en nog een paar biertjes graag, dan ga ik zeker over mijn nekquote:
Hoe is de intro?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef Seam het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk niet professioneel![]()
![]()
Laat me lekker van het leven genieten![]()
Episch, vandaag hersteldag maar daar is uiteindelijk ook weinig van gekomen. Mornge lekker met afsluiten in het Mecc met een knallerquote:
Mooi zo! Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Episch, vandaag hersteldag maar daar is uiteindelijk ook weinig van gekomen. Mornge lekker met afsluiten in het Mecc met een knaller
Whos stopping youquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef Seam het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk niet professioneel![]()
![]()
Laat me lekker van het leven genieten![]()
Omdat ik in mn bed lig zo'n 200 km de andere kant op?:$quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En waarom ben jij nu niet in Escape Delux?
Waarom jij niet? Ik ben de hele dag kotsmisselijk geweest van woensdagavond. Was helemaal naar de klote. Hierdoor zelfs nu niet kunnen slapen... Sliep om 2 uur maar werd om 3 uur wakkergebeld door dronken vriend en kan nu weer niet slapenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En waarom ben jij nu niet in Escape Delux?
Nee maar er is bier en leuke eerstejaars dames. Baal wel dat ik niet kon gaan vanavond want had gisteren wat aardigs geregeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:32 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Omdat ik in mn bed lig zo'n 200 km de andere kant op?:$
Is er dan ook een 'ouderejaars' intro? Wist ik niks van
Ik stond in de rij voor de wcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom jij niet? Ik ben de hele dag kotsmisselijk geweest van woensdagavond. Was helemaal naar de klote. Hierdoor zelfs nu niet kunnen slapen... Sliep om 2 uur maar werd om 3 uur wakkergebeld door dronken vriend en kan nu weer niet slapen
Paradiso gisteren. Gieter is vaak leuk, maar soms ook buzzkill. Leuk feestje geweest vanavond. Ja ik ben nog steeds wakker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik stond in de rij voor de wc![]()
Je moet ook na de Ep altijd nog even naar de Gieter gaan, dan kom je niet misselijk thuis
Ik was echt blij dat ik om 10 uur gewoon naar huis mochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Paradiso gisteren. Gieter is vaak leuk, maar soms ook buzzkill. Leuk feestje geweest vanavond. Ja ik ben nog steeds wakker.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was echt blij dat ik om 10 uur gewoon naar huis mocht![]()
Escape is trouwens echt een KUTtent trouwens
Het is zeg maar zo'n soort van balkon erboven, en het feestje was op zich supergaaf, maar de rest zuigt gewoon. Ze kunnen geen bier tappen, alle tapbier is lauw want de leidingen zijn te lang, flesjesbier is constant op en al het andere is afgrijselijk duur. De DJ was matig, later kwam er een kerel bij met een saxofoon, dat was supertof, maar meerdere keren liet de DJ alles rondzingen, en het was er echt waanzinnig warm, airco mist totaal. Ze hebben een soort van tapijt op de vloer, maar dat was al bij binnenkomst nat en plakkerig. Gewoon een onwijs matige tentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:07 schreef Christiaan het volgende:
[..].
Ja Escape was al kut met intree toen. Maar Deluxe is toch de kleine tent erbij of zo?
Matig. Odeon vorig jaar was ook niet echt een succes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is zeg maar zo'n soort van balkon erboven, en het feestje was op zich supergaaf, maar de rest zuigt gewoon. Ze kunnen geen bier tappen, alle tapbier is lauw want de leidingen zijn te lang, flesjesbier is constant op en al het andere is afgrijselijk duur. De DJ was matig, later kwam er een kerel bij met een saxofoon, dat was supertof, maar meerdere keren liet de DJ alles rondzingen, en het was er echt waanzinnig warm, airco mist totaal. Ze hebben een soort van tapijt op de vloer, maar dat was al bij binnenkomst nat en plakkerig. Gewoon een onwijs matige tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |