quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Softfeel het volgende:
wat ben je gemeen voor de visjes
haha
RIP voor de nabestaanden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Poeketje het volgende:
Nooo dude... I killed them.... Ik probeerde iets hardnekkigs met heet water van mijn schepnetje af te krijgen...
Who wants kaviaaaarhahahha
rest in peace voor degene die dus nog leven????quote:
welkom op fokquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef Poeketje het volgende:
[..]
rest in peace voor degene die dus nog leven????
hoe is je voedelvergiftiging?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
ALLES DOOD ALLES NAAR DE KLOTE WOO
..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
ALLES DOOD ALLES NAAR DE KLOTE WOO
Bietje beter weer. Nog snel moe, maar komt wel goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welkom op fok
[..]
hoe is je voedelvergiftiging?
Ik ben een trotse Brabander die verplicht moest verhuizen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef ThaTim het volgende:
woarom kalt geer gein plat op fok?
Dit is tog 'n limburg sloow tjet?
Omdat op fok de voertaal Nederlands is, regelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef ThaTim het volgende:
woarom kalt geer gein plat op fok?
Dit is tog 'n limburg sloow tjet?
Misschien komt het omdat hij een stukje noordelijker woont. Hier is het nog lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jezus ik heb me kapotgezweet net op het werk.
Van mij mag het toch wat minder hoor. Of tenminste anders. Nu is het gewoon benauwd, niet lekker warm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat hij een stukje noordelijker woont. Hier is het nog lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |