abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:13:34 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85695649
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, ik heb met zoenen en andere kwaliteiten inmiddels flink wat ervaring opgedaan maar daar werd ik ook niet zo blij van hoor, er mist toch iets als je niet van iemand houdt.

En natuurlijk ga ik ook niet met lelijke vrouwen dus geil en sexy is het toch bij voorbaat wel...
N'ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.

Maar de ding is, als je gaat afwachten op "de ware" ontmoet je die nooit. Je moet altijd erachter aan gaan. Risico's nemen en jezelf in situaties brengen waar je iemand kan ontmoeten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:19:42 #27
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85695893
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik wachten op iemand die speciaal voor me is. Dat wordt dan toch m'n eerste, zoiets blijft altijd bijzonder. Ik wil niet zomaar met een of andere scharrel naar bed...
Tot je er na een aantal sexpartijen achterkomt dat het toch neit zo een heel boeiende ervaring is.
Ik snap het niet. Sommige mensen hechte veel te veel waarde aan hun eerste keer. Je wachte toch ook niet met autorijden totdat je direct in een dikke bmw kon rijden, ipv een afgetrapte peugeot :')
pi_85696067
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:19 schreef ukga het volgende:

[..]

Tot je er na een aantal sexpartijen achterkomt dat het toch neit zo een heel boeiende ervaring is.
Ik snap het niet. Sommige mensen hechte veel te veel waarde aan hun eerste keer. Je wachte toch ook niet met autorijden totdat je direct in een dikke bmw kon rijden, ipv een afgetrapte peugeot :')
Nou ik wil dat het voor mij in het begin bijzonder genoeg voelt om het te doen. Ik heb dat nog met geen enkele meid gehad, behalve met die vrouw op wie ik verliefd was, maar die wilde niet met mij neuken. Met die anderen heb ik nooit het gevoel gehad dat ik ze wilde penetreren, is toch een grote daad...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:29:34 #29
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85696198
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou ik wil dat het voor mij in het begin bijzonder genoeg voelt om het te doen. Ik heb dat nog met geen enkele meid gehad, behalve met die vrouw op wie ik verliefd was, maar die wilde niet met mij neuken. Met die anderen heb ik nooit het gevoel gehad dat ik ze wilde penetreren, is toch een grote daad...
Ok dat kan, dat moet ieder uiteraard voor zichzelf weten.
wat ik me afvraag; vanwaar die stormloop aan vrouwen opeens?
pi_85696252
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon plezier maken tot je wel een vrouw tegenkomt die meer betekent.
Dat dus. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85696388
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:29 schreef ukga het volgende:

[..]

Ok dat kan, dat moet ieder uiteraard voor zichzelf weten.
wat ik me afvraag; vanwaar die stormloop aan vrouwen opeens?
Ik heb altijd veel vrouwelijke vrienden gehad, maar de laatste 2 jaar ben ik enorm veel gaan reizen en ben ik veel socialer geworden, ik heb in Rome en Londen gewoond, veel mensen ontmoet. En omdat ik wel erg hoop ooit een vriendin te krijgen houd ik altijd contact met meiden die ik wel leuk vind. De meeste vrouwen in kwestie ken ik sinds max. 1 jaar.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:38:52 #32
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85696524
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb altijd veel vrouwelijke vrienden gehad, maar de laatste 2 jaar ben ik enorm veel gaan reizen en ben ik veel socialer geworden, ik heb in Rome en Londen gewoond, veel mensen ontmoet. En omdat ik wel erg hoop ooit een vriendin te krijgen houd ik altijd contact met meiden die ik wel leuk vind. De meeste vrouwen in kwestie ken ik sinds max. 1 jaar.
ok. nouja in dat geval zeg ik ook wat al gezegd is; lol maken met vrouwen tot je de ware tegenkomt.

Bij mij is het eerder andersom; van player naar rustige jonge. Tsja, af en toe lukt het er eentje (bijna) om met me te probere te settelen.
but they aint going to tie me down :D
pi_85696679
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:

Nee dat was vorig jaar. Ik ben al 2 jaar verliefd op haar.
Je bent al 2 jaar verliefd op diegene? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd, maar je hebt nog geen sex gehad met der? En je bent 25, ik snap het even niet meer. :')
pi_85696804
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef joeyettt het volgende:

[..]

Je bent al 2 jaar verliefd op diegene? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd, maar je hebt nog geen sex gehad met der? En je bent 25, ik snap het even niet meer. :')
Wat begrijp je daar niet aan? :P
Ik was tot over mijn oren verliefd, zij had als tegenargument dat ze met haar vriend ging trouwen, ik heb toen gezegd: waarom trouw je eigenlijk niet met mij in plaats van met je vriend?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:50:26 #35
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_85696943
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik was tot over mijn oren verliefd, zij had als tegenargument dat ze met haar vriend ging trouwen, ik heb toen gezegd: waarom trouw je eigenlijk niet met mij in plaats van met je vriend?
Het grappige is nog dat jij dit allemaal wel vrij normaal vindt klinken. No offense. Maar ik snap het nog steeds niet.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_85697051
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:50 schreef JeOma het volgende:

[..]

Het grappige is nog dat jij dit allemaal wel vrij normaal vindt klinken. No offense. Maar ik snap het nog steeds niet.
begrijp niet wat mijn leeftijd ermee te maken heeft? :)

ben overigens inmiddels 26
pi_85697165
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat gezien je commentaren hier je geen normale relatie kan aangaan en zeker niet met iemand die op het punt van trouwen met haar vriend staat. :')

Ben je autist ofzo? 8)7
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85697266
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat gezien je commentaren hier je geen normale relatie kan aangaan en zeker niet met iemand die op het punt van trouwen met haar vriend staat. :')

Ben je autist ofzo? 8)7
?? Ok ik heb de laatste tijd wat rare dingen gedaan maar mijn gevoelens voor haar zijn altijd heel oprecht geweest. Vind het erg voorbarig van je om daar nu zo aan te twijfelen, tot een relatie ben ik denk ik ook wel in staat hoewel ik er nooit 1 gehad heb.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:59:58 #39
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85697269
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben je autist ofzo? 8)7
Heb je JohnDDD zijn andere topics wel eens gelezen?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:12:38 #40
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85697645
6 weken geleden was hij nog een loser in de liefde en nu een player. Wauw, je moet je technieken gaan verspreiden in workshops enzo, en filmpjes op youtube zetten! Wat is je geheim?
Prrrrr
pi_85697790
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:59 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

?? Ok ik heb de laatste tijd wat rare dingen gedaan maar mijn gevoelens voor haar zijn altijd heel oprecht geweest. Vind het erg voorbarig van je om daar nu zo aan te twijfelen, tot een relatie ben ik denk ik ook wel in staat hoewel ik er nooit 1 gehad heb.
En jij denkt werkelijk dat zij daardoor haar aanstaande aan de kant zet?

Jongen, je haalt je veel teveel in je hoofd. _O-

pi_85697812
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:59 schreef ukga het volgende:

[..]

Heb je JohnDDD zijn andere topics wel eens gelezen?
Eerlijk gezegd niet nee. :@

Heb ik iets gemist? ~O>

pi_85697894
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat zij daardoor haar aanstaande aan de kant zet?

Jongen, je haalt je veel teveel in je hoofd. _O-
Ik dacht dat ze verliefd op mij was en niet op hem. Weet ik veel, ik wist niet dat vrouwen zo laag bij de gronds konden zijn.
pi_85697944
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:20 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze verliefd op mij was en niet op hem. Weet ik veel, ik wist niet dat vrouwen zo laag bij de gronds konden zijn.
Je eigen tekortkomingen projecteren op vrouwen.

Ja, een echte player, dat zien we allemaal. :') _O-

woensdag 25 augustus 2010 @ 18:26:26 #45
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85698087
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet nee. :@

Heb ik iets gemist? ~O>
Bij vriendin in bed slapen. Hoe tot seks overgaan?
Bij vriendin in bed slapen. Hoe tot seks overgaan? #2

en nog meer van zulks topics, die ik niet mee rterug kan vinden zo 1,2,3
pi_85698234
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef ukga het volgende:

[..]

Inmiddels zou ik wel weten hoe zoiets moet hoor.
pi_85698292
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef ukga het volgende:

[..]

Ah dank je, volgens mij heb ik daar nog gereageerd ook.

Ik weet genoeg. Schenkstroop, Socios en andere zielenpoten; NEE, je bent geen player als een meisje een keer naar je lacht*...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

woensdag 25 augustus 2010 @ 18:35:45 #48
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85698412
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah dank je, volgens mij heb ik daar nog gereageerd ook.

Ik weet genoeg. Schenkstroop, Socios en andere zielenpoten; NEE, je bent geen player als een meisje een keer naar je lacht*...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
siewosie ben je geen player als je op je 25ste nog maagd bent. Je hebt het daarmee btw ook voor de rets van je leven verpest om die status te krijgen
pi_85698443
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef ukga het volgende:

[..]

siewosie ben je geen player als je op je 25ste nog maagd bent. Je hebt het daarmee btw ook voor de rets van je leven verpest om die status te krijgen
Ja inderdaad. Je karaktereigenschappen zijn dan allang volgroeid. En die zijn nodig voor de playerfunctie.

woensdag 25 augustus 2010 @ 18:51:26 #50
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_85698918
Ik denk dat je gewoon geen sex dúrft te hebben, omdat je nog geen ervaring daarmee hebt en bang bent om af te gaan voor die vrouwen.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')