True. Maar nog niet kachel waardig iig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van mij mag het toch wat minder hoor. Of tenminste anders. Nu is het gewoon benauwd, niet lekker warm.
Tcoh maar verhuizen danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier is het de hele dag al koud...
Dat kan ik helaas niet voor je regelen.quote:
ik een schip met geldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet voor je regelen.
Ik wil een geldboom
Mja, hier ook. Maarja, eerst eens wat leren de komende jarenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Sistyria het volgende:
Een fatsoenlijke baan zou ook al fijn zijn
Wat zeg je nouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Brabander die verplicht moest verhuizen.
quote:
Gister en vandaag bezig geweest van half 6 in de morgen tot 10 in de avondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Poeketje het volgende:
[..]
en ik moet morgen nog van 8 tot 18!!! noooh jaaa seg!! Maar ben benieuwd wat de dag gaat brengen hahahahah
![]()
Uurtje extra? is t weer zover of noem je t maar zo??? Ik gun jou vanalles hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister en vandaag bezig geweest van half 6 in de morgen tot 10 in de avond
Gun mij dat weekend en uurtje extra slapen
Ja normaal sta ik om half 6 op.. maar nu ga ik later naar bed dus kan ik wat langer slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Uurtje extra? is t weer zover of noem je t maar zo??? Ik gun jou vanalles hoor. Zaterdagavond al wat te doen? Evt Bloem-en????
Ik heb goed gesport vandaag... 950kc en nog wat buikspieroefeningen...
Hopelijk heb ik er morgen weer de mentale inzet voor
Daarom wil ik morgen en zaterdag nog sporten hehehe.. al is t maar 500kc en buikspieroefeningen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja normaal sta ik om half 6 op.. maar nu ga ik later naar bed dus kan ik wat langer slapen.
Zondagmorgen ga ik sporten maar Bloem is altijd leuk de avond ervoor
Ik moet zondag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Daarom wil ik morgen en zaterdag nog sporten hehehe.. al is t maar 500kc en buikspieroefeningen....
Dan hoef ik niet perse zondag van mezelf....
Hihi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zeg je nou![]()
Lowlands beetje overleefd?
Ik moet zaterdag waarschijnlijk overwerken. Dus nog langer totdat 't weekend wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Poeketje het volgende:
[..]
en ik moet morgen nog van 8 tot 18!!! noooh jaaa seg!! Maar ben benieuwd wat de dag gaat brengen hahahahah
![]()
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag waarschijnlijk overwerken. Dus nog langer totdat 't weekend wordt.
Ai, da's niet zo mooi. Heeft ook z'n tijd nodig voordat het weer helemaal ok is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihi.
Jawel. Wel met een voedselvergiftiging. Moest op zondagmorgen naar huis gereden wordenNog steeds niet helemaal beter van. Hoe is het met jou dan?
Dat geijs se toch neet betale met het geld veur New York he maat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mja, hier ook. Maarja, eerst eens wat leren de komende jaren
Wat is het stil hier trouwens. Ben vakantie's aan't zoeken. Hotel wat ik had uitgezocht aan het Gardameer bleek al vol te zitten
Nu maar aan't kijken naar iets leuks aan de Costa Brava, willen over 3 weken weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |