abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:55:04 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85692169
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef fathank het volgende:
Net zoals van die kankerretards die van een parallelbaan op de snelweg in willen voegen terwijl er file staat en daarom aan het begin van de invoegstrook stil gaan staan totdat er een plekje is om in te voegen.

MENSEN GEBRUIK HET ASFALT NOU EENS WAARVOOR HET BEDOELD IS!!! HET LIGT ER NIET VOOR NIKS. JE KAN OOK AAN HET EINDE VAN EEN INVOEGSTROOK INVOEGEN!!
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef fathank het volgende:
Net zoals mensen die 600 meter van te voren gaan ritsen. Er staat niet voor niks een bord met "ritsen over 600 meter" en dan na 600 meter een bord met "ritsen vanaf hier". Dat is allemaal om de maximale capaciteit van het asfalt te gebruiken. Alleen vinden mensen op de rechterbaan van niet omdat je dan aan het voorkruipen bent ofzo :'). Kankerjosti's die geen ruimte maken :r.
Laat jij maar eens even goed zien wat voor type weggebruiker je bent :|W

leasehok zeker ook ja ?? ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:06:28 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85692739
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Laat jij maar eens even goed zien wat voor type weggebruiker je bent :|W

leasehok zeker ook ja ?? ^O^
Zeker.

Leg mij het nut eens uit van asfalt wat niet gebruikt wordt? Als het niet nuttig was geweest hadden ze het er ook niet neergelegd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85692877
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef fonsoy het volgende:
Wat een sukkel. In Amsterdam lijkt iedereen wel waardeloos te rijden. Laatst had ik een of andere drugsgebruiker achter me die dacht dat het stoer was om middelvingers op te steken, te bumperkleven en met lichten te seinen omdat ik 50 op een 50 km/u weg reed.
als je amsterdam zegt meteen drugs gebruiker erbij zeggen

ook mensen die amerikaans willen lijken door staten te zeggen in plaats van provincies :')
Lost my ipod :`(
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:10:42 #54
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_85692937
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeker.

Leg mij het nut eens uit van asfalt wat niet gebruikt wordt? Als het niet nuttig was geweest hadden ze het er ook niet neergelegd.
Dat zeg ik nou ook altijd. Dat asfalt ligt er met een reden. Niet om het onkruid daar weg te houden :Y)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:15:35 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85693150
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeker.

Als je die verwilderde roadrage oogjes nou FF van je nieuwste MOH CD af kan houden, had je kunnen opmerken dat er 300 meter vóór het einde van het ritsgedeelte een bordje staat waarop men heeft vermeld: "ritsen vanaf hier", dat betekent dus in de praktijk dat je op het deel vóór dat bord je snelheid al hebt aangepast aan dat van die meneer/mevrouw rechts van je, en dat hun dan een mooi gaatje laten vallen waar jouw van-de-baas-geleende mobiel keurig in past, dan heb je daarna nog 300 meter om heeeeeeel relaxed, en zonder knarsetanden één te worden met de rij auto's rechts van je ;)

Als je ná dat bord nog inhaalt zullen de mensen rechts van je, volkomen terecht, het predikaat 'mongool op de weg' opplakken, en je er vervolgens niet tussen laten, waardoor je automagisch in dit topique thuishoort, alwaar je vervolgens heerlijk rolbevestigend kunt reageren ^O^

:*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:19:23 #56
157922 fathank
pi_85693342
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je die verwilderde roadrage oogjes nou FF van je nieuwste MOH CD af kan houden, had je kunnen opmerken dat er 300 meter vóór het einde van het ritsgedeelte een bordje staat waarop men heeft vermeld: "ritsen vanaf hier", dat betekent dus in de praktijk dat je op het deel vóór dat bord je snelheid al hebt aangepast aan dat van die meneer/mevrouw rechts van je, en dat hun dan een mooi gaatje laten vallen waar jouw van-de-baas-geleende mobiel keurig in past, dan heb je daarna nog 300 meter om heeeeeeel relaxed, en zonder knarsetanden één te worden met de rij auto's rechts van je ;)

Als je ná dat bord nog inhaalt zullen de mensen rechts van je, volkomen terecht, het predikaat 'mongool op de weg' opplakken, en je er vervolgens niet tussen laten, waardoor je automagisch in dit topique thuishoort, alwaar je vervolgens heerlijk rolbevestigend kunt reageren ^O^

:*
Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb? Ik zal het nog even voor je benadrukken.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef fathank het volgende:
Net zoals mensen die 600 meter van te voren gaan ritsen. Er staat niet voor niks een bord met "ritsen over 600 meter" en dan na 600 meter een bord met "ritsen vanaf hier". Dat is allemaal om de maximale capaciteit van het asfalt te gebruiken. Alleen vinden mensen op de rechterbaan van niet omdat je dan aan het voorkruipen bent ofzo :'). Kankerjosti's die geen ruimte maken :r.
Is het duidelijk genoeg voor je? Moderator op een internetforum was zeker het enige baantje wat je kon krijgen met jouw competenties.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:31:53 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85693886
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb? Ik zal het nog even voor je benadrukken.
[..]

Is het duidelijk genoeg voor je? Moderator op een internetforum was zeker het enige baantje wat je kon krijgen met jouw competenties.
Het verschil zit hem in de details kerel; ritsstrook is iets anders als 'inhaalmogelijkheid', net als dat ínvoegstrook' iets heel anders is als een 'inhaalstrook' ;)
Als jij er een paar honderd meter voor nodig hebt om je voertuig tussen 2 op dezelfde snelheid rijdende voertuigen te proppen, dan heb je die ruimte daarvoor, er is niemand die je dan gaat uitlachen hoor, dat heeft iedereen gewoon moeten leren
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:39:53 #58
157922 fathank
pi_85694252
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in de details kerel; ritsstrook is iets anders als 'inhaalmogelijkheid', net als dat ínvoegstrook' iets heel anders is als een 'inhaalstrook' ;)
Als jij er een paar honderd meter voor nodig hebt om je voertuig tussen 2 op dezelfde snelheid rijdende voertuigen te proppen, dan heb je die ruimte daarvoor, er is niemand die je dan gaat uitlachen hoor, dat heeft iedereen gewoon moeten leren [ afbeelding ]
Ik zeg toch nergens dat ik 200 meter voor het einde van de ritsstrook toch nog even terugschakel, m'n auto naar links gooi en nog ff snel 1 auto ga inhalen. En tijdens het invoegen moet je aan het einde van de invoegstrook invoegen om het achterop komende verkeer zo min mogelijk te hinderen. Dat betekent niet dat ik met 50 km/h verschil over de invoegstrook knal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')