Dit geldt trouwens voor 99% van alle studenten die lid van een studentenvereniging zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:18 schreef Afwazig het volgende:
Zwolle toch?
Kansloos volk ook. Volgens mij is dat Oikos Nomos ofzo, zo`n studentenvereniging. Echt wat een sad volk loopt daar zeg. Als je ze ziet dan zie je gelijk al dat ze op voorgaande opleidingen nooit bij de 'cool kids' hoorden en proberen dat bij een studentenvereniging maar te compenseren.
Nee, eerder 5%quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit geldt trouwens voor 99% van alle studenten die lid van een studentenvereniging zijn.
Mensen ontmoeten, zelfontplooiing in commissies en besturen, feestenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef Hyundai het volgende:
Wat is het nut van zulke verenigingen dan?
Zelfontplooiing is namelijk niet mogelijk zonder je te laten uitkafferen door een stel losers die eindelijk de frustraties uit hun jeugd uit kunnen botvieren op mensen die toevallig een jaar lager zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, eerder 5%
[..]
Mensen ontmoeten, zelfontplooiing in commissies en besturen, feesten![]()
Nou als ik naar het HBO ga dan gaat het voor mij als volgtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef Rookert het volgende:
Mensen ontmoeten, zelfontplooiing in commissies en besturen, feesten![]()
Studentenverenigingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:37 schreef Hyundai het volgende:
Wat is het nut van zulke verenigingen dan?
ten eerste ben je HBO-er, geen student...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou als ik naar het HBO ga dan gaat het voor mij als volgt
's ochtends trein naar school > lessen volgen > naar huis.
En thuis heb ik mijn eigen vrienden, dus ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n vereniging.
Lekker ja, in je eigen oude wereldje blijven plakken de hele tijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou als ik naar het HBO ga dan gaat het voor mij als volgt
's ochtends trein naar school > lessen volgen > naar huis.
En thuis heb ik mijn eigen vrienden, dus ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n vereniging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |