Ik wil eind dit jaar of anders begin volgend jaar ook weer terug naar NYC.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat geijs se toch neet betale met het geld veur New York he maat?
Dat zit nog fijn achter de foto die ich op miene verjoardig hub gekrege. Dus: nea, goan ich neet doavan betale.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat geijs se toch neet betale met het geld veur New York he maat?
Wanneer gaan we daten dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ai, da's niet zo mooi. Heeft ook z'n tijd nodig voordat het weer helemaal ok is.
Hier is alles goed. Wel enorm druk op het werkmaar daar zet ik me gelukkig wel overheen. Kijk alweer uit naar het weekend.
Zaterdag overdag heb ik fotoshoot, 'savonds kan ik wel maar ik was niet van plan te gaan stappen, volgend weekend in Utrecht, weekend daarna fotoshoot support bij schoonzussie, daarna weekend vrij (dus t weekend van 18 sept) en de week daarna op vrijdag naar Maastricht (laveloss holebi) en zaterdag naar chanty dus heb ook drukke agendaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb alleen ak zondag vrij (verplicht oma) en dan pas vrijdag weer..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zaterdag overdag heb ik fotoshoot, 'savonds kan ik wel maar ik was niet van plan te gaan stappen, volgend weekend in Utrecht, weekend daarna fotoshoot support bij schoonzussie, daarna weekend vrij (dus t weekend van 18 sept) en de week daarna op vrijdag naar Maastricht (laveloss holebi) en zaterdag naar chanty dus heb ook drukke agenda
Je mag zaterdagavond gerust komen bankhangen en relaxen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar werk en muziek.
Mmz. Moeilijk. Liever niet als ik de dag erna de emotionele oma dag heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je mag zaterdagavond gerust komen bankhangen en relaxen hoor
hmm ja dan wordt het elkaar veel missen de komende tijd denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Moeilijk. Liever niet als ik de dag erna de emotionele oma dag heb.
Ik weetz. Ik mis jullie ook, maar ik moet mezelf even gedeisd houden. Ben niet voor niets zo van het padje momenteel..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmm ja dan wordt het elkaar veel missen de komende tijd denk ik![]()
Zie maar, als je nog extra knuffelenergie wil opdoen voor de emodag dan weet je waar mijn huis woont
ik ken professionele modellen met minder shootsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zaterdag overdag heb ik fotoshoot, 'savonds kan ik wel maar ik was niet van plan te gaan stappen, volgend weekend in Utrecht, weekend daarna fotoshoot support bij schoonzussie, daarna weekend vrij (dus t weekend van 18 sept) en de week daarna op vrijdag naar Maastricht (laveloss holebi) en zaterdag naar chanty dus heb ook drukke agenda
knuffel voor jou, topwijfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weetz. Ik mis jullie ook, maar ik moet mezelf even gedeisd houden. Ben niet voor niets zo van het padje momenteel..
It's all for the fun of itquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken professionele modellen met minder shoots
Denk maar even lekker aan jezelf, wij gaan nergens heen en als je een keer doordeweeks vrij bent kom ik gewoon paar uurtjes knuffelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weetz. Ik mis jullie ook, maar ik moet mezelf even gedeisd houden. Ben niet voor niets zo van het padje momenteel..
Postaantal oid? Wowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
57. 087 ecktebaas
57. 087 Alexxxxx
57. 087 friekin_
we zijn eckte bazen, friekje!
Nee, mijn tetten zijn iets groter. En ik haat kattenquote:
Voor de fun!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken professionele modellen met minder shoots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |