Welnee, dit zijn alleen nog maar de intercity's... er rijden ook nog stoptreinen op dat traject...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
dat is dus elke 5 min de overweg 30sec dicht
Denk dan na koequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Juicyhil het volgende:
Weet ik het, ik geef alleen maar door wat er in die brief staat. En oh ja, de proef duurt een maand.
Ik ga nooit met de trein.quote:
Er rijden nu:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
Er rijden toch al 4x per uur een intercity en 2x per uur een stoptrein op die route??
Aha. Thanks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er rijden nu:
2x IC Maastricht-Alkmaar
2x IC Eindhoven-Schiphol
2x ST Breda-Utrecht
2x ST Tiel-Utrecht
Daar komen bij:
2x IC Eindhoven-Amsterdam
2x ST Geldermalsen-Utrecht
Daarmee kom je met de IC's dus op Eindhoven-Utrecht tot een 10-minutendienst en met de stoptreinen tussen Geldermalsen en Utrecht.
Z|e hebben dit vorig jaar ook een keer gedaan voor een paar weken bedoel je. Daar is veel van geleerd, om het zo maar eens te zeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hier zijn ze al heel lang mee bezig, proeven waren tot nu toe een succes.
Vorig jaar duurde de proef slechts 5 dagen. Beetje weinig om echt duidelijke conlusies uit te trekken. Forensen moeten ook wennen aan de nieuwe dienstregeling. Ik ben bang dat dat ook bij vier weken niet echt lukt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Z|e hebben dit vorig jaar ook een keer gedaan voor een paar weken bedoel je.
Los daarvan was het een succes, zeker gezien het feit dat ze daarvoor alleen gesimuleert hebben. Heb deze gezien en daarmee kunnen ze wel flinke simulaties doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vorig jaar duurde de proef slechts 5 dagen. Beetje weinig om echt duidelijke conlusies uit te trekken. Forensen moeten ook wennen aan de nieuwe dienstregeling. Ik ben bang dat dat ook bij vier weken niet echt lukt.
Maar dan heb je geen spoorboekje meer nodig, dus rijden ze nooit 'op tijd'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Het zou wel handig zijn als je niet meer hoeft te kijken hoe laat de treinen vertrekken, of dat je niet meer hoeft te rennen omdat je anders een half uur staat te wachtenIk vraag me alleen af of het gaat werken.. Ze hebben nu al zat moeite om op tijd te rijden.
Nee oke, maar om zo'n dienstregeling te kunnen handhaven zullen ze voor zichzelf toch wel op tijd moeten rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen spoorboekje meer nodig, dus rijden ze nooit 'op tijd'.
Of nooit "te laat". Dus nooit meer kosten voor het omroepen van vertraging, Geld-terug-regelingen etc. Daar is wel over nagedacht neem ik aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen spoorboekje meer nodig, dus rijden ze nooit 'op tijd'.
Ik denk dat de geld-terug-regelingen wel blijven bestaan. Voor als er een storing is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of nooit "te laat". Dus nooit meer kosten voor het omroepen van vertraging, Geld-terug-regelingen etc. Daar is wel over nagedacht neem ik aan
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
dat is dus elke 5 min de overweg 30sec dicht
Neuh. Totaal niet eigenlijk.quote:
mooie kickquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh. Totaal niet eigenlijk.
Mooi dat de frequentie omhoog gaat, hoor. Maar ´spoorboekloos´ rijden, dat vind ik echt onzin.
Ook voor "Iedere Tien Minuten een Trein" zal er een dienstregeling zijn.
Het is ook spoorboekloos reizen, niet rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef Socios het volgende:
Mooi dat de frequentie omhoog gaat, hoor. Maar ´spoorboekloos´ rijden, dat vind ik echt onzin.
Ook voor "Iedere Tien Minuten een Trein" zal er een dienstregeling zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |