Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was mijn nagellak aan het inpakken
krijg kiespijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Blueman het volgende:
Kwam door die lelijke foto van die phone!
kanker, de kanker van de chronische ziektesquote:
Nee, te veel concurrentiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga fulltime nagellak verkopen
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijg kiespijn
vur te stappen issie iedejaal.
Echt waor!quote:
Voor de phonenumbers van alle chica's!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt waor!
Is daar zoveel markt voor?
Loempiaatjequote:
Maar een beetje bijverdienen is dus wel mogelijk voor je (mits je je daarin zou interesseren)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat spul is kenkerduur in Nederland.
Nu kun je het heel goedkoop op ebay kopen, maar heel veel mensen spreken kennelijk nog steeds geen Engels... enniewee... dat wil dus wel
Ahhh is je vakantie voorbijquote:
ik hof niet te patsen met mijn galaxy of iphone als ik stapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo hedde daar een aparte telefoon voor nodig?
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh is je vakantie voorbij![]()
Hoe was het!
Maar jij hebt die gekocht, een keer gebruikt en toch de kleur lelijk gevonden? Of zijn het nog nieuwe potjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Totaal verlies op de nagellak: 1,10
quote:
Mooooooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
De reis was tof! Vietnam is een maf land, met heel veel brommers en erg veel mensen en chaos en lekker eten en mooie natuur en ongelofelijk veel rotzooi, want ze flikkeren alles op straat!
Morgen weer werken, had nog lekker 3 daagjes vrijgenomen om te ontjetlaggen en een beetje uit te rusten, ben altijd erug moe na zo'n reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |