Ach tijd zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef tessie het volgende:
Cantare, wat een mooi geschreven
Tico![]()
Noa, wat vervelend lijkt me dat. Hoe lang moet je je rustig houden?
Ik bedacht me net dat ik maandag gewoon 37 weken ben. Misschien handig om eens een vluchttas in te gaan pakken, voor mezelf en voor GraemeVind het een beetje een bizar idee om dat dan echt al zo klaar hebben te staan. Heb een beetje het idee alsof ik gewoon eeuwig zwanger zal blijven ofzo
2 weken! Ik moet 2 dagen voor mijn uitgerekende datum de hechtingen laten verwijderen. Maarja, 2 weken helemaal rustig houden gaat me toch niet lukken. Dit moet i.v.m. het litteken, wat uitrekt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef tessie het volgende:
Cantare, wat een mooi geschreven
Tico![]()
Noa, wat vervelend lijkt me dat. Hoe lang moet je je rustig houden?
Ik bedacht me net dat ik maandag gewoon 37 weken ben. Misschien handig om eens een vluchttas in te gaan pakken, voor mezelf en voor GraemeVind het een beetje een bizar idee om dat dan echt al zo klaar hebben te staan. Heb een beetje het idee alsof ik gewoon eeuwig zwanger zal blijven ofzo
(Knut hier) Fruit is jammergenoeg bijna geen optie voor Sil aangezien ze voor bijna elk soort fruit allergisch is. Het enige waar ze helemaal geen problemen mee heeft zijn bananen en dat is nou ook niet helemaal een optie met de hoeveelheid koolhydraten die daar inzitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een hork van een internist zeg! En 1500 kcal is echt veel te weinig hoor! Trek je daar maar niets van aan! Ik heb zelf suikerziekte en heb ook tijdens de zwangerschap insuline moeten spuiten. Je bent in ieder geval al goed bezig om je maaltijden te verspreiden op de dag! Wat bij mij hielp was iedere 2 uur iets (gezonds) te eten. Dat hoeft niet veel te zijn, maar het zorgt dat je suikergehalte wat stabieler blijft en niet omhoog schiet bij de gewone maaltijd. Probeer niet te veel fruit te eten als compensatie om maar gezond te eten, want in fruit zitten ook veel (fruit)suikers.
Heb je nog geen prikkastje meegekregen om thuis te controleren? Dat vind ik dan weer erg tegenstrijdig van de internist, want zelfcontrole is juist erg belangrijk! Zo kun je ook kijken op welke voedingsmiddelen je suiker omhoog schiet. Probeer daar via de huisarts aan te komen, dat is ook wat geruststellender voor jezelf.
Ik weet zo even 1, 2, 3 geen tips meer die me binnenschieten, maar je mag me altijd pm-men voor vragen hoor! Heel veel succes ermee en probeer je niet meer druk te maken in die %$%&^internist..
Thuis... Ik zie wel waar ik eindig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef Troeta het volgende:
je hebt gelijk ook Tico..
Waar ga je nu bevallen trouwens?MCH?
Ik ga straks voor het laatst naar mijn werk, ben blij dat ik het tot 4 weken voor de datum heb volgehouden, maar ben er nu ook echt aan toe.
heb alleen heel triest een lijstje gemaakt met wat ik allemaal schoon wil maken en opruimen in m'n huis, anders doe ik straks niks ben ik bang.
En een beetje snel graag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef mijsje het volgende:
wow Huup, wat een schatje!doe mij er ook zo een...
De mijne kan nog maar hooguit 1,5 week duren... Wanneer weet jij meer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef mijsje het volgende:
[..]graag ja! (zowel voor jou als voor mij...
)
ja dat sowieso hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Haha huup... Raar idee dat het straks een heel ander meisje is dan je Amelietje...
Ik werd meestal op dag 10 na de punctie ongesteld, ongeacht de kutpillen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef mijsje het volgende:
ook zoiets... ik moet donderdag over een week (9 september) voor een bloedtest, maar volgens mij kun je al 14 dagen na de punctie testen, toch? dat zou zondag over een week zijn... (5 september)
hoevaak heb je een punctie gehad bij Jen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik werd meestal op dag 10 na de punctie ongesteld, ongeacht de kutpillen.
Die 14 dagen haalde ik 1x dat was bij de zwangerschap van Jen... Deze keer werd ik ook gewoon ongesteld op dag 10... Maar toen was ik wel zwanger... Raar lichaam.
Bij Jen 2x punctie... En 7x terugplaatsen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
hoevaak heb je een punctie gehad bij Jen?
deze keer was het maar 1 keer, toch?
en inderdaad wel raar... ongesteld, maar toch zwanger... maar ook fijn...Claudia
wat een stomme mevrouw Basboussa! -edit- spuit 11, je was me voor Tico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |