das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?quote:
Daar krijg je kanker van, debielquote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef BereNDD het volgende:
chloroform
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.quote:
welke hand? de jouwe? waar heb je haar dan voor nodig?quote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?
Maak eens een uitzonderingquote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Lekker Subtielquote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef Catbert het volgende:
Ik heb hier veel films over gezien. Je moet met wat speeksel haar vagijn natmaken en 'em er dan induwen. Succes gegarandeerd.
Werkt altijd in de filmsquote:
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,quote:Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeidquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
TS is nog geen 16, maar praat stoer over neuken
Chanteren, en herhalen maar.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,
Als zij ook wil komt het er vanzelf van. En anders heb je gewoon pech gehad.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.
Ik wil 'm er lekker in stoempen begrijp dat dan!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |