Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!quote:
SCHOP M IN ZN BALLEN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Wtf, mijn exstiefvader heeft gewoon water over mijn kat gegooid. Vuile hufter.
exstiefvader zegt ze toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit dat? Wat is die nu van je dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!![]()
) En mensen die ik ken doen het ook elk jaar, en we hebben zelfs een intocht binnengesleept dit jaar
vette shizzle.. maar ik ga een theater stukje schrijven.. en dan volgend jaar kunnen we dat 3 week doen, lopen we vet binnen
Was een stiefvader van dr, nu niet meer, maar wonen nog in hetzelfde huis... zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extyfusvader.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het begrijp. Klinkt als gezelligheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.
Was er al een uitvoerige reportage over haar inspiratieloosheid? MET interview met het slachtoffer zelf?quote:
Had ze maandagavond ff Fok!Radio moeten bellen, was het in een kwartiertje gepiept geweestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt best jezelf laten interviewen ja. Leuk idee.
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op zakken vol post van mannen.
Wat een kut leven heb jij hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het wordt er niet aantrekkelijker op
Nou nee, ik ben een happy single eigenlijk welquote:
Hamburgers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn harddisk is na bijna 2,5 uur al op 11 % qua formatteren![]()
Ik ga maar eens koken
Wat er van hem overblijft nadat als wij klaar zijn mag je hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Myr mag ik jouw ex stiefklootzak eens een keer aanpakken?![]()
Ik wacht wel tot jullie weg zijn daar
Is een mogelijkheidquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat er van hem overblijft nadat als wij klaar zijn mag je hebben.
Van Iglo? Die zijn best te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid![]()
Anders zoeen k&k diepvriesmaaltijd van zak in de pan en roeren maar
hoe groot is jouw harddisk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens koken
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
gaan we een varken aan het spit rijgen?
Ja dat wel, maar die sausjes zijn wel lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had alleen laatst eentje met zalm ofzo, maar daar zaten er maar een stuk of 4 van in
quote:
dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens koken
Dan kitsen we dr alleen maar opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof niet dat ik dat stuk vlees wil eten
quote:
12 % inmiddelsquote:
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar die onthoud ikquote:
quote:
De blauwe zak, in het diepvriesvakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar die onthoud ik
Wat moet je eigenlijk met een 2TB schijf?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 % inmiddels
En het klinkt wel goed, dat ding is namelijk onsmakelijk groot, en het is geen quick format maar een full
Ik denk dat ik ze wel weet te vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De blauwe zak, in het diepvriesvak
Mwoa ik ook niet, maar mijn 1 TB schijf is alweer ruim 2 jaar oud en begon wat kuren te vertonen. Gek genoeg krijg je het toch wat benauwd als je daarop nog maar 190 GB vrij hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een 2TB schijf?
Ik krijg 1TB niet eens vol
Wtf?!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik ook niet, maar mijn 1 TB schijf is alweer ruim 2 jaar oud en begon wat kuren te vertonen. Gek genoeg krijg je het toch wat benauwd als je daarop nog maar 190 GB vrij hebt
quote:
Doe ik maar met robocopy denk ik hmmquote:
ah oke, ja dan duurt het wel evenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 % inmiddels
En het klinkt wel goed, dat ding is namelijk onsmakelijk groot, en het is geen quick format maar een full
Rebellatr0nquote:
Owquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed
Ik ben nu tijdelijk KLB mod en daar gaat best veel tijd in zitten, dus ik ben hier helaas even wat minder.
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
't waren simpelere tijden, toen KLB nog gesloten was
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.
Zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is er de laatste paar dagen wel beter op geworden
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ZekerONZ had dat nodig en KLB dus ook.
plas en poepseks en KLB liggen qua niveau ook niet zo heel ver uit elkaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.
Mooi hequote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi he
Ik plaatste 'm net in het slechtste auditie topic
De mokquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cup-a-soup NL
Cup-a-soup UK
Zoek de verschillen
whehehe, gephotoshopt of zouden ze zijn shot 6x hebben opgenomen met verschillende mokken ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cup-a-soup NL
Cup-a-soup UK
Zoek de verschillen
Gephotoshoptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, gephotoshopt of zouden ze zijn shot 6x hebben opgenomen met verschillende mokken ?
Een poes'mjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik net opgehaald heb!
[Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Holaquote:
Niet druk of gewoon rustig.. ik denk het laatstequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmmm
nie echt druk he
Of jaag ik iedereen weer weg?
Hopelijk krijgt het beestje nu wat rust danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Pfoe, ik ben weer gerustgesteldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet druk of gewoon rustig.. ik denk het laatste
Sjefkequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Katten zijn sowieso baas, 2 van die mormels hier rondlopenquote:
Ik ken dat hele verhaal erachter niet... hij werd mishandeld ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt het beestje nu wat rust danHeeft niet zo lang gespeeld bij zijn vorige club zo te zien
![]()
Ik eentje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Katten zijn sowieso baas, 2 van die mormels hier rondlopen
Ik geloof dat hij eerst van prupke was, in juli via fok een ander baasje die er nu al geen tijd voor had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken dat hele verhaal erachter niet... hij werd mishandeld ofzo?
Dat dus. Dat werd nogal raar gevonden. Ik snapte het ook niet zo goed. Hopelijk voor dat beest is het nu afgelopen met het gesol. Go Tomboquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij eerst van prupke was, in juli via fok een ander baasje die er nu al geen tijd voor had.
Sjeeeezus Tombo, wat verschrikkelijk tof van je.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Aaaah, oke... dan snap ik 'mquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij eerst van prupke was, in juli via fok een ander baasje die er nu al geen tijd voor had.
en prupke was echt ontzettend goed voor haar katten, daar kan ik mijn hand voor in het vuur stekenquote:
Hier komt het zo langzaamaan ook wel wat harder uit de lucht vallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier inmiddels met bakken uit de lucht
Arme lief, die moet straks nog een heel eind fietsen...
ze meot altijd zingen op woensdag en degene met wie ze meerijdt verdomt het om twee kilometer om te rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier komt het zo langzaamaan ook wel wat harder uit de lucht vallen
Kan ze niet met een ander vervoersmiddel?
Ohw, das wel kut danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze meot altijd zingen op woensdag en degene met wie ze meerijdt verdomt het om twee kilometer om te rijden.
ze verwachten tussen de 30 en 60 MM regen (plaatselijk) en dat is net zoveel als normaal in een maandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens mij blijft het de komende 24 uur zeker 6$^&%&* weer
Kan 'plaatselijk' overal in het land zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze verwachten tussen de 30 en 60 MM regen (plaatselijk) en dat is net zoveel als normaal in een maand
Zal vast wel zo zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan 'plaatselijk' overal in het land zijn?
Heyyyyyy C_A tjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Rauzer gefeliciteerd
Hey allemaal
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan 'plaatselijk' overal in het land zijn?
krijgt hij toch nog zijn diploma deze week?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Rauzer gefeliciteerd
Hey allemaal
kutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
Klootzak is weer dronken.Dit keer is de hond het slachttoffer.
Gad damn dat is serieus niet weinigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze verwachten tussen de 30 en 60 MM regen (plaatselijk) en dat is net zoveel als normaal in een maand
Lekker hoor, zomer 2010 eindigde dus al eind juliquote:
Vet jammer dat hij nog niet eens begonnen was danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, zomer 2010 eindigde dus al eind juli
Wordt volgens mij echt he-le-maal niks meer
Sjeuzesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
kunnen jullie die gast niet gewoon aangevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Myraela het volgende:
Het is echt een bijzonder kloterige situatie....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen jullie die gast niet gewoon aangeven
Of zijn jullie dan daarna het slachtoffer?
Op zich vond ik in mei-juni de zomer niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer dat hij nog niet eens begonnen was dan
Laaahaannggggg verhaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen jullie die gast niet gewoon aangeven
Of zijn jullie dan daarna het slachtoffer?
nee na 2:00 schijnt het dat de sluizen volledig poen gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gad damn dat is serieus niet weinig
We gaan nazomerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, zomer 2010 eindigde dus al eind juli
Wordt volgens mij echt he-le-maal niks meer
Ik hoop het, maar eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan nazomerenin september word het mooier weer
Heb je inderdaad al een keer in een nachtelijke SC uitgelegd tijdje terug tochquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je 3 subforums niet genoeg?
nee hoor, grapje... prima aanpassingvoor myr
Ohwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Myr is ook een schat, maar de TT is voor Tombo
quote:
Truste Myrquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Ja, anyhow, ik ga slapen. Heb hier geen zin in. Trusten boefjes.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Ik snap het... Doe voorzichtigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
quote:
Dat had ik wel gelezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft het even heel druk: [Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Poen is goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee na 2:00 schijnt het dat de sluizen volledig poen gaan
whehehehequote:
Wat nou. Zelfs een feyenoorder zal moeten toegeven dat dit goed is voor het Nederlandse voetbal, en daarmee ook voor de kansen van Feyenoord op de lange termijn. Die zullen het namelijk moeten hebben van het beschikbaar komen van meer plaatsen voor Nederlandse clubs. Op eigen kracht plaatsen zit er toch niet in, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]was erg spannend op het einde. Echt me broer ging echt los
de kk's vlogen in het rond
dus hij baalde flink
zelfs me moeder ging flippen
Nog steeds is poen goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe
Er zijn een paar woorden die ik n i e t kan typen zonder fout, en daar is o p e n er een van.
Maar g o e d, dat is niet n i e u w
o e p s
i en e iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe
Er zijn een paar woorden die ik n i e t kan typen zonder fout, en daar is o p e n er een van.
Maar g o e d, dat is niet n i e u w
o e p s
Canon Powershitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
i en e idd
bij n i e t heb ik dat bijna altijd
Soms typ ik hoer ipv hierquote:
Dat heb ik ook een paar keer gehadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Canon Powershit
Hee hoi! Wat doe jij hoer?![]()
dat soort dingen
het is sowieso goed voor het Nederlandse voetbal..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou. Zelfs een feyenoorder zal moeten toegeven dat dit goed is voor het Nederlandse voetbal, en daarmee ook voor de kansen van Feyenoord op de lange termijn. Die zullen het namelijk moeten hebben van het beschikbaar komen van meer plaatsen voor Nederlandse clubs. Op eigen kracht plaatsen zit er toch niet in, dat weet iedereen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
soms typ ik per ongeluk complete baggerposts, terwijl ik iets normaals probeer te typen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
soms typ ik per ongeluk complete baggerposts, terwijl ik iets normaals probeer te typen
hahah, ja die is 2 week geleden ook gebroken..quote:
raar, soms 1-2 en soms 2-3 wat je omwisselt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij is het standaard inet, poen , geod, opes en ineuw
Ik typ weleens iets volstrekt oprechts, wat een crewlid dan als een volstrekte leugen zietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
das een leugenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik typ weleens iets volstrekt oprechts, wat een crewlid dan als een volstrekte leugen ziet
dat komt omdat die twee vlak naast elkaar op het toetsenbord zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik typ weleens iets volstrekt oprechts, wat een crewlid dan als een volstrekte leugen ziet
Ik maar vaak fouten met spatiesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
raar, soms 1-2 en soms 2-3 wat je omwisselt.
Wat ik ook vaak heb is dat ik a's en e's omwissel. Zitten niet naast elkaar. En met andere klinkers heb ik dat nooit. Moet echt een hersenfout zijn dus.
Hier, gaan we weer hoorquote:
Er zijn niet zo veel crewleden waarvan ik accepteer dat ze op mijn toetsenbord gaan zitten. Solo. Laat staan iets als "naast elkaar"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat die twee vlak naast elkaar op het toetsenbord zitten
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, gaan we weer hoorTeleurstellend volk ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat die twee vlak naast elkaar op het toetsenbord zitten
ookd atquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maar vaak fouten met spaties
zoiets als: erw as eens een mooi edame
En dan ook nog eens een andere fout maken in een post waarin ik het ove reen fou thebquote:
Ik heb dan meer dat er twee woorden aan elkaar zitten. Zoals bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maar vaak fouten met spaties
zoiets als: erw as eens een mooi edame
ik moest er nu zelfs bij nadenkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een andere fout maken in een post waarin ik het ove reen fou theb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
Benny!!!
Yup... moet ik nog ff doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het voor het eind van het weekend wel is gebeurd.
Ahja, dat heb ik ook wel eens. Denk dat mijn vage 2 vingersysteem gewoon slecht met de spatiebalk overweg kan ofzo....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dan meer dat er twee woorden aan elkaar zitten. Zoals bijvoorbeeld:
Ikheb dan meer dater twee woordenaan elkaar zitten. Zoalsbijvoorbeeld:
Maar toch kan je nog steeds Fokkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone pakt opeens me router niet meervaaaag
Op het slecht netwerk van t-mobile en geen 3Gquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar toch kan je nog steeds Fokken
2 vingersysteemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja, dat heb ik ook wel eens. Denk dat mijn vage 2 vingersysteem gewoon slecht met de spatiebalk overweg kan ofzo....
A long time ago is er ooit wel eens een poging gedaan me met 10 vingers te laten typen, maar deed daar achteraf zo weinig mee dat de 2 vingers vanzelf weer terugkwamen.....quote:
Zeker dat het de router is en geen probleem bij je providerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaag!!! Ik ga morgen nieuwe router kopen
Hij connect wel
Met router, maar hij maakt geen verbinding met internet
hoe kan ze dit dan posten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker dat het de router is en geen probleem bij je provider
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het slecht netwerk van t-mobile en geen 3G
IPhone via GPRS als ik het goed begrijp, andere provider dan d'r reguliere internet vermoed ikquote:
Zou je die router niet eerst eens een power cycle verkopen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaag!!! Ik ga morgen nieuwe router kopen
Hij connect wel
Met router, maar hij maakt geen verbinding met internet
hee Koenquote:
of een flinke kickquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je die router niet eerst eens een power cycle verkopen?
Ik denk dat mijn iPhone het probleem is, op mijn pc heb ik wel draadloos internetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker dat het de router is en geen probleem bij je provider
ook datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet er geheid vroeg uit morgen
Hmmmmm nieuwe iPhone duurder dan nieuwe routerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn iPhone het probleem is, op mijn pc heb ik wel draadloos internet
aaifoon het raam uit smijten en ritueel verbrandenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn iPhone het probleem is, op mijn pc heb ik wel draadloos internet
een week slecht slapen, nee tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef crv het volgende:
krijg waarschijnlijk binnen een week een aanbieding voor een nieuwe job, wordt steeds nerveuzer
quote:
Zo. Een zinnige quote van bijna 8½ jaar geleden. Wat je "een flinke kick" noemt. Ik ben trots op mijquote:Op woensdag 1 mei 2002 16:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik weet NOG een leuke (matige) grap, voor als je Mxstream neemt.
Het gaat zo.
Je schaft een Mxstream pakket aan. Geen doe-het-zelf pakket.
Je gooit 100 euro naar die installateur die komt installeren.
Als die vent klaar is trek je het modem van de muur, smijt het op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!!
hehehe. installateur helemaal flippen natuurlijk (mijn modem wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Wat slehechtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zo. Een zinnige quote van bijna 8½ jaar geleden. Wat je "een flinke kick" noemt. Ik ben trots op mij
al veel langer door de klote situatie in mijn huidige job.quote:
Trusten c_aquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen ik ga slapen
Weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zo. Een zinnige quote van bijna 8½ jaar geleden. Wat je "een flinke kick" noemt. Ik ben trots op mij
Truste meissie, slaap lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen ik ga slapen
Weltrusten allemaal
Truste Benmansquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten c_a
Ik ga ook mijn bed maar opzoeken... tot morgen
ben ik er eindelijk eens ga je naar bedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen ik ga slapen
Weltrusten allemaal
Was een wereldtopic jonge echt waarquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten c_a
Ik ga ook mijn bed maar opzoeken... tot morgen
Hahaha MxStream.... wat was dat ook alwaar? Oude naam van KPN ADSL tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wel een uitdaging, maar je moet er wel in geloven dat je het aankan, anders wordt het zo'n self fulfilling prophecyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef crv het volgende:
[..]
al veel langer door de klote situatie in mijn huidige job.
die aanbieding is voor echt een uitdagende job, maar weet niet helemaal zeker of:
1. ik het aankan
2. prive het aankan
maar het is wel een superkans
Nee hoorquote:
Preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel een uitdaging, maar je moet er wel in geloven dat je het aankan, anders wordt het zo'n self fulfilling prophecy
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorMaar dat topic moet je voor de gein eens van begin tot eind doorlezen. Basiskennis eigenlijk
Fail.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:04 schreef crv het volgende:
moet ook vaak reizen US/UK/India voor vergaderingen etc.
ja vertel mij wat, maar ik vertel ook maar wat mij vertelt wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fail.
Video-conferencing is veel hipper, goedkoper, CO2-neutraler en al dat soort shit
quote:
oH ja en hoe CO2 neutraal was die stoomreis van jou naar Kandernquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fail.
Video-conferencing is veel hipper, goedkoper, CO2-neutraler en al dat soort shit
CO2neutraler dan die vliegreis van jou naar India. Kratje wedden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef crv het volgende:
[..]
oH ja en hoe CO2 neutraal was die stoomreis van jou naar Kandern
tRUSTE KERELquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef crv het volgende:
nou ga toch nog maar proberen te maffen![]()
Shift had toch minstens met een Hoofdletter S gekund?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das nou net de toets waar niets raars aan is
Dat hoort nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shift had toch minstens met een Hoofdletter S gekund?
Bij mijn netbook zijn alle knoppen met een hoofdletter.quote:
nee, en met de AWESOME!!1! toets is ook niets misquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shift had toch minstens met een Hoofdletter S gekund?
Met de Tab, de Q, de A, de Z en de 2 is ook niet zo veel mis anders
Ik had het nog niet geprobeerd. biertje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik was er weer. Ik kon niet slapen.
Heb je ook wijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het nog niet geprobeerd. biertje?
Ja nog een scheut Gallo rosé van gisteren. Ik dacht ook eens wat te proberenquote:
Dan beter ff iets anders doen en het straks nog een keer proberenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
Ik was er weer. Ik kon niet slapen.
Damn, ik had moeten doen of het lekker wasquote:
is ook niet zo vreemd.... ;:*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:54 schreef Myraela het volgende:
Ohoh.![]()
Ik wilde vandaag echt optijd gaan slapen, maar ik viel gewoon niet in slaap. Mijn ritme gaat weer fout.
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
en nee Zwabber het gaat niet om die rechtse
Nah is tot nu toe nog niet echt een succes, begin nu toch wel redelijk te twijfelen of een tijdschrift niet gewoon te "groot" als opdracht is voor 2 dagen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
is die opdracht van je nog wat geworden?![]()
Misschien kun je half slaapdronken nog wat brainfarts voor morgen lanceren
Welnee, gewoon ff laag gaan en rammen. Dan heb je iig ok DAT eens gedaan. Is tof.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah is tot nu toe nog niet echt een succes, begin nu toch wel redelijk te twijfelen of een tijdschrift niet gewoon te "groot" als opdracht is voor 2 dagen.
Die ik net neerzette gaat graag naar buiten en die we nu hebben met geen mogelijkhied, dus ik hoop ook dat ze elkaar aanmoedigen. En voor de rest is het twee druppels waterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee tripods? En die gaan dan vriendjes worden en zulcks?
dat lijkt inderdaad zo, maar het zijn er 3quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie trouwens maar 2 poten bij die hond op die plaatje
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou veel plezier ermee iig![]()
Ik ben gewoon niet zoeen hondenmensen ik ga nu slapen ook. Bijna. Dalek.
een schijf van 2 TB?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schijf is op 35 % inmiddels. Sinds 17:40 afgelopen middag.
Nog een uur of 14quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep. Zal in de loop van morgenmiddag wel klaar zijn
denk maar ff goed om jezelf, en je mamsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik ben echt duf. Ik stap net mijn bed uit om het licht uit te doen, terwijl ik al in een donkere kamer lig.
in dat geval: denk extra goed om jezelf...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:25 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama is bij der vriendje. Ik wil der niet aan denken wat die doen hoor.
precies, je voelt je machteloosquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in dat geval: denk extra goed om jezelf...
pffff jammer dat je zover weg woont...
ik weet niet waarom, maar die worries zijn er wel....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
Alles komt wel goed hoor.No worries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |