abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85680728
net goed. waarom moet jij persee vooraanstaan met je brommer?
In de file gelden andere regels, maar hier is geen file dus je kan best ff wachten.

Ik zou je nooit opzettelijk aanrijden zoals die josti in dat busje, maar erger me wel aan debielen zoals jij. ja sorry hoor, maar heb gewoon ook een beetje geduld. Schrik me vaak rot van motorrijders die de idiootste bewegingen maken om vooraan te komen.
pi_85680933
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef Vengerr het volgende:
Ik weet niet op wie ik bozer moet zijn.
Clowns die midden op de autoweg stil gaan staan of vrachtwagenchaufeurs die die denken dat ze het wel redden met 10 meter remweg @ 80 kmpu.
De eerste vrachtwagen die 80 rijdt moet ik nog tegenkomen. Ze rijden allemaal 90.
(ow nee, in de bebouwde kom of op 60 en 70km-wegen rijden ze wel 80.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:13:02 #28
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85681038
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:03 schreef traveljunky het volgende:
In de file gelden andere regels, maar hier is geen file dus je kan best ff wachten.

Ik zou je nooit opzettelijk aanrijden zoals die josti in dat busje, maar erger me wel aan debielen zoals jij. ja sorry hoor, maar heb gewoon ook een beetje geduld. Schrik me vaak rot van motorrijders die de idiootste bewegingen maken om vooraan te komen.
De verleiding is zeer groot. Ik wil graag doorrijden, vaak met auto's voor me gaat dat zelden. Automobilisten remmen veel, of mensen die niet bekend zijn in Amsterdam rijden nog erger dan iemand die net 15 bier tot zich heeft genomen.

Daarbij kan het gewoon 9 van de 10 keer, dus pak ik ook die kans. En sowieso, als jij stilstaat of gewoon normaal door blijft rijden dan hoef je niet eens te schrikken :) Ze kunnen prima zelf oppassen. Althans, ik weet vaak wat ik doe.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:15:28 #29
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_85681126
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ach, ik ben niet de enige die dat doet. Maar goed, die meneer mocht sowieso niet voor eigen rechter spelen.
Als het niet mag, dan bepaal jij toch ook je eigen regels?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_85681201
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef Walter81 het volgende:

[..]

De eerste vrachtwagen die 80 rijdt moet ik nog tegenkomen. Ze rijden allemaal 90.
(ow nee, in de bebouwde kom of op 60 en 70km-wegen rijden ze wel 80.
Dan maken we er 90 van.
Er stond even verderop een flitser en het was een 80 weg dus de stroom ging om en nabij de 80. :)
pi_85681274
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Juicyhil het volgende:

. En sowieso, als jij stilstaat of gewoon normaal door blijft rijden dan hoef je niet eens te schrikken :) Ze kunnen prima zelf oppassen. Althans, ik weet vaak wat ik doe.
het zijn dan ook niet de motorrijders waar ik me zorgen om maak he ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:20:45 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85681333
quote:

Een file is een rij langzaam rijdend of stilstaand verkeer ^O^

Dat jij je ergert en/of schrikt, ligt aan jouw gemoedstoestand, niet aan een aktie van een motorrijder ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85681589
quote:
Omdat TS met zijn brommer waarschijnlijk een stuk sneller weg is dan een josti met een busje.

Heb jij er last van dat eem motorrijder vooraan gaat staan dan? :')

quote:
Ik zou je nooit opzettelijk aanrijden zoals die josti in dat busje, maar erger me wel aan debielen zoals jij.
Hoezo dat?

quote:
ja sorry hoor, maar heb gewoon ook een beetje geduld. Schrik me vaak rot van motorrijders die de idiootste bewegingen maken om vooraan te komen.
Doe dan iets aan je anticiperend vermogen. :O
pi_85683612
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat TS met zijn brommer waarschijnlijk een stuk sneller weg is dan een josti met een busje.

Ja, en daarom ligt zn nummerplaat dr af. 8)7
pi_85684061
Mogen mensen met syndroom van down wel een rijbewijs halen eigenlijk?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85686221
Ik snap de situatie niet helemaal.
Een paint zou goed van pas komen.
pi_85689114
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef ach het volgende:
Irritante motorrijders die persé vooraan willen staan en dan niet meteen wegrijden als het licht op groen staat :r 10 van de 10 keer dat er zo iemand vooraan komt staan houdt hij de rest van de rij op :N
Nou ECHT NEE! U verdwijndt uit mijn spiegels als het groen ist.
pi_85689424
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef traveljunky het volgende:

[..]

Ja, en daarom ligt zn nummerplaat dr af. 8)7
Das waar. TS moet GAS geven. :)
pi_85689643
Ik heb nooit problemen met motoren die voor mij gaan staan met het stoplicht, ze zijn ook altijd eerder en sneller weg dan ik dat zelfs maar kan doen. Maar als je als motorrijder voorkruipt en dan nadat het licht op groen is gegaan laat aanrijden door een busje dan vraag ik mij wel af wat doe je dan in vredesnaam voor te kruipen.

Een motorrijder die de rij voorbij rijdt bij een rood stoplicht wekt een verwachting, voldoet hij niet aan die verwachting dan is hij zelf ook verkeerd bezig als je het mij vraagt. (blijft fout van het busje, maar zelf ga je gevoelsmatig niet helemaal vrijuit voor mij)
pi_85689811
Iedereen rijdt toch altijd gewoon door bij prins Hendrikkade?
Waarom zou jij dan stoppen?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:58:14 #41
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_85690004
Als ik een motorrijder in mijn spiegel aan zie komen, maak ik ook altijd wat ruimte. Zoals hierboven: Motoren zijn bij een stoplicht zo snel weg dat je er als automobilist geen hinder van hebt.

Maar... er zijn natuurlijk ook uitzonderingen op de regel. In Eindhoven heb je voorsorteervakken die zo smal zijn dat er tussen de auto's eigenlijk te weinig ruimte is. Sommige motorrijders vinden het dan nogsteeds nodig om zich er tussendoor te wringen. Dat wekt inderdaad wel irritatie op.

Als ik in een file sta, vind ik het inhalen ook wel prima. Maar ondanks dat sommige bestuurders van een kamikaze-jap vinden dat 70km/h voor hen stapvoets is, is dat dan weer geen filerijden!
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_85690857
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:58 schreef BillsGate het volgende:

Als ik in een file sta, vind ik het inhalen ook wel prima. Maar ondanks dat sommige bestuurders van een kamikaze-jap vinden dat 70km/h voor hen stapvoets is, is dat dan weer geen filerijden!
Het is filerijden, de voertuigen rijden immers allemaal achter elkaar en met dezelfde snelheid. :D
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:27:27 #43
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_85691139
De Indy500 is ook filerijden?
:+
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_85691232
Typisch, zo zijn er altijd wel lui die het rijplezier verpesten.
(o.a. Petjesvolk)

Klacht Gegrond!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:34:37 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85691384
Net zoals van die kankerretards die van een parallelbaan op de snelweg in willen voegen terwijl er file staat en daarom aan het begin van de invoegstrook stil gaan staan totdat er een plekje is om in te voegen.

MENSEN GEBRUIK HET ASFALT NOU EENS WAARVOOR HET BEDOELD IS!!! HET LIGT ER NIET VOOR NIKS. JE KAN OOK AAN HET EINDE VAN EEN INVOEGSTROOK INVOEGEN!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85691431
Op de invoegstrook de file honderden meters voorbij rijden, word ook niet echt als sociaal gezien ;)
pi_85691516
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:34 schreef fathank het volgende:
Net zoals van die kankerretards die van een parallelbaan op de snelweg in willen voegen terwijl er file staat en daarom aan het begin van de invoegstrook stil gaan staan totdat er een plekje is om in te voegen.

MENSEN GEBRUIK HET ASFALT NOU EENS WAARVOOR HET BEDOELD IS!!! HET LIGT ER NIET VOOR NIKS. JE KAN OOK AAN HET EINDE VAN EEN INVOEGSTROOK INVOEGEN!!
Gelukkig heeft de snelweg daarvoor een vluchtstrook. *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:43:06 #48
157922 fathank
pi_85691649
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef grindfreakje het volgende:
Op de invoegstrook de file honderden meters voorbij rijden, word ook niet echt als sociaal gezien ;)
Waarom staan er dan steeds vaker verkeersregelaars van Rijkswaterstaat bij drukke invoegstroken met een bord achterop de auto met "Volledige invoegstrook gebruiken". o.a. Op de A50 voor de waalbrug waar de A15 erbij komt.
pi_85691725
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef grindfreakje het volgende:
Verkeerde ideeën kunnen worden afgeleerd. Na een poosje leert men misschien wel. :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:47:46 #50
157922 fathank
pi_85691844
Net zoals mensen die 600 meter van te voren gaan ritsen. Er staat niet voor niks een bord met "ritsen over 600 meter" en dan na 600 meter een bord met "ritsen vanaf hier". Dat is allemaal om de maximale capaciteit van het asfalt te gebruiken. Alleen vinden mensen op de rechterbaan van niet omdat je dan aan het voorkruipen bent ofzo :'). Kankerjosti's die geen ruimte maken :r.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')