Doei.quote:
Moet ik hem vervangen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:42 schreef FredvZ het volgende:
Misschien moesten we Cothen maar weer terugveranderen in FredvZ in de OP...
link naar vorig topic staat onderaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik hem vervangen?
Zie ook net dat de link naar het vorige deel al 21 delen niet geupdate is
Zover moet je soms helaas gaan als mensen je van je werk blijven afhoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
of een heus formulier voor dit soort vragen in het leven roepen
overigens, volgensmij heeft mijn nieuwe buurman een server in zijn meterkast gepropt zonder (zoals afgepsroken in het reglement van de VVE) te zorgen voor geluidsisolatie. Sinds enkele dagen is een laag frequent gezoem te horen door het hele complex. En de voordeur resoneert mee
(Dacht eerst nog dat het aan mijn hardware lag, maar toen ik mijn vriezer, koelkast en pc's allemaal uit had gezet bleef het gluid.)
Precies er is ergens iemand verantwoordelijk en dat hoor jij niet te zijn als developer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige leidinggevende zoeken. Je moet toch op iemand de schuld kunnen afschuiven.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:42 schreef FredvZ het volgende:
Misschien moesten we Cothen maar weer terugveranderen in FredvZ in de OP...
Heb het in de post gedaan doe jij het in de wiki? En wat was je trouwens weer snel weg uit #digquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef Cryothic het volgende:
Ja, die had ik er zelf ff ondergekwakt.
Maar in het stuk dat ik uit de WIKI getrokken had, stond een link naar #237
kutmods ook altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm ben wel lekker aan het spammen trouwens
Ja, ff kijken of ie het uberhaubt deed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb het in de post gedaan doe jij het in de wiki? En wat was je trouwens weer snel weg uit #dig
Fair enoughquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ff kijken of ie het uberhaubt deed.
Nu geen tijd voor om rustig te gaan zitten IRC'n
accountje aanmakenquote:
welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef mschol het volgende:
* mschol is aan het spelen met z'n mediaspelert
leuk ding
Oh, die post heb ik overheen gelezen! Ben ook wel benieuwd welke je hebt...quote:
quote:
de Eminent EM7080 + 1TB harddiskquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, die post heb ik overheen gelezen! Ben ook wel benieuwd welke je hebt...
Vreemd, mijn HDX1000 streamt 1080p-spul perfect af...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef mschol het volgende:
streaming ben ik niet over te spreken.. een bestandje van ~300mb (~20 minuten anime, dvd kwaliteit) was echt belabberde kwaliteit.. hetzelfde bestandje op de interne HD deed het perfect...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |