Je bent zwanger?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indrukquote:
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.quote:
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.
quote:
Goeiemorgen eendje!quote:
Gewoon blijven denkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef J.J.McKay het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indruk
eendje!!!quote:
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen eendje!Hoe is het nu?
[..]
Gewoon blijven denken
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
Ik heb thuis nog mede staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?
Hahahah, nu klinkt je als een wijfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...
[..]
en op je werk ook een mooie voorraad las ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mede
Trouwens: Echt heeeeeeel vervelend, zo'n dagje onverwacht vrij![]()
nog niet gedronken... misschien maar een keer langs komen om te proeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
Ik pas me aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahah, nu klinkt je als een wijf
WTF is medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
Dat ook.quote:
drankquote:
Zover was ik al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |