Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:27 schreef Honeymooner het volgende:
Mij zul je nooit horen zeggen dat geneeskunde zoooooooooooooooo moeilijk is.
Mee eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef fusionfake het volgende:
Volgens mij zoeken psv-ers de hele dag op fok naar zoekterm "ajax" om te trollen
Niet mee eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef fusionfake het volgende:
Volgens mij zoeken psv-ers de hele dag op fok naar zoekterm "ajax" om te trollen
Hier happen ze dan niet! Maar je smijt er dokter Google tegenaan en hoppa minstens vijf reacties. Behalve als genie Starla er is dan is het topic vol.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier happen ze dan niet! Maar je smijt er dokter Google tegenaan en hoppa minstens vijf reacties. Behalve als genie Starla er is dan is het topic vol.
dronkenlap:Pquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef MaxC het volgende:
Bier + studenten + voetbal + Groningen = The Knickerbockers = MaxC dronken
Mijn oprechte deelneming, trouwensquote:
Mensen die doen alsof ze dronken zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef MaxC het volgende:
Bier + studenten + voetbal + Groningen = The Knickerbockers = MaxC dronken
quote:Op zondag 5 september 2010 02:18 schreef MaxC het volgende:
Repeat die faalt bij elke poging zich boven de rest stellen .
Voetbal
thnxquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming, trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |