Er is ook een middenweg....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef ukga het volgende:
[..]
het merendeel zal toch eerder voor een afgetrained lichaam gaan dan voor een een krom lopende bierbuik
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg....
Player? Een echte player doet dat soort dingen niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
De laatste tijd heb ik nog al een verandering ondergaan.
Mijn eerste zoen was pas op mijn 25e verjaardag, dat is een jaar geleden.
In de laatste 2 maanden heb ik echter gezoend met een vrouw van in de 40, en ook met een vriendin die al een vriend heeft (ook zijn we wat verdergegaan dan alleen zoenen).
Verder ben ik 2 weken terug met een getrouwde vrouw geweest. Die voelde zich schuldig en wilde een week later niet meer aangeraakt worden door me, daar was ik zo pissig over dat ik de volgende dag met haar beste vriendin in bed lag en haar daarna een sms heb gestuurd met "je beste vriendin is tenminste niet zo gemeen als jij". Die vriendin is best leuk maar ik ben echt niet verliefd op haar.
Gisteren zat ik weer met een andere meid klef te doen die ook wel bij me wilde blijven slapen maar ze had een belangrijke afspraak.
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is iets engels en TS woont in london. Vergeef hem
.
Precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog nooit geneukt en dan jezelf een player durven noemen.
Ik zit hier (wederom) met plaatsvervangende misselijkheid. Wat een viezigheid allemaal.quote:flink wat zoenen in ontvangst te komen nemen
Doe het dan goed (ren niet weg om te braken maar kots haar gewoon onder)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou echt brakend wegrennen. Ook in Londen.
Ja want dat meen ik ook echt serieus enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Daarom heb je kempi lyrics in je subtitel staan
Hier hoort toch eigenlijk ook nog mondwerk tussen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef JeOma het volgende:
[..]
Makkelijkst te onthouden met de 4xF regel...
1 = French
2 = Feel
3 = Finger
4 = Fuck
Ligt er maar net aan hoe ruim je 'French' interpreteert.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier hoort toch eigenlijk ook nog mondwerk tussen!
Helaas niet verzonnen lijkt mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:25 schreef koffiekoekje het volgende:
De vrouwen uit de OP hebben een weddenschap lopen over wie TS ontmaagd.
Of een verzonnen topic. 1 van die 2
Gozer je hebt nog niet eens geneukt... Misschien zou dat een goede eerste stao zijn... Playerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja je hebt groot gelijk! dat baart me dus zorgen, dat ik dit soort belachelijke dingen doe, terwijl ik altijd iemand ben geweest die daar niet aan deed...
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef Jolene22 het volgende:
Ik wou hier een serieuze reactie plaatsen maar ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |