Ze heeft al betaaldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, als je in 1 keer van alles af bent waarom n iet
Ik zou het precies zo doen... tja, met MP kan alles tenslottequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
kun je weer falenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al betaald
Mooi, klaar!
hihi ;Dquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, het is meer om mijn faals van de afgelopen dagen te compenseren![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef miss--moana het volgende:
Whaa!! voor het allereerst is mijn duimnagel afgebroken![]()
nu wil ik hem plakken maar ik heb alleen nail-art lijm werkt dat ook?
Pff dit gebeurt mij weer hoor net 2 dagen voordat ik jarig ben!
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hihi ;D
had jij nou eigenlijk ook mpj gekocht?
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan voel jij je zelf minder faalhaas?
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.quote:
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekochtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
dat meen je niet he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
Dat zou nog eens grappig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
godzijdankquote:
mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat je zo ongeveer hebt verkocht, en ervoor hebt gevangen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze een alter ego in een andere stad heeft wonen
MSN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godzijdank![]()
[..]
mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat je zo ongeveer hebt verkocht, en ervoor hebt gevangen?
falert666@hotmail.com bestaat nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voeg me dan toe op msn... username+666
I LOLed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
falert666@hotmail.com bestaat niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
falert666@hotmail.com bestaat niet
Hahaha, ik was ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voeg me dan toe op msn... username+666
Ik ben oldskool woman! hot males ftw!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ik was ook nieuwsgierigWeet natuurlijk alleen niet of je hotmail, msn of live account hebt...
Ahw dicootjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Hai. Ik heb kut geslapen en ik rook teveel en ik heb ook nog eens buikpijn.
accepteer dan eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben oldskool woman! hot males ftw!
heb je wel de goeie username gepakt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
accepteer dan eens![]()
@ Dico
Niet zo nerveus zijn, je moeder zal het heus wel begrijpen. En logischerwijs vindt ze het natuurlijk niet leuk!
heb je phallic 7 dagen op gehad?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk msn?
En toch maar eens m'n nagels doen nu. Hoog tijd.
Zin wel. Maar werk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Diconnected het volgende:
Als ik naar het consulaat moet trouwens soon, iemand zin in een minimeet in Amsterdamt?
Gewoon stormqueen toch? Of bedoelde je wat anders?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel de goeie username gepakt?
Hangt ervan af hoe soon, maar ik kom wel heur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Diconnected het volgende:
Als ik naar het consulaat moet trouwens soon, iemand zin in een minimeet in Amsterdamt?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je phallic 7 dagen op gehad?
whut dat had ik gister al gedaan! je moet me accepteren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja met 666 d'r aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon stormqueen toch? Of bedoelde je wat anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
tinypic!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denken "Laat ik een foto maken van hoe Phallic eruitziet na een week dragen", is fotoemmer down. Meh.
Ah, da's wel een idee inderdaad!quote:
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:18 schreef miss--moana het volgende:
hehe iedereen aan de msn
Mijn nageltjje zit in de plak, maar vind het nog steeds heel breekbaar eruit zien.
Welke heb je weg gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruimte!
Zo, dat is echt behoorlijk netjes voor een dikke week!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Verder vind ik dat 'ie de week toch aardig goed doorgekomen is.
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?
Mooie kleur!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Respectz!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uitquote:
aahh ok die heb ik pas gekocht!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Foto;s van kittunzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uit
de kittens hebben hun speeltjes!
Dood bloeien is een paradoxquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:33 schreef Diconnected het volgende:
Nou moeten we het topic niet dood laten bloeien ehik ga even douchen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kat is helemaal panish van die laserpen! hij rent als een debiel dor het huis met zijn tong uit zijn bek
Dazzle? Als in OPI DS dazzle?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dazzle wil niet
Ander lakkie dan maar.
Edit: Wie helpt mij kiezen?
https://spreadsheets.goog(...)hkey=undefined#gid=0
Nee, Orly Dazzle.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dazzle? Als in OPI DS dazzle?
Die met die glasbuisjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef kieskleurig het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand had hier laatst een lamp geplaatst die op Etsy stond, ik vond die zo geweldig dat ik die besteld heb. En die is nu net op de zaak bezorgd![]()
Nu alleen nog even kijken hoe ik die grote doos mee naar huis krijg. Ik moet zulke dingen toch echt eens van tevoren gaan bedenken
Herman heeft dat ook, die hijgt heel snel. De dierenarts heeft ze laatst nog ff gecheckt en heeft niets gezegd over hartruis ofzo dus hij zal gewoon lui zijn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
trouwens voor de mensen met kattne hier, is het normaal dat en kat zo hijgt?
mijn andere kitten rent ook als een malloot achter het laserstipje aan, maar die hijgt niet, en die ander heeft na een paar keer rennen al zijn tong uit zijn bek en zware ademhaling
Dat was ikquote:
Oh in dat geval nog bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was ik. Wat tof dat je die besteld hebt! Post je een foto als 'ie hangt?
die vna mij heeft hartruisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman heeft dat ook, die hijgt heel snel. De dierenarts heeft ze laatst nog ff gecheckt en heeft niets gezegd over hartruis ofzo dus hij zal gewoon lui zijn!
Ik ga er maar vanuit dat als het 'm teveel wordt, hij 't zelf aangeeft. Maar let als 'ie zo hijgt gewoon op dat je ze af en toe ff rust geeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vna mij heeft hartruisde dierenarts zei wel dat hij er nog overheen kon groeien omdat hij nog jong is maar al ik hem zo zie hijgn dan vraag ik me af of het minder wordt!
maandag worden ze gecastreerd dus zal het dan gelijk vragen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat als het 'm teveel wordt, hij 't zelf aangeeft. Maar let als 'ie zo hijgt gewoon op dat je ze af en toe ff rust geeft.
Nubar peacock feathersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dazzle wil niet
Ander lakkie dan maar.
Edit: Wie helpt mij kiezen?
https://spreadsheets.goog(...)hkey=undefined#gid=0
Bwehehehehehehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Heb ik weer. Zit er een ienieministukje tissue vast tussen m'n montuur en glas van m'n brilen krijg het niet weg. Aargh
Heb er nu MO Deep Purple opgesmeerd.quote:
Born to failquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Heb ik weer. Zit er een ienieministukje tissue vast tussen m'n montuur en glas van m'n brilen krijg het niet weg. Aargh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
* Duimt *quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
tandarts: tot over een week
Er komt nog pus uit, dus het mot open blijven.
Als de kies woensdag nog net zo wiebelt als nu moet ie er uit en ander een kroon!
Duim met mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |