Uit ervaring wil ik zeggen om daarmee uit te kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee dat was vorig jaar. Ik ben al 2 jaar verliefd op haar.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mannen die zo goed weten wat vrouwen willen.![]()
Ik denk dat het merendeel gaat voor iets wat er tussenin zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef ukga het volgende:
[..]
het merendeel zal toch eerder voor een afgetrained lichaam gaan dan voor een een krom lopende bierbuik
Je hebt weinig aan een goed afgetraind lijf als er geen leuk hoofd op zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef toe, zou jij hem afwijzen?
Maar een stoere soms gevoelige mysterieuze man die erachter schuilgaat, dat doet je niks?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan een goed afgetraind lijf als er geen leuk hoofd op zit.
denk eens na wat je hier neerzet: Ik heb alle honken afgelopen maar ben nog maagd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee nog niet maar heb verdere alle honken flink afgelopen de laatste tijd
Hij heeft een afspraak gemaakt bij de kapper.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef rubje het volgende:
[..]
denk eens na wat je hier neerzet: Ik heb alle honken afgelopen maar ben nog maagd.
Als je al bij honk 3 bent dan ben je al ontmaagd harrydus je reactie klopt niet..
sowieso praten in honken...wat the fuck? Ik heb dat nooit helemaal begrepen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef rubje het volgende:
[..]
denk eens na wat je hier neerzet: Ik heb alle honken afgelopen maar ben nog maagd.
Als je al bij honk 3 bent dan ben je al ontmaagd harrydus je reactie klopt niet..
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een stoere soms gevoelige mysterieuze man die erachter schuilgaat, dat doet je niks?
De oppervlakkigheid van vrouwen is weer es niet van de lucht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.Goed hoofd is veul belangrijker dan een goed lijf mijns inziens.
Daarom heb je kempi lyrics in je subtitel staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.Goed hoofd is veul belangrijker dan een goed lijf mijns inziens.
heb in Rome en Londen gewoond, dan leer je wel mensen kennenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Bombshell het volgende:
Hoe kom je aan al die buitenlandse afspraken?
Of heb je een levendige fantasie soms
Nee man, het is gewoon race card ofzo, ik vind het gewoon dom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
omdat je ermee doodgegooid wordt in de media, urban is da nu kool thang ya 'now. nogal wiedes dat er dan naar verwezen wordt. beetje boring lefty on dan gelijk weer die verkapte race card te trekken
Wat zijn nu je plannen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
heb in Rome en Londen gewoond, dan leer je wel mensen kennen
Misschien kun je het hier vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef ukga het volgende:
wilt iemand mij vertellen wat die 'honken' nou precies inhouden?
Makkelijkst te onthouden met de 4xF regel...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef ukga het volgende:
wilt iemand mij vertellen wat die 'honken' nou precies inhouden?
tongzoen, tieten/reet voelen, vingeren, neuken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef JeOma het volgende:
[..]
Makkelijkst te onthouden met de 4xF regel...
1 = French
2 = Feel
3 = Finger
4 = Fuck
Internetstoertjes m/v.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een stoere soms gevoelige mysterieuze man die erachter schuilgaat, dat doet je niks?
't is iets engels en TS woont in londonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Trouwens, als ik op enig moment in bed zou belanden met een vrouw die begint over 'honken' was ik nog voor het zoenen de kerk uit. zeg maar. Het is bijna erger dan mensen die hun geheime delen naampjes geven. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |