Ja dan kan het eigenlijk niet want mijn vriend gaat meequote:
11 vingers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb een mond en elf vingers, dus ik kom een heel eind met jullie tweeën.
Mijn elfde vingertje is het speciaalst.quote:
Die zouden we toch dronken voeren? En dan ergens achterlaten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan kan het eigenlijk niet want mijn vriend gaat mee
Vingertje ?!?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn elfde vingertje is het speciaalst.
Die drinkt niet want autorijdenquote:Die zouden we toch dronken voeren? En dan ergens achterlaten?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ach dat doen we gewoon stiekem
Mijn arme vriendjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ik neem wel wat alcohol 100% van mijn werk mee. Klein beetje en je bent geloof ik goed op weg
quote:
Ik relativeer hem altijd aan het zonnestelsel.quote:
GHB dan.quote:[..]
Die drinkt niet want autorijdendus dan krijg je er geen alcohol in hoor
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ik neem wel wat alcohol 100% van mijn werk mee. Klein beetje en je bent geloof ik goed op weg
Speeltjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speeltje is tofen tijdinbeslagnemend.
![]()
Welk spel?quote:
Ben nu bezig met Dragon Age, morgen even kijken wat ik er nog meer bij ga halen.quote:
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Dragon Age, morgen even kijken wat ik er nog meer bij ga halen.
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh ik word met het uur beroerder. Ik wil niet ziek zijn!
*Klikt op volg topic-knop*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
[PS3] Pricewatch #3- Waar 20 euro allang geen koopje meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |