbindingsproblemen en dat is dus op te lossen met zo'n bumpercase. Blijft dat zo of zijn de iPhones die op dit moment in de fabriek worden gefabriceerd wel gewoon goed qua ontvangst?
Ik kan niet meer kijken, want het programmaatje opent niet meer nadat je besteld hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef mie_at_work het volgende:
welk bumpercase hebben jullie besteld bij case program voor iphone 4?
ik dacht dat je maar de keus uit slechts een case had, maar zie als ik het programma open stuk of 10
Mja, je kunt er om lachen maar door dit soort idioten blijven die oplichters het proberen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
hahah!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Pino112 het volgende:
Whehehe
Raar toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die op dit moment gefabriceerd worden hebben hetzelfde probleem
hoezo raar? als mensen ze blijven kopen? of moet je alle productie stilleggen en in de tussentijd de ontwerpfout aanpassen - testen- nog een keer testen en dan weer in productie nemen?quote:
volgens mij heb je geen regel van het topic doorgelezen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef LennyCole het volgende:
Waar kan ik het beste een iphone bestellen zodat ik hem het snelste heb? Op de t-mobile site of in de winkel, en maakt het nog uit welke winkelketen of niet?
Volgens mij wel. Mijn conclusie uit de verhalen die ik hier heb gelezen:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
volgens mij heb je geen regel van het topic doorgelezen...
onderstaande staat nog geen 10 posts boven je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Mijn conclusie uit de verhalen die ik hier heb gelezen:
Winkel: meeste hebben hem redelijk snel binnen.
Internet: 5 weken levertijd wordt gezegd, nu ben ik benieuwd of dit alleen theorie of ook praktijk is
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Goede service bij thephonehouse, twee dagen na reservering is de iPhone al opgehaald.
En in de vorige topics heb ik gelezen dat het ook nogal verschilt per winkel hoeveel ze op voorraad hebben en hoe snel je hem dus binnen hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
onderstaande staat nog geen 10 posts boven je?
[..]
dan bel je vantevoren even misschien...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En in de vorige topics heb ik gelezen dat het ook nogal verschilt per winkel hoeveel ze op voorraad hebben en hoe snel je hem dus binnen hebt.
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan bel je vantevoren even misschien...
Bij Focalprice ben je de man voor ~ $10. Ik geef natuurlijk geen garantie op het resultaatquote:
ja kan gewoon!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan ik op mijn 4 gewoon de reserve kopie zetten van de 3GS?
langere wachttijden zijn aangekondigd... zeker 5-7 weken heb ik begrepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?
als je hem snel wilt hebben, zowieso niet via t-mobile bestellen. vreemd genoeg zijn zij zelf het traagst met leveren =S.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef LennyCole het volgende:
[..]
En misschien hadden mensen hier ook recente ervaring met bestellen op de t-mobile website...?
hehe, ik ook net bij telefoonkopen.nl. ff gebeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef andre347 het volgende:
Vanmorgen eens echt begonnen met zoeken naar de iPhone 4. Paar site's gezocht en gekeken naar levertijden maar die gaven allemaal 8-10 weken levertijd. Dat was mij iets te lang. Daarna een aantal winkels hier in de buurt gebeld. Kreeg voornamelijk reacties dat ik hem via T-mobile moest bestellen en dat de levertijd dan 8-10 weken is. Dat wist ik dus al. Toen ik als laatste telefoonkopen.nl belde om te vragen of ze nog iPhones hadden zei de verkoper dat ze die nog wel op voorraad hadden. Ik dus vragen of ze 1 wilden achterhouden. Ben ik vanmiddag even naar de winkel gegaan, abonnement afgesloten + iPhone 4 32GB.
Dus maar even om op te merken: via T-mobile bestellen zou ik echt niet doen.
lijkt me wel zo verstandig ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef fransbreda het volgende:
Krijg geen geluid meer met filmpjes ed, nog wel met bellen gelukkig.
Moet dus opgestuurd worden naar t-mobile.
Moet de jailbreak er dan af of is dat geen probleem ivm garantie?
krijg je zeker ook de nieuwe firmware 4.0.2 erbij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lijkt me wel zo verstandig ja...
Heb ik terug gemailed:quote:Hello,
Sorry for delay, the iPhone`s are still available.
The phones are unlocked, brand new, in box + warranty.
I have 4 x Apple iPhone 4 with 32GB memory. How many iPhone`s you want to buy ?
Thank you,
Alex
---------------------------
IPHONE INFORMATION:
Model: Apple iPhone 4
Version: 32GB, 4G, HD
Color: Black or White
Camera: 5 Megapixel
Carrier: Unlocked
Contract: Without Contract
Condition: brand-new, unused, unopened, original packaging.
quote:Hi,
What is the price?
quote:Hi,
The final price for 1 Apple iPhone 4 is 550 Euro including the shipping tax.
I`m from Manchester/Great Britain but this will be not a problem. If you really want the iPhone tell me and i will explain you how this deal will be closed.
Thank you, Alex Dung
als het goed is doen ze niets aan de firmware.... als je hem terug zet naar 4.0.1 is het gewoon goed en zullen ze niet naar 4.0.2 gaan ivm gebruiksvoorwaardenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
krijg je zeker ook de nieuwe firmware 4.0.2 erbij?
Dat er überhaupt nog faalbedrijven zijn die een flashwebsite hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
gaat niet over flashwebsites, maar over flashvideo en flashbanners of flash applicaties...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog faalbedrijven zijn die een flashwebsite hebben.
Nouja, moet je voor de lol eens de website van Super de Boer bekijken op je telefoon (zonder flash uiteraard).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
gaat niet over flashwebsites, maar over flashvideo en flashbanners of flash applicaties...
zoals eerder vermeld kun je gewoon Flash op je iPhone 4 zetten... heb ik vandaag gedaan en werkt opzich wel maar lange van perfect.... wacht met smacht op volgende update!
waarom zouden mensen op de website van een supermarkt kijken?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nouja, moet je voor de lol eens de website van Super de Boer bekijken op je telefoon (zonder flash uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |