Die 2 zijn geselecteerd uit ronde 1... Zag in het archief dat deze vacature eerder gehangen heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef _aurum_ het volgende:
nee heb je, ja kun je krijgen.Die 2 sollicitanten kunnen het net niet zijn.
*meebokstquote:
Yup, dat vraagt om B&J.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
En loveli, vet balen van die sollicitatie..
quote:Hoi Gaby,
Ik ben bezig om je voor te stellen bij <insert naam kookstudio>.
Leuk bedrijf waar gezellige choatische kookworkshops gegevens worden met erg exclusieve ingrediënten.
Zelf heb ik vijf jaar lang bij <naam> gewerkt en er heel veel geleerd en veel plezier gehad.
Ik denk dat jouw profiel daar goed zou passen en je daar veel zult leren…
Ik kan je daar voorstellen tegen een brutoloon van 9,50, ga je daarmee akkoord als ik dat voorstel?
Vervolgens de vraag of je volgende week maandag of dinsdag langs kunt komen?
Lijkt me ook een geweldige plek om te werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, over ass kicken gesproken, krijg net mail:
[..]
![]()
iets minder salaris dan ik hoopte, maar /care, kan daar zóveel leren!
![]()
Sporten is goed man!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Hou es op met dat geboks de hele tijd.
*tik em aan*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 25-08-2010 15:12:24 ]Ja doei.
Uh..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Kookstudio in kwestie, haal 'm zo weer weg, niet kwooten gaarne
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
even het 'i'-tje in de link weghalen loveli Mo
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kom ik net mijn kamertje binnen, BAM 30 graden BAM fles AXE for MEN leeggespoten.
Mensen, een maal per daags douchen is ook prima en voor nare geurtjes gebruik je een geurloze anti transpirant.
ik vond 't heul niet zo gek duur voor een 4 gangen diner INCL wijnarrangement én meekoken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef loveli het volgende:
Weten we meteen waar de volgende meet is
M'n broertje logeert hier en kwam hem net tegen op de trap.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen hun gezegd?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kom ik net mijn kamertje binnen, BAM 30 graden BAM fles AXE for MEN leeggespoten.
Mensen, een maal per daags douchen is ook prima en voor nare geurtjes gebruik je een geurloze anti transpirant.
Zo'n huisgenoot heb ik ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef neen het volgende:
[..]als m'n huisgenoot de douche uitstapt komt er ook zo'n walm m'n kamer binnen, hij heeft dan ook 3 soorten axe douchegel.
Axe werkt niet, heb ik hem verteld maarja het is z'n laatste hoop.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n huisgenoot heb ik ook.
Ik hóór het niet als 'ie aan het douchen is, ik rúik het.
Die Mark toch...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n collega. Als die het hok binnenkomt hoef je je niet om te draaien om te weten wie het is. Wel dure aftershave btw (want het is een patser).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik ga ook meestal naar Roden om boodschappen te doen want ik vind Roden stiekem een leukere plaats.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
M_M, ben je al naar de ekjsun geweest? Waarschijnlijk ben je dan langs ons huis gefietst?? Ahoewel nu niet denk ik, de straat is tot december half afgesloten.
Ik zie een nieuwe markt voor axequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, het ruikt wel lekker.
Lekkere mannelijke luchtjes.
Bij mij ruik je het voor ik ga douchenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou ja zeg. Het is toch logisch dat je iets ruikt als iemand doucht? Of gebruiken jullie geen douchespul/shampoo? Stelletje zeikerds.
Iets ruiken is niet zo erg maar als je twee verdiepingen lager kan ruiken dat iemand onder de douche staat doet diegene toch iets verkeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou ja zeg. Het is toch logisch dat je iets ruikt als iemand doucht? Of gebruiken jullie geen douchespul/shampoo? Stelletje zeikerds.
Monchou (= machtig) weglaten en soep combineren met 2 crackers met beleg?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn lijstje loopt in de soep. Ik heb nog geen lunch gehad (broccoli-preisoep met dot monchou) en ik had als tussendoortje twee bammen met pindakaas en appelstroop gepland maar als ik dat nu allemaal nog ga eten dan lust ik vanavond mijn bloemkool, piepers en gehaktbal niet. Halp?
Dan weet je welke je moet vermijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo, Als de kookstudio in Arnhem is wil ik wel graag weten welke.
Maar het is wel lekker.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Monchou (= machtig) weglaten en soep combineren met 2 crackers met beleg?
Niet in Arnhemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo, Als de kookstudio in Arnhem is wil ik wel graag weten welke.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Dan weet je welke je moet vermijden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef neen het volgende:
L: beker halfvolle melk, 4 bruine broodjes en 2 gekookte eitjes
T: koffie + 2 lempers
S: rondje lopen
D: shoarma maar natuurlijk veel groente![]()
T: Koffie en ?
In anorexia klinieken hanteren ze hele strenge richtlijnen die niet zijn gebaseerd op leeftijd of lengte... enkel op gewicht in combinatie met die lengte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dus al die vrouwen, jong / oud, 35 of 45 kilo, al jaaaaren patiënt of pas sinds een paar maanden, ongeacht bouw en lengte, zouden exact met dezelfde kcal op gewicht blijven? Het spijt me, maar dat vind ik erg moeilijk te geloven. Weet je ook wat dat veroorzaakt? Een specifieke stofwisseling bij anorexiapatiënten? Dat is namelijk het enige wat ik me nog enigszins kan voorstellen.
Ik was zaterdag in Leek! Heb ook een afgesloten straat gezien, en onverharde wegen waar ik overheen moestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
M_M, ben je al naar de ekjsun geweest? Waarschijnlijk ben je dan langs ons huis gefietst?? Ahoewel nu niet denk ik, de straat is tot december half afgesloten.
Ik denk het wel. Hoeveel afgesloten straten kunnen er zijn in zo'n durp?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in Leek! Heb ook een afgesloten straat gezien, en onverharde wegen waar ik overheen moestWas ik dan in de neighbourhood?
Hoi! Had je al meegekregen dat ik morgen een solligesprek heb in jouw stad?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Laureline het volgende:
MM, ik pieker me suf, maar ik begrijp niets van dat gebakken ei met 2 eiwitten (had je gisteren ook al). Eieren met dubbele dooiers ken ik, maar dubbele eiwitten?
Of gooi je telkens 1 dooier weg?
En WAAROM DAN???!!!![]()
Want in het eigeel zit toch juist de lecitine?
Verlos me van dit raadsel!
Ja, ik lees het ook net! Waar moet je? Haagse scholieren zijn erg hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi! Had je al meegekregen dat ik morgen een solligesprek heb in jouw stad?.
Ik wilde dit de hele tijd al aan jou vertellen, maar ik zag je maar niet online
.
Dat eigeel gooi ik inderdaad weg tenzij ik die dag nog iets anders maak waar ik het voor kan gebruiken. Die tip kreeg ik ooit eens van een diëtist. Van de eiwitten raak je voller en in het eigeel zit juist meer vet e.d. dus daarom beter niet teveel eigeel en op deze manier kan je dan toch nog lekker gebakken eitjes eten als ontbijt met wel de voordelen maar niet de nadelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Laureline het volgende:
MM, ik pieker me suf, maar ik begrijp niets van dat gebakken ei met 2 eiwitten (had je gisteren ook al). Eieren met dubbele dooiers ken ik, maar dubbele eiwitten?
Of gooi je telkens 1 dooier weg?
En WAAROM DAN???!!!![]()
Want in het eigeel zit toch juist de lecitine?
Verlos me van dit raadsel!
Zie pmquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook net! Waar moet je? Haagse scholieren zijn erg hoor!
Dat gaat volgens mij helemaal in tegen de meeste inzichten, namelijk dat als je lang te weinig eet en daardoor je stofwisseling stillegt, je juist eerst aan zou moeten komen zodra je meer gaat eten. Dan gaat je lichaam toch (meestal) in no-time vet opslaan als reserve? Wel interessant (en dat bedoel ik niet vervelend naar jouw vriendin...) dat het bij anorexiapatiënten niet zo werkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben weer terug..... en ik baal een beetje.
Het tentamen ging op zich niet heel slecht, maar op het moment dat ik het tentamen inleverde en het lokaal uitliep sloeg ik mezelf voor m'n hoofd.
Plotseling drong het tot me door dat ik één opgave helemaal fout had gemaakt die ik eigenlijk wel wist!![]()
Zo zonde als je punten verspeeld op iets dat je eigenlijk gewoon wist.....
Nouja, het is nu wachten op de uitslag ...![]()
[..]
In anorexia klinieken hanteren ze hele strenge richtlijnen die niet zijn gebaseerd op leeftijd of lengte... enkel op gewicht in combinatie met die lengte.
De eetpatronen zijn daarom voor iedereen hetzelfde, en generalisatie is daar de standaard.
Het gekke is... m'n vriendin was vroeger altijd een stevig meisje met echt een aanleg om aan te komen. Dat was simpelweg haar bouw en haar metabolisme.
Echter sinds ze anorexia kreeg is ze afgevallen naar (momenteel) 44 kilo.
Een paar weken geleden is ze begonnen met een zeer strenge eetlijst waar ze zich MINIMAAL aan zal moeten gaan houden, dit bestaat uit ongeveer 1500 calorieën. Een hoeveelheid waarmee ze 6 jaar geleden simpelweg nog 65 kilo mee woog, tegenwoordig is haar stofwisseling dusdanig gesloopt dat ze er van blijft afvallen, zelfs al weegt ze momenteel 44 kilo.
Over die eieren: wat ik me nog herinner van de laatste berichten erover, zaten in het eigeel juist de goede stoffen voor je lichaam! Qua calorieën zal er in die dooier dus ook wel het meeste inzitten, maar ach, een eitje zelf is maar 75 kcals, de olie waarin je ze bakt zal eigenlijk nog het meeste zijn. Ik zou dus gewoon de twee complete eitjes verslindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat eigeel gooi ik inderdaad weg tenzij ik die dag nog iets anders maak waar ik het voor kan gebruiken. Die tip kreeg ik ooit eens van een diëtist. Van de eiwitten raak je voller en in het eigeel zit juist meer vet e.d. dus daarom beter niet teveel eigeel en op deze manier kan je dan toch nog lekker gebakken eitjes eten als ontbijt met wel de voordelen maar niet de nadelen.
Zo spreek ik het ook altijd uit, hoorquote:
Sup?quote:Ohai. Meuh
Meh-dagje @ werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo spreek ik het ook altijd uit, hoor(maar niet zo ontzettend Nederlands als Lau 't ws doet). Hoe moet het dan?
.
[..]
Sup?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door MariaEtcetera op 25-08-2010 20:34:36 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Helpen met kookworkshops, maar wellicht ook gewoon echt koken en zulks.. ga ik maandag horenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed Mo! Wat zou je daar moeten gaan doen?
En Maria, ik kan me niet voorstellen dat iemand jou niet leuk vindt!
Wiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo spreek ik het ook altijd uit, hoor(maar niet zo ontzettend Nederlands als Lau 't ws doet). Hoe moet het dan?
.
[..]
Sup?.
Kan ik me voorstellen, maar komt vast goed!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpen met kookworkshops, maar wellicht ook gewoon echt koken en zulks.. ga ik maandag horen
vind 't wel spannend!
Kom maar hier werken, ik heb wel iemand die ik wil ruilenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
LievigheidNja ik word er ook wat onzeker door, en kruip een beetje in mn schulp ofzo
![]()
![]()
Toen ze zich klaarmaakten om naar de andere locatie te gaan zei ik wel "En wat doe ik?" Als in: moet/kan ik mee, moet ik blijven, maar toen werden er meteen klusjes verzameld die ik kon doen
Dus toen zei ik: "Ah, ik bewaak het fort?
" En nouja, ja dus
![]()
Achja, gnork. Nog een paar weekjesEn nu naar huis! Yeehaaa
![]()
Limburg is wat ver weg voor me ben ik bang!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kom maar hier werken, ik heb wel iemand die ik wil ruilen(en ik niet alleen
![]()
).
Dus ook te snel dus. Hebben we weer een wijze les geleerd vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef AKnynke het volgende:
balen is dat zeg, Maria! Kun je er eens voorzichtig wat van zeggen? Of een grapje over maken ofzo?
Lijstje:
O: yoghurt met mango, banaan en muesli
T: /
L: 2 kommen tomatensoep
T: twee stroopwafels
S: 30 minuten hardlopen
D: broccolisalade met amandelen, rozijnen en rode ui.
hardlopen sloeg als een kut op dirk, zat te dicht op m'n eten dus ik kreeg een hele erge pijnlijke maag en het regende heel hard, waardoor ik er eerder als gepland mee ben gestopt, want ik was tot op het bot doorweekt..
En dan de hele dag kletsen zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Den Haag? Ik zoek ook nog iemand voor mijn afdelinkje!
Ik ben heel strengquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan de hele dag kletsen zeker.
Ja, vond ik wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Maria, dat ligt iig niet aan jou, jij bent lief, heel lief!!
Tenminste hier dan, misschien ben je IRL wel een enorme kenau met een valse lach
Mijn draadloos internet draait als een zonnetje! nerdmodus/ zelluf gedaan!! Tis gewoon heel logisch via je router een ander kanaal kiezen
?? Nou ja, snap het zelf niet maar het werkt
quote:
neen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef neen het volgende:
Als ik die hardloop verhalen zo lees kan ik beter op de bank blijven liggen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Maria, dat ligt iig niet aan jou, jij bent lief, heel lief!!
Tenminste hier dan, misschien ben je IRL wel een enorme kenau met een valse lach
Ik zeg, trakterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
En ik heb geld. Ze hebben gewoon genoeg salaris gestort. En ik heb nog geld op mijn spaarrekening. En ik heb nog 70 euro in mijn portomenee. Hoe is het mogelijk.
Ah well, can't blame me for trying!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nu ga je te furrr. Ik blijf Nederlander he.
Ik Fok altijd als ik reis. Daarom Fok ik zo vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Valt het erg op dat ik in de trein zit en niks beters te doen he?
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
neen.
Volgens mij hebben we een afspraak
*boks*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik Fok altijd als ik reis. Daarom Fok ik zo vaak
Plus dat ik geen leven heb natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik Fok altijd als ik reis. Daarom Fok ik zo vaak
Oh ja, dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Valt het erg op dat ik in de trein zit en niks beters te doen he?
*boks* ^2quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Plus dat ik geen leven heb natuurlijk
Whehe, dat had ik me ook voorgenomen als ik naar de Randstad zou gaan en nu wil 'ie meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, mijn man is mijn leven niet
ik houd gewoon mijn eigen non-leven en blijf allemaal goede voornemens maken om mensen te gaan leren kennen en veel dingen te doen, om uiteindelijk lekker met mijn man op de bank te zitten en series te kijken in 't weekend
Steelers Wheel - Stuck In The Middle is natuurlijk beter hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Harvie Kietel was mr. White in Reservoir Dogs.
En het liedje!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd gewoon mijn eigen non-leven en blijf allemaal goede voornemens maken om mensen te gaan leren kennen en veel dingen te doen, om uiteindelijk lekker met mijn man op de bank te zitten en series te kijken in 't weekend
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, dat had ik me ook voorgenomen als ik naar de Randstad zou gaan en nu wil 'ie mee![]()
verdient het ok? parttime? reiskosten vergoeding?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Den Haag? Ik zoek ook nog iemand voor mijn afdelinkje!
Hoe triestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Belastingdienst
Brief in de bus:
Uw recht op zorgtoeslag: 0
Door ons uitgekeerd: 0
Door u ontvangen: 0
Door u te betalen: 0
Kortom, onder de streep -44 cent voor de postzegel van de belastingdienst.!
loveli is ook dol op ferrero roger!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef Noukjee het volgende:
lijstje;
o: beschuitje met appelstroop, cracker met kipfilet en komkommer, glaasje optimel drink
t: cappuccino
m: 2 boterhammen met kipfilet en tomaat
t: glas optimeldrink
a: pittige romige kippensoep en half stokbrood met pesto, tomaat, mozzarella
t: halve bak chipolatapudding(
)
en vriendjelief heeft een doos ferrero roger chocolaatjes gekocht, omdat ik vandaag ongesteld ben geworden
Weet je dat ik je grapje nu pas door heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
loveli is ook dol op ferrero roger!
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vulde de eetmeter weer eens in... kwam op 1976 (mijn geboortejaar!) kcal, zonder alcohol..
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Oooh muts...
Prei? Kan een nasty groente zijn!
Heb je pijn?
Jammer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
Nou, uit eten was ook een dikke fail. Zag iets staan van een salade met parmaham en truffelmayonaise. Het klonk lekkerder dan 't was
Gewoon wat veldsla met stukjes tomaat en kappertjes en een berg parmaham erop. En dan nog wat mayo.
Dus nog maar 4 kleine broodjes gegeten en gedipt in olijfolie en balsamico/olijventapenade.
Netjes! Waar vul je die in?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vulde de eetmeter weer eens in... kwam op 1976 (mijn geboortejaar!) kcal, zonder alcohol..
ik hou van pure chocola, maar die vind ik echt niet lekker?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef Noukjee het volgende:
[ afbeelding ]
En heb er alweer 4 van ophelp me nouhou
Ik heb Crohn, al was het de laatste tijd aardig rustig.quote:
qftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef neen het volgende:
Als ik die hardloop verhalen zo lees kan ik beter op de bank blijven liggen.
oh, da's vervelend jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb Crohn, al was het de laatste tijd aardig rustig.
Zelf doe ik dat bij voedingscentrum.nl -> eetmeter...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes! Waar vul je die in?
Maar jij hebt er tenminste een! Ik word zo'n oud kattenvrouwtjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, mijn man is mijn leven niet
Tip van flip: niet weggooien!!! Lekker zacht opeten, bomvol vitamientjes (zoals A, die zit niet zomaar in veel gezonde dingen) en goede vetten en lechitine. Als je graag dingen wilt weggooien mag je beginnen met ontbijtkoek en de dietiste.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat eigeel gooi ik inderdaad weg tenzij ik die dag nog iets anders maak waar ik het voor kan gebruiken. Die tip kreeg ik ooit eens van een diëtist. Van de eiwitten raak je voller en in het eigeel zit juist meer vet e.d. dus daarom beter niet teveel eigeel en op deze manier kan je dan toch nog lekker gebakken eitjes eten als ontbijt met wel de voordelen maar niet de nadelen.
[ Bericht 6% gewijzigd door ihatefastcars op 25-08-2010 20:28:39 ]
Jij hebt ten minste een katquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar jij hebt er tenminste een! Ik word zo'n oud kattenvrouwtje
oh ja ik ook! dat is echt mijn grootste angst ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Erg hè, dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt ten minste een kat
Bij de weg, ik ben gehakt aan het rullen. Is het normaal dat je je gehakt moet afgieten?
ja ik vind ook altijd dat er absurd veel vet van gehakt afkomt, zelfs van extra mager rundergehakt.. ik bak gehakt altijd als eerst even en dan gooi ik het in een zeef om uit te lekkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, ik ben gehakt aan het rullen. Is het normaal dat je je gehakt moet afgieten?
Da's vocht (en wat vet) maar dat geeft ook de smaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik vind ook altijd dat er absurd veel vet van gehakt afkomt, zelfs van extra mager rundergehakt.. ik bak gehakt altijd als eerst even en dan gooi ik het in een zeef om uit te lekkenen dan later weer terug gooien bij de groente of wat dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
O ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel the purrrrdiest crazy catlady I ever did seequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou het ging hier ook kut, nog geen 4k gelopen. De loser van het topic, jawel. Last van m'n kuit en omdat mannen erg gevoelig zijn is het extra stoer dat ik zo lang door ben gegaan ondanks deze pijn.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das niet zo mooi MiMu!!
En fastcarsDat is inderdaad iets verdrietigs..
Bweuh..Meuh, nee het is gewoon kut. En niet zeggen dat je zeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das niet zo mooi MiMu!!
Bweuh..Nie sorry zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis ook niet niks! Probeer niet teveel te googelen en laat Duvelmans je maar goed vertroetelen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef ihatefastcars het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: kiwi
L: 2 boterhammen met pindakaas
S:![]()
D: geen idee wat ik precies gegeten heb, maar sowieso veel en slechtBah wat naar. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar je bent wel maar mooi gegaan, dat is ook wat waard!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
Nou het ging hier ook kut, nog geen 4k gelopen. De loser van het topic, jawel. Last van m'n kuit en omdat mannen erg gevoelig zijn is het extra stoer dat ik zo lang door ben gegaan ondanks deze pijn.
Algehele Slankie-baaldag?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
Nou het ging hier ook kut, nog geen 4k gelopen. De loser van het topic, jawel. Last van m'n kuit en omdat mannen erg gevoelig zijn is het extra stoer dat ik zo lang door ben gegaan ondanks deze pijn.
Maar je hebt wel gelopen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit ontbijtkoek. Waar komt dat nou ineens vandaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip van flip: niet weggooien!!! Lekker zacht opeten, bomvol vitamientjes (zoals A, die zit niet zomaar in veel gezonde dingen) en goede vetten en lechitine. Als je graag dingen wilt weggooien mag je beginnen met ontbijtkoek en de dietiste.
Ben jij gek!! Ik heb het niet eens geprobeerd! Je bent wel maar mooi gegaan, dus kudo'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ihatefastcars:awww RIP hondje, en sterkte aan jou!
[..]
Wel the purrrrdiest crazy catlady I ever did see![]()
Das niet zo mooi MiMu!!
Bweuh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Ik hoop dat het mee gaat vallen nu er een grote baal werk afgerond is, ik geloof graag in het aardige in de menschquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Naar fastcars.![]()
En wat heb jij stomme collega's Maria! Hoe lomp.
Aaaw! Niet doen hoor, daar ben je veel te leuk voor. Dit zou mij ook kunnen gebeuren, waarschijnlijk denken ze gewoon 'die is lief, zegt vast geen nee' enzo. Van die stomme over-je-heen-loop-menschen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mee gaat vallen nu er een grote baal werk afgerond is, ik geloof graag in het aardige in de menschen ik hoop dus ook dat mijn verdere werkdagen daaro minder deprimerend worden
toen ik naar huis liep had ik helemaal waterige oogjesheid
![]()
![]()
</mietje>
oh wat naar! Het is zo bepalend voor je werk, of je leuke collega's hebt! hoe kunnen zou nou zo stom doen tegen jou? misschien voelen ze zich bedreigd door jouw hoge leukheidsgehalte en doen ze extra stom uit jaloeziequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mee gaat vallen nu er een grote baal werk afgerond is, ik geloof graag in het aardige in de menschen ik hoop dus ook dat mijn verdere werkdagen daaro minder deprimerend worden
toen ik naar huis liep had ik helemaal waterige oogjesheid
![]()
![]()
</mietje>
Maar goed! Genoeg gemiept, er is werk aan den winkelNu paper schrijven, morgen weer met positief petje op naar mn werk! Ik voel me nu ik thuis ben iig al weer stukken beter
![]()
![]()
Ik denk nie eens dat dat het is! Meer een soort van dat ze het druk hebben en dan mij een simpel klusje geven ivm weinig uitleggen en dan praten ze met elkaar wel want zij weten waar ze mee bezig zijn ofzo? In vrije tijd en tijdens werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaaw! Niet doen hoor, daar ben je veel te leuk voor. Dit zou mij ook kunnen gebeuren, waarschijnlijk denken ze gewoon 'die is lief, zegt vast geen nee' enzo. Van die stomme over-je-heen-loop-menschen.
Zo das wel heel wild hoor! hoe ben je daar nou ooit opgekomen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat heet heel origineel 'Poes'.
Géén ideequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zo das wel heel wild hoor! hoe ben je daar nou ooit opgekomen!
O heremijntijd, ik haat werk waar ze me proberen te vertellen wat ze in het weekend gedaan hebben en wat de vakantieplannen zijn. Dan grom ik. En ga demonstratief thee halen voor mijzelf alleenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk nie eens dat dat het is! Meer een soort van dat ze het druk hebben en dan mij een simpel klusje geven ivm weinig uitleggen en dan praten ze met elkaar wel want zij weten waar ze mee bezig zijn ofzo? In vrije tijd en tijdens werkI dunno. Achja! Ik zet het van me af, morgen weer positief verder (zie edit van eerdere post
)
Andere werkplek is lief, daar halen we thee voor elkaar en vertellen we tussendoor over ons weekend en vakantieplannen enzo
Ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef neen het volgende:
Ik heb wel veel gelopen janu even fietsen want voetbal kijken met vrinden.
voor wie wil
![]()
Ah, ja kan ook. Gelukkig is die andere locatie wel tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk nie eens dat dat het is! Meer een soort van dat ze het druk hebben en dan mij een simpel klusje geven ivm weinig uitleggen en dan praten ze met elkaar wel want zij weten waar ze mee bezig zijn ofzo? In vrije tijd en tijdens werkI dunno. Achja! Ik zet het van me af, morgen weer positief verder (zie edit van eerdere post
)
Andere werkplek is lief, daar halen we thee voor elkaar en vertellen we tussendoor over ons weekend en vakantieplannen enzo
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef ihatefastcars het volgende:Zuigt! SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke namen,dat soort namen vind ik heel leuk voor een kat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Merel het volgende:
Jaap. Lijkt me een prima kattennaam.
Mijn katten heten Miep, Saar en Teun. Die van de meneer heet Gijs. Toen ik dat hoorde wist ik meteen dat we een match waren.
Tof! Ook 10 jaar gedaan... 2 pony's en 1eigen paard gehad (kon al snel op de boerderij)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, een dik uur paardgereden, heerlijk eigenwijs beest dus flink gezweet![]()
Nu lekker douchen en dan mischien nog iets eten
slaap lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de valreep hier de huisdiernamen nog even:
Katten:
- Lodewijk
- Bibo
- Doortje
- Dommel
- Doerak
- Sooty
- Snoet
- Dons
- Lola
- Bo
En één konijn: Ernie.
Truste
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
SOS Sonja wordt mede mogelijk gemaakt door Peijenburg
Ik had mijzelf ook gewoon zover gekregen om niks lekkers te halen. Want soms verwen ik mezelf wel eens met chocola als ik ongesteld ben (jaar geleden ofzo), en nu koopt m'n vriend het voor mij.. wel lief, maar had liever een watermeloen gehad o.i.d.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef j.t het volgende:
Noukje, wil je dat soort plaatjes niet meer laten zien (chocolade ding! Das echt
ik wil ook, maar koop niet!)
En Goodbye, valt wel mee toch? Zat aardig vol, maar meneer heeft er nog 2,5 pitabroodje met kaas ingepropt bij me, is dat wat?![]()
* j.t gaat verder Casanova kijken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
Mijn konijnen heetten trouwens Pluis en Poes. En de hamsters Kikker en Mus. Echt waar.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
Wij hadden eens een mus. Die heette Erasmus.
Whoa, dat is mijn grote wens, een eigen paardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof! Ook 10 jaar gedaan... 2 pony's en 1eigen paard gehad (kon al snel op de boerderij)
Hoogste: M dressuur en M springen..
Poëzie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
Wij hadden eens een mus. Die heette Erasmus.
Bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik eindelijk echt kon gaan paardrijden (ouders vonden het te duur, te druk met school en werk en toen ik op mezelf woonde geen geld)en ik gok dat ik er nu ook nooit meer mee ga stoppenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:48 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb ook paard gereden, ben er nu 3,5 jaar mee gestopt denk ik, maar mis het nog wel af en toe!
Groot gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook ongesteld. En ik mag er van mezelf lekker in zwelgen, ha!
Tompoes..quote:
me2, maar kan me dit keer inhouden qua zelfmedelijden en emo etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook ongesteld. En ik mag er van mezelf lekker in zwelgen, ha!
Dat zou ik nou nooit aan m'n moeder vragen. Daar hebben we loveli voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Noukjee het volgende:
aan m'n moeder gevraagd wat ik moest doen
U riep?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit aan m'n moeder vragen. Daar hebben we loveli voor.
Nouja, dat was sowieso nog voordat ik op fok! zat. Maar vindt het wel fijn dat ik over zulke dingen met m'n moeder kan praten. Anders schiet ik helemáaaaal in de stress!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit aan m'n moeder vragen. Daar hebben we loveli voor.
Mijn meneer ook half in stress, ik niet hoor! Paar dagen de pil vergeten, wordt je toch meteen ongesteld? Tis echt heus niet meteen dat je zwanger bent! Ik ben daar lekker laconiek mee, want ik heb toch wel gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Noukjee het volgende:
Haha iedereen ongesteld hier.
@ j.t. Ja raar is dat hè. Ik heb een keer gehad dat ik 3 avonden achter elkaar de pil vergeten was zonder het te weten. Toen wou ik die 4e dag de pil in nemen, en ik dacht WTF, heb ik het de afgelopen 3 dagen vergeten? Nee dat kan niet? Toen snel nagegaan of ik in die periode sex heb gehad, en in de stress geraakt en aan m'n moeder gevraagd wat ik moest doen. Maar 't is allemaal goed gekomen.
Maar apart een paar dagen achter elkaar. Als je het 1 dag vergeet, okéeee, maan een paar dagen is echt weird!
Dat iddquote:
Hier (Z-Limburg) is het nog droog. Ik hoop stiekem dat het vannacht een beetje gaat stormen, ik vind dat altijd zo gezellig als ik in mijn warme bed ligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Noukjee het volgende:
Amor![]()
Hier komt de regen met bakken uit de hemel. En dat blijft tot morgen ochtend geloof ik!
Nouja, ik ga ook maar slapen! Trusten
Whehe, dat zal toch wel gelukt zijn als ik hier zo naar buiten kijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
Ik hoop dat het morgenochtend gaat stromen van de regen en dat de krantenbezorger van her AD zeik en zeiknat wordt![]()
Verder ben ik niet haatdragend.
Gokje: rubbers van de schokbrekers ff behandelen met een sprayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Net de auto naar de garage gebracht, 't ding kraakt nogal eng bij drempels. Duimen dat het geen mega-reparatie wordt.
Gij techneutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Gokje: rubbers van de schokbrekers ff behandelen met een spray
Dan kun je in de plassen springenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon een panty aan en laarzen. Laarzen! In augustus!
Hoe is het met de afwatering van de tramtunnel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt wel nacht hier in Den Haag en het hóóst. Straat die ik doorloop van tram naar werk stond ook onder water, putten kunnen het niet meer aan.
Oh en as we speak gaat het nog een tandje harder regenen.
Ik heb gewoon een panty aan en laarzen. Laarzen! In augustus!
Ik heb geen idee, daar komt lijn 9 niet doorheen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is het met de afwatering van de tramtunnel?
Nee inderdaad! Vindt het ook niet zo tof. Zo eens een in het klustopic vragen hoe of watquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef Phaidra het volgende:
Bla, stroomuitval bij regen klinkt eigenlijk nog veel enger, het lijkt me dan dat de bedrading niet helemaal goed zit!
Gevulde koeken!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben de nieuwe SOS-Sonja aan het bekijken, eens kijken of Sonja nu ook eens wat zinnigere adviezen geeft dan eierkoeken.
Raadt ze dat aan? Nee toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |