Vet, die zie je niet elke dag in de bartsmitquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:57 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
aan beide kanten van de kast steken ze precies 10cm uit
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vet, die zie je niet elke dag in de bartsmit
daar is het me wat te vroeg voor hoor, ben er net uit....quote:Op woensdag 15 september 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
Bedankt!
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
Je mag straks ook nog pakken hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daar is het me wat te vroeg voor hoor, ben er net uit....
gefeliciteerd
In Alkmaar zit Peron0 geloof ik... geen idee hoe de prijzen daar zijn. Kom er te weinigquote:Op woensdag 15 september 2010 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]sterker nog, zie ze maar eens in een andere winkel als de lego shops tegen te komen
toevallig pas 1 gezien, in delft; maar die verkocht voor lego prijzen..
als ik net uit m'n bed ben dan is het echt te vroegquote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In Alkmaar zit Peron0 geloof ik... geen idee hoe de prijzen daar zijn. Kom er te weinig
@mschol , het is nooit te vroeg, of te laat voor taart.
Feli.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
Bedankt!
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel naar uit jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet... of is het Age Of Empires gerelateerd?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 september 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
Bedankt!
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
Dat had je nou niet hoeven doen Fred!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Feli.
Uit vreugde heb ik kop koffie in mijn auto om gegooid
quote:
Bedanktquote:
Tja...quote:
Netjes hoor, ziet er goed uit op de (wazige) foto'squote:Op zaterdag 25 september 2010 15:15 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donderdag krijg ik de sleutel.
quote:
Waarmee?quote:Long time no see! Druk en zo!
|Tnx!quote:Nice wheels, Bart!
WTFquote:Verder niks te melden hier. Oh wacht, voor wie 'm nog niet kent. Lekker vrouwonvriendelijk, dus jullie zullen 't wel leuk vinden.http://blaffert.net/blog/(...)-monster-titten.html
Frothen!quote:Op zondag 26 september 2010 18:21 schreef FredvZ het volgende:
Fluf!
Hoi!
Welkom op het dig hengstenbal...
Sinds de dag dat ik geboren benquote:Op zondag 26 september 2010 19:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Frothen!Sinds wanneer mag jij op een hengstenbal komen?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef Jump het volgende:
* Jump denkt dat em met een liesbruk zit
Morgen maar eens een afspraak maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |