Dacht ik naderhand inderdaad aan, maar ik ging meteen naar de schade kijken en reed hij meteen door.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Splutje het volgende:
Nummerbordje opschrijven en aangifte doen
Wegrijden na een aanrijding.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik naderhand inderdaad aan, maar ik ging meteen naar de schade kijken en reed hij meteen door.
Jij zou als motorrijder ook gewoon in de file blijven stilstaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef ach het volgende:
Irritante motorrijders die persé vooraan willen staan en dan niet meteen wegrijden als het licht op groen staat10 van de 10 keer dat er zo iemand vooraan komt staan houdt hij de rest van de rij op
En terecht, ik had die flapdrol ter plekke begraven in zijn busjequote:
Daar geloof ik geen hol van, dat je er wat van zegt om er samen uit te komen of aangifte doet lijkt me eerder op zijn plaats.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En terecht, ik had die flapdrol ter plekke begraven in zijn busje
Serieus ?? na het moedwillig aanrijden van mijn motorfiets ??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen hol van, dat je er wat van zegt om er samen uit te komen of aangifte doet lijkt me eerder op zijn plaats.
Hoe krijg je het iedere keer uitgemikt dat je vooraan staat bij ieder stoplicht dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ik stond bij de Prins Hendrikkade voor het stoplicht. Ik rij dan altijd helemaal naar voren zodat ik vooraan sta.
Motorfiets ?? tussendoor/omheen rijden ??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het iedere keer uitgemikt dat je vooraan staat bij ieder stoplicht dan?
Het rechter voorsorteer vak is meestal leeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het iedere keer uitgemikt dat je vooraan staat bij ieder stoplicht dan?
Damagnie he boefjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het rechter voorsorteer vak is meestal leeg.
Ken de situatie niet, maar je beschrijft het alsof je een hele wachtrij langs gereden bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ik stond bij de Prins Hendrikkade voor het stoplicht. Ik rij dan altijd helemaal naar voren zodat ik vooraan sta. Maar een gozer in een bestelbusje vond dat niet kunnen en trapte daarom zodra het licht op groen sprong direct vol op de gas zodat hij tegen mijn achterkant aan reed.
Gelukkig niet veel schade op m'n kenteken na dan, die was er daardoor afgevallen. Maar ik natuurlijk die gozer helemaal uitschelden. Ik had eigenlijk nog even z'n spiegel eraf moeten rammen. Klapjosti.
Ha hij reed door en toen hij aan het eind van de straat de hoek om ging heb jij hem eens even flink uitgescholden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dacht ik naderhand inderdaad aan, maar ik ging meteen naar de schade kijken en reed hij meteen door.
Ach, ik ben niet de enige die dat doet. Maar goed, die meneer mocht sowieso niet voor eigen rechter spelen.quote:
Er stond wel een hele rij, maar toen ik aan kwam rijden stond alleen dat bestelbusje er, die had ik ingehaald.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ken de situatie niet, maar je beschrijft het alsof je een hele wachtrij langs gereden bent.
In dat geval heb je het wel verdient natuurlijk.
Eenschquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet de enige die dat doet. Maar goed, die meneer mocht sowieso niet voor eigen rechter spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |