Daar is het mis gegaan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:18 schreef gohan16 het volgende:
Zou ik nog kunnen overstappen naar het AMC? Ga dat eens regelen, mijn waarde collega's uit amsterdam.
Ik ben al eens overgestapt van AMC naar UMCU![]()
Hmm oja, die route kan ook. 8 weken over vrouwen en hormonenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Christiaan het volgende:
Staat al weken gewoon op de roostersite van de uva.
Gebruik ik altijd. Veel overzichtelijker.quote:
De praktijk is nog weerbarstigerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Merel1808 het volgende:
2.1 is alleen maar bloed, brokken, buikpijn en visgeur, echt het smerigste blok tot nu toe![]()
Amen to thatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
Daarom zal ik ook in ieder geval nooit gynaecoloog worden
De MFVN is anders wel de grootstequote:Op zondag 29 augustus 2010 03:01 schreef MaxC het volgende:
Panacea is een hele fijne studievereninging met super mooie feesten! Tenminste wat origineler dan MFAS, MFVN, MFVR, MFLS, MSFU of MSVP![]()
Maar de na-inschrijving is de ochtend van de eerste facultaire intro-dag. Ik dacht aankomende maandag, gewoon op de faculteit!
Hehehe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef intoxicated het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6673448
Paradoxaal.
Sams heeft een eigen pand in de binnenstad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef June. het volgende:
[..]
De MFVN is anders wel de grootsteMet eigen kroeg in de faculteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |