Er mag zoveel niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je mag geen meisje slaan.......
zelfverdediging mag welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je mag geen meisje slaan.......
Woohh ben jij al begonnen? Ik volgende week pas... ik begin nu toch wel zenuwachtig te wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb de eerste dag op de HS overleefd
dat heb ik het hele jaar door open en ik slaap ook altijd naakt, behalve als ik ergens logeer danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb het raam open en slaap naakt en heb het niet koud
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geleerd van mn fouten uit het verleden
EFFquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb een idee voor een costuum voor EFF volgens jaar
das waarquote:
Reguliere denk ik mss, ik haal het niet om naar Arcen te gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EFFArcen of de reguliere?
[..]
das waar
Popi-tassiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb die vorige week nog leeggegooid
Ga wel ff kijken
gewone PM box is echt bedroevend kleinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb die vorige week nog leeggegooid
Ga wel ff kijken
Ik had niet eens gezien dat ik eindelijk eens 1 pm had wwhahahaha..... ik let daar echt niet op.. tis dat we t erover hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewone PM box is echt bedroevend kleinik mis mn mod Pm box...
Dat ben ik ooit eens geweest met halloweenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Reguliere denk ik mss, ik haal het niet om naar Arcen te gaan.
American McGee's Alice
doe je goed!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Naar dieteren en terug is zo'n 6,5 km ofzo
Maar gok dat ik er vandaag zo'n 5 heb gelopen/gerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |