quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Sistyria het volgende:
Heb me net aangemeld op het Asperger syndroom forum.
Een wereld gaat voor me open....
Helemaal toen ik het gedicht las van iemand die ik ken die het ook heeft....
Kan wel janken dat er mensen zijn die me begrijpen en precies weten wat ik denk en voel...
Klik op verwijderde berichten, verwijder die eens. Had ik afgelopen week ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:42 schreef Tassiepassie het volgende:
Inbox van Tassiepassie (100 % gebruikt) Geen berichten
![]()
![]()
hoe kan dit? alles is eruit hoor....
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klik op verwijderde berichten, verwijder die eens. Had ik afgelopen week ook.
zo raar is het niet dat ik dat niet nagekeken had want ik vind verwijderde berichten niet bij inbox horenquote:
Ja, introductieweek enzo, uitleg over vanalles...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Woohh ben jij al begonnen? Ik volgende week pas... ik begin nu toch wel zenuwachtig te wordenheheheh back to school....
Ik heb het drukkkkkkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
msn doe ik ff neit meer aan, en Tas reageerde niet op facebook!
Allè, zeker kunnen wij datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:26 schreef Brerius het volgende:
Vandaag bijna een botsing met een Nederlander![]()
. Reed gewoon de rotonde op terwijl ik er aan kwam dus moest ik flink in de bremzen. Ik had zelfs het knipperlicht naar links want moest 3 kwart de rotonde op, echte ruige Belgen doen normaal zoiets niet
.
Dus hiermee wil ik maar weer even bewijzen, dat wanneer je in België je rijbewijs haalt, je wel degelijk goed kunt varen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze post was mede mogelijk gemaakt door veilig-rijden.be
Nee, jij bent de zwaaister van het topicquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Joah jong, gaat nu iedereen zwaaien?
Niet waar, ik zwaaide alleen maar terug naar Joysa.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent de zwaaister van het topic
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Joah jong, gaat nu iedereen zwaaien?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Niet waar, ik zwaaide alleen maar terug naar Joysa.
Truste!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Poeketje het volgende:
Ik ga slapen.. morgen weer om 7.15u in de oto richting werk!
doegggg
Woon jij soms in m'n oude buurt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Sistyria het volgende:
Ik zou eigenlijk wat vroeger naar bed moeten maar heb geen ziiihiiin.
Morgenvroeg ff snel naar de lidl voordat Tas komt
Geen idee, waar woonde jij dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Woon jij soms in m'n oude buurt?
Ben het net eens gaan googlen dat syndroom van Asperger.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Sistyria het volgende:
Heb me net aangemeld op het Asperger syndroom forum.
Een wereld gaat voor me open....
Helemaal toen ik het gedicht las van iemand die ik ken die het ook heeft....
Kan wel janken dat er mensen zijn die me begrijpen en precies weten wat ik denk en voel...
Ow?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik val op vrouwen met asperger, is mijn ervaring
Ja het was ff schrikken voor mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ben het net eens gaan googlen dat syndroom van Asperger.
Zitten een aantal zeer duidelijke punten van herkenning in. Geeft wel de nodige stof tot nadenken zeg.
38 voor ondergetekende, die stellingen waren zeer herkenbaar. Niet dat ik behoefte heb onder een bepaald labeltje te vallen maar dit is griezelig herkenbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja het was ff schrikken voor mij.
Op de Baron Cohen test scoor ik ook 41, das best hoog....
Het is wel handig vind ik om 'ineens' te weten hoe en waarom je alles doet en denkt. Naja handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef tisauch het volgende:
[..]
38 voor ondergetekende, die stellingen waren zeer herkenbaar. Niet dat ik behoefte heb onder een bepaald labeltje te vallen maar dit is griezelig herkenbaar.
Ik 19, ook ff geprobeerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja het was ff schrikken voor mij.
Op de Baron Cohen test scoor ik ook 41, das best hoog....
Inmiddels de Heeg maar ik kom uit het Heugemerveld (en daar is een Lidl).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Geen idee, waar woonde jij dan?
ik ben van Mariaberg zoals dat nu heetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inmiddels de Heeg maar ik kom uit het Heugemerveld (en daar is een Lidl).
w..t..fquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
excuses voor de mensen die op deze link klikken![]()
Doa bin ig mig mien vriendin goon hole, in de Heeg.... Had ig mig mer besjetequote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inmiddels de Heeg maar ik kom uit het Heugemerveld (en daar is een Lidl).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |