Wel heel schattig dat je antwoord exact alles bevestigde wat hiervoor gezegd isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:28 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Als ik binnenkort ga studeren ga ik inderdaad met de trein. Ik hoef maar 18 minuten in de trein te zitten en even naar mijn HBO school te lopen. Ik heb dan ook geen behoefte aan een vereniging ( als die er al is ) omdat ik vlakbij huis studeer, ik genoeg vrienden in mijn eigen 'dorp' heb en me niet laat commanderen door een één jaar oudere 'student'
Praat niet zo dom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:33 schreef Denkbaar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat artsen dom zijn, ik bedoel gewoon dat geneeskunde niet veel moeilijker of makkelijker is dan andere studies (co-schappen etc. zijn natuurlijk een ander verhaal).
Volgens mij kan iedereen die kan lezen een studie Rechten afronden
Ik heb vaak gehoord dat geneeskunde helemaal niet zo lastig is, maar gewoon heel hard werken en veel studeren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef Seam het volgende:
Geneeskunde is inderdaad een stuk moeilijker dan Rechten, maar goed dat zijn bijna alle studies.
Ik denk dat 'veel hard werken' en 'veel studeren' niet compleet los staat van 'lastig' hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ik heb vaak gehoord dat geneeskunde helemaal niet zo lastig is, maar gewoon heel hard werken en veel studeren.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ik heb vaak gehoord dat geneeskunde helemaal niet zo lastig is, maar gewoon heel hard werken en veel studeren.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef banggang het volgende:
[..]
ten eerste ben je HBO-er, geen student...
maar er zijn zat studenten die niet meer bij papa en mama gaan wonen waar ze het natje en droogje krijgen maar in een vreemde stad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |