Daar is het mis gegaan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:18 schreef gohan16 het volgende:
Zou ik nog kunnen overstappen naar het AMC? Ga dat eens regelen, mijn waarde collega's uit amsterdam.
Ik ben al eens overgestapt van AMC naar UMCU![]()
Hmm oja, die route kan ook. 8 weken over vrouwen en hormonenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Christiaan het volgende:
Staat al weken gewoon op de roostersite van de uva.
Gebruik ik altijd. Veel overzichtelijker.quote:
De praktijk is nog weerbarstigerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Merel1808 het volgende:
2.1 is alleen maar bloed, brokken, buikpijn en visgeur, echt het smerigste blok tot nu toe![]()
Amen to thatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
Daarom zal ik ook in ieder geval nooit gynaecoloog worden
De MFVN is anders wel de grootstequote:Op zondag 29 augustus 2010 03:01 schreef MaxC het volgende:
Panacea is een hele fijne studievereninging met super mooie feesten! Tenminste wat origineler dan MFAS, MFVN, MFVR, MFLS, MSFU of MSVP![]()
Maar de na-inschrijving is de ochtend van de eerste facultaire intro-dag. Ik dacht aankomende maandag, gewoon op de faculteit!
Hehehe.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef intoxicated het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6673448
Paradoxaal.
Sams heeft een eigen pand in de binnenstad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef June. het volgende:
[..]
De MFVN is anders wel de grootsteMet eigen kroeg in de faculteit
Veel uren boeit me niets, het rooster is weer fakking inconsequent met practica all over the place en nooit op dezelfde tijd, nooit te combineren met een andere studie ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef intoxicated het volgende:
Zeur![]()
Ma 08:00-17:00
Di 08:00-17:00
Wo 08:00-17:00
Do 08:00-17:00
Vr 08:00-17:00
Konden jullie je inschrijven voor werkgroepen? Iedereen wordt bij ons gewoon in een groepje gestopt en vervolgens ergens in het rooster neergezet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef intoxicated het volgende:
Snap het ook welEn ik kon me destijds ook best druk maken om wat ze soms voor roosters bedachten. Hier schreef iedereen zich ook altijd binnen 5 minuten na openen van de inschrijving in, voor de werkgroepen met de beste tijden voor de (verplichte) practica.
Dat was in Leiden wel fijn. Je werd alleen in jaar 1 ingedeeld voor werkgroepen die je echt moest volgen. De jaren daarna mocht je zelf beslissen waar/wanneer je je inschreef. Behalve dan een paar verplichte practica.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Konden jullie je inschrijven voor werkgroepen? Iedereen wordt bij ons gewoon in een groepje gestopt en vervolgens ergens in het rooster neergezet.
MVV is going down, bigtimequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Seam het volgende:
Morgen even rondparaderen met mijn Ajax shirtje op de faculteit
Ik mag het toch hopen jaquote:
Kampioen op alfabet!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef Seam het volgende:
Morgen even rondparaderen met mijn Ajax shirtje op de faculteit
Dan ben ik de komende tijd niet meer op internet te vinden hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef intoxicated het volgende:
Siste nytt! Voe skal studere i Maastricht!
Ohnee
Tuurlijk wel, ook zedendelinquenten hebben recht op internet in de gevangenisbiebquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan ben ik de komende tijd niet meer op internet te vinden hoor![]()
Nice, maar ze zullen mij en haar echt niet binnen een week gevonden hebben hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:10 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ook zedendelinquenten hebben recht op internet in de gevangenisbieb
Je bent verliefd en door de vlinders in je buik kan er nog amper wat bij!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Repeat het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan komen waarom ik geen eetlust meer heb? Ik eet echt veel minder dan een tijdje terug. En nee, ik ben niet depressief
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Repeat het volgende:Ik dacht dat jij zo intelligent was.
Liefde
Als de donderdagmiddag maar niet te Lang duurtquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:11 schreef Kassaa het volgende:
Wat een schijtrooster voor komende periode, is met helemaal niets te combineren
Wat voor keuzevak heb je gekozen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Als de donderdagmiddag maar niet te Lang duurt.
Mwoah, ik heb individueel keuzeonderwijs waarbij ik volgens mij zelf min of meer kan bepalen wanneer ik kom (als ik maar kom), en daarnaast heb ik een superinteressant project! Liever keuzeonderwijs dan kutten, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Als de donderdagmiddag maar niet te Lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |