Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!quote:
SCHOP M IN ZN BALLEN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Wtf, mijn exstiefvader heeft gewoon water over mijn kat gegooid. Vuile hufter.
exstiefvader zegt ze toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit dat? Wat is die nu van je dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar Zwarte Piet, jeweetzelluf, (dit jaar krijg ik een nieuw pak!, zo'n echte, weetjewol!!!![]()
) En mensen die ik ken doen het ook elk jaar, en we hebben zelfs een intocht binnengesleept dit jaar
vette shizzle.. maar ik ga een theater stukje schrijven.. en dan volgend jaar kunnen we dat 3 week doen, lopen we vet binnen
Was een stiefvader van dr, nu niet meer, maar wonen nog in hetzelfde huis... zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extyfusvader.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het begrijp. Klinkt als gezelligheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn exstiefvader dus he. Waarmee we nog in een huis wonen.
Was er al een uitvoerige reportage over haar inspiratieloosheid? MET interview met het slachtoffer zelf?quote:
Had ze maandagavond ff Fok!Radio moeten bellen, was het in een kwartiertje gepiept geweestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt best jezelf laten interviewen ja. Leuk idee.
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op zakken vol post van mannen.
Wat een kut leven heb jij hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het wordt er niet aantrekkelijker op
Nou nee, ik ben een happy single eigenlijk welquote:
Hamburgers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn harddisk is na bijna 2,5 uur al op 11 % qua formatteren![]()
Ik ga maar eens koken
Wat er van hem overblijft nadat als wij klaar zijn mag je hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Myr mag ik jouw ex stiefklootzak eens een keer aanpakken?![]()
Ik wacht wel tot jullie weg zijn daar
Is een mogelijkheidquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat er van hem overblijft nadat als wij klaar zijn mag je hebben.
Van Iglo? Die zijn best te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid![]()
Anders zoeen k&k diepvriesmaaltijd van zak in de pan en roeren maar
hoe groot is jouw harddisk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens koken
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
gaan we een varken aan het spit rijgen?
Ja dat wel, maar die sausjes zijn wel lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had alleen laatst eentje met zalm ofzo, maar daar zaten er maar een stuk of 4 van in
quote:
dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens koken
Dan kitsen we dr alleen maar opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof niet dat ik dat stuk vlees wil eten
quote:
12 % inmiddelsquote:
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar die onthoud ikquote:
quote:
De blauwe zak, in het diepvriesvakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar die onthoud ik
Wat moet je eigenlijk met een 2TB schijf?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 % inmiddels
En het klinkt wel goed, dat ding is namelijk onsmakelijk groot, en het is geen quick format maar een full
Ik denk dat ik ze wel weet te vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De blauwe zak, in het diepvriesvak
Mwoa ik ook niet, maar mijn 1 TB schijf is alweer ruim 2 jaar oud en begon wat kuren te vertonen. Gek genoeg krijg je het toch wat benauwd als je daarop nog maar 190 GB vrij hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een 2TB schijf?
Ik krijg 1TB niet eens vol
Wtf?!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik ook niet, maar mijn 1 TB schijf is alweer ruim 2 jaar oud en begon wat kuren te vertonen. Gek genoeg krijg je het toch wat benauwd als je daarop nog maar 190 GB vrij hebt
quote:
Doe ik maar met robocopy denk ik hmmquote:
ah oke, ja dan duurt het wel evenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
12 % inmiddels
En het klinkt wel goed, dat ding is namelijk onsmakelijk groot, en het is geen quick format maar een full
Rebellatr0nquote:
Owquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed
Ik ben nu tijdelijk KLB mod en daar gaat best veel tijd in zitten, dus ik ben hier helaas even wat minder.
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
't waren simpelere tijden, toen KLB nog gesloten was
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.
Zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is er de laatste paar dagen wel beter op geworden
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ZekerONZ had dat nodig en KLB dus ook.
plas en poepseks en KLB liggen qua niveau ook niet zo heel ver uit elkaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje geil van KLB. Het is mijn guilty pleasure, net zoals sommigen plas en peopsex hebben.
Mooi hequote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi he
Ik plaatste 'm net in het slechtste auditie topic
De mokquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cup-a-soup NL
Cup-a-soup UK
Zoek de verschillen
whehehe, gephotoshopt of zouden ze zijn shot 6x hebben opgenomen met verschillende mokken ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cup-a-soup NL
Cup-a-soup UK
Zoek de verschillen
Gephotoshoptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, gephotoshopt of zouden ze zijn shot 6x hebben opgenomen met verschillende mokken ?
Een poes'mjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik net opgehaald heb!
[Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Holaquote:
Niet druk of gewoon rustig.. ik denk het laatstequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmmm
nie echt druk he
Of jaag ik iedereen weer weg?
Hopelijk krijgt het beestje nu wat rust danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik net opgehaald heb!
[Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Pfoe, ik ben weer gerustgesteldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet druk of gewoon rustig.. ik denk het laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |