Dat was er dan ook geen onderdeel van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Zelfontplooiing is namelijk niet mogelijk zonder je te laten uitkafferen door een stel losers die eindelijk de frustraties uit hun jeugd uit kunnen botvieren op mensen die toevallig een jaar lager zitten.
Denk het toch welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Lekker ja, in je eigen oude wereldje blijven plakken de hele tijd.
Reken er maar niet op dat je vrienden allemaal hetzelfde doen.
Dit dus. Niks tegen mensen die lid willen worden, al vind ik hun redenen vaak zwak, maar Hyundai lijkt te denken dat er niks tussen een Corpsbal en een Spoorknor in zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En wat is er mis met mensen die dat niet doen, studeren, op kamers gaan en lid worden?
Niks, maar ik hoef dat niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En wat is er mis met mensen die dat niet doen, studeren, op kamers gaan en lid worden?
Nou ik ga dus echt niet als een koe over straat vanwege een of andere zielige ontgroeningquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus. Niks tegen mensen die lid willen worden, al vind ik hun redenen vaak zwak, maar Hyundai lijkt te denken dat er niks tussen een Corpsbal en een Spoorknor in zit.
Hyundai is altijd aan 't trollen dus dat is ook niks nieuwsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus. Niks tegen mensen die lid willen worden, al vind ik hun redenen vaak zwak, maar Hyundai lijkt te denken dat er niks tussen een Corpsbal en een Spoorknor in zit.
Het was dan ook niet mijn bedoeling om het zo te vertellen, maar veel van de mensen die ik ken laten hun vrienden "back home" vallen en gaan het gehele jaar met deze mensen om. Niet dat mij dat iets interesseert maar ik vind een goede thuisbasis toch iets belangrijker dan een stel bij elkaar geraapte vrienden door het gehele land.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens schijnt het corps wel te helpen bij latere contacten ofzo geloof ik
Maar als je in een totaal vreemde stad gaat wonen en studeren, dan heb je niet zoveel aan die vrienden back home hé. Studentenverenigingen zonder ontgroening zijn sowieso toffer
Ja maar nu breekt mijn klompquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hyundai is altijd aan 't trollen dus dat is ook niks nieuws
Newsflash: de stad waar de studie en vereniging zit is het nieuwe thuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:30 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn bedoeling om het zo te vertellen, maar veel van de mensen die ik ken laten hun vrienden "back home" vallen en gaan het gehele jaar met deze mensen om. Niet dat mij dat iets interesseert maar ik vind een goede thuisbasis toch iets belangrijker dan een stel bij elkaar geraapte vrienden door het gehele land.
Doen mensen ook nog hoor, maar wordt uiteindelijk steeds minder naarmate je ouder wordt. Is een heel natuurlijk proces, uiteindelijk zie je het niet meer als thuis, maar ga je 'langs bij je ouders'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:43 schreef Lauwierent het volgende:
Oke, dat is misschien jouw keuze. Ik persoonlijk zou gewoon in het weekend naar huis gaan, en dan ook een echt "thuiskomst"-gevoel hebben. Maar ja, je hebt overal mensen voor en als ik af en toe de gemiddelde koorknaapjes-verenigingen zie dan zit ik liever bij mijn eigen vrienden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:00 schreef BII het volgende:
Tja, 'studenten' die meedoen aan dit soort absurditeiten, zijn over het algemeen natuurlijk ook niet de meest intelligente mensen.
Ja maar behalve Bitonquote:Studentenverenigingen zonder ontgroening zijn sowieso toffer
Je TT klopt niet, zal 'm ff voor je aanpassenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:57 schreef postmortum het volgende:
Tevens zit in mijn stad geen Universiteit maar een Hogeschool
Spoorknorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou als ik naar het HBO ga dan gaat het voor mij als volgt
's ochtends trein naar school > lessen volgen > naar huis.
En thuis heb ik mijn eigen vrienden, dus ik heb zelf helemaal geen behoefte aan zo'n vereniging.
Owned.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Je TT klopt niet, zal 'm ff voor je aanpassen
Dat zijn dus de net niet verenigingen, behalve de ene alto vereniging met veel leden die je vrijwel in iedere stad vindt. Die zijn dan wel weer tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Studentenverenigingen zonder ontgroening zijn sowieso toffer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |