Lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
quote:
honingwijnquote:
Alles voor sexquote:
Wijnquote:[..]
honingwijn
Ook wijn?quote:
Ja ook wijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles voor sex.
[..]
Wijn
[..]
Ook wijn?
Misschien komt hij wat te kort, mannen hebben immers nooit genoeg toch?quote:
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien komt hij wat te kort, mannen hebben immers nooit genoeg toch?
Ik hoop het ook niet voor hemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik hoop het niet voor hem.
Maar idd, mannen willen altijd meer, beter, langer enz.
De kunst is om een dame te zoeken die daar hetzelfde over denkt
hij ging flirten met petra, en dat wilt wat zeggen. wat een heks is dat zeg...quote:
Nee hoor, gewoon geil.quote:
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij ging flirten met petra, en dat wilt wat zeggen. wat een heks is dat zeg...
Ik heb anders genoeg vriendinnen die juist zelf wat te kort komen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem.
Maar idd, mannen willen altijd meer, beter, langer enz.
De kunst is om een dame te zoeken die daar hetzelfde over denkt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg vriendinnen die juist zelf wat te kort komen...
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!
Mss vindt ie dat belangrijker dan een mooie kop?
Je komt terkort dusquote:
ermmm... ze vallen wel op idd. enigste wat ze kan is met dr tieten zwaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.
quote:
Dikke tetten is ook nie alles hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:20 schreef J.J.McKay het volgende:
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!
Mss vindt ie dat belangrijker dan een mooie kop?
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef douche-eendje het volgende:
Mede is geen wijn. Zitten geen druiven in.
Gastquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.
Ken je pruimenwijn al, die is ook zoet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Honingwijn is wijn waar honing aan toe is gevoegd. Mede is uhm... medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Dikke tetten is ook nie alles hoor
[..]
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
[..]
GastSeriously, door haar tieten?
Ik heb mijn eigen vaste wijntje van de Mitraquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:27 schreef J.J.McKay het volgende:
Ken je pruimenwijn al, die is ook zoet.
Is te krijgen bij de gemiddelde toko.
Honingalcoholquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Honingwijn is wijn waar honing aan toe is gevoegd. Mede is uhm... medeIn plaats van druiven gebruikt men honing.
Mss moet je vaker drinken? Weggooien is zondequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen vaste wijntje van de MitraEn zo vaak drink ik niet dus vind het zonde om een fles te kopen en dan 1 of 2 slokken te nemen en de rest weg te moeten flikkeren
Vaker drinken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef J.J.McKay het volgende:
Mss moet je vaker drinken? Weggooien is zonde
Bovendien kan je deze wijn langer bewaren, is meer een likeur.
Honingrum is trouwen een van mn favo's.
Dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel degene die 'sochtends eruit moet voor de kidsop niet schappelijke tijden
Er zit alcohol in. Perfecte combinatie bij keelpijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoningalcoholOf zit er geen alcohol in
Je hebt kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:41 schreef J.J.McKay het volgende:
Dat gevoel ken ik
Maareh, je hoeft je niet laveloos te zuipen, gewoon een borrel bij de koffie/tv kan ook?
(weet nu wel gelijk dat jij, als je drinkt, helemaal los gaat)
Nou waar wacht je nog op danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
Er zit alcohol in. Perfecte combinatie bij keelpijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |