abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85761008
Cantare :'( O+
pi_85761179
Cantare, wat een mooi verhaal om te lezen en wat fijn dat je alweer thuis bent. Ga er lekker van genieten!! O+

Morgen ben iik 38 weken oeeehoee. Ze mag alleen toch nog wel even blijven zitten van mij. Mijn moedervlekken zijn gister weggehaald uit mijn rug en nu mag ik amper bewegen. Dus ook mijn nesteldrang/poets drank niet bevredigen, grr :(
pi_85761732
Cantare, wat een mooi geschreven O+

Tico -O-

Noa, wat vervelend lijkt me dat. Hoe lang moet je je rustig houden?

Ik bedacht me net dat ik maandag gewoon 37 weken ben. Misschien handig om eens een vluchttas in te gaan pakken, voor mezelf en voor Graeme :D Vind het een beetje een bizar idee om dat dan echt al zo klaar hebben te staan. Heb een beetje het idee alsof ik gewoon eeuwig zwanger zal blijven ofzo :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85762620
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef tessie het volgende:

Tico -O-

Ik bedacht me net dat ik maandag gewoon 37 weken ben. Misschien handig om eens een vluchttas in te gaan pakken, voor mezelf en voor Graeme :D Vind het een beetje een bizar idee om dat dan echt al zo klaar hebben te staan. Heb een beetje het idee alsof ik gewoon eeuwig zwanger zal blijven ofzo :')
Ach tijd zat :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85762865
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:34 schreef tessie het volgende:

Tico -O-

2 weken! Ik moet 2 dagen voor mijn uitgerekende datum de hechtingen laten verwijderen. Maarja, 2 weken helemaal rustig houden gaat me toch niet lukken. Dit moet i.v.m. het litteken, wat uitrekt.

En dat idee van eeuwig zwanger denken te blijven herken ik. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er straks echt een baby uitkomt. Dat het gewoon elk moment al kan gebeuren, heel bizar :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:04:11 #231
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_85764096
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:17 schreef Bamba het volgende:

[..]

Wat een hork van een internist zeg! En 1500 kcal is echt veel te weinig hoor! Trek je daar maar niets van aan! Ik heb zelf suikerziekte en heb ook tijdens de zwangerschap insuline moeten spuiten. Je bent in ieder geval al goed bezig om je maaltijden te verspreiden op de dag! Wat bij mij hielp was iedere 2 uur iets (gezonds) te eten. Dat hoeft niet veel te zijn, maar het zorgt dat je suikergehalte wat stabieler blijft en niet omhoog schiet bij de gewone maaltijd. Probeer niet te veel fruit te eten als compensatie om maar gezond te eten, want in fruit zitten ook veel (fruit)suikers.

Heb je nog geen prikkastje meegekregen om thuis te controleren? Dat vind ik dan weer erg tegenstrijdig van de internist, want zelfcontrole is juist erg belangrijk! Zo kun je ook kijken op welke voedingsmiddelen je suiker omhoog schiet. Probeer daar via de huisarts aan te komen, dat is ook wat geruststellender voor jezelf.

Ik weet zo even 1, 2, 3 geen tips meer die me binnenschieten, maar je mag me altijd pm-men voor vragen hoor! Heel veel succes ermee en probeer je niet meer druk te maken in die %$%&^internist.. :*
(Knut hier) Fruit is jammergenoeg bijna geen optie voor Sil aangezien ze voor bijna elk soort fruit allergisch is. Het enige waar ze helemaal geen problemen mee heeft zijn bananen en dat is nou ook niet helemaal een optie met de hoeveelheid koolhydraten die daar inzitten.

Gezonde snacks zijn er gelukkig wel. Het prikkastje zal waarschijnlijk wel komen bij de volgende afspraak bij de andere internist a.s. dinsdag. Ik weet dat Sil vandaag al met de spreiding begonnen is.
8:00 10:00 voor het ontbijt.

Als bonus hebben we er wel bij dat Yade opeens beter begint te eten omdat ze mama ook gespreider eet en ze lijkt beter te eten als wij ook aan het eten zijn. Alleen doet Yade er vaak nogal lang over en wij niet zo.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:32:16 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85764954
Cantare, mooi geschreven, fijn dat je weer thuis bent ^O^

Danic, gefeliciteerd en welkom :* *O*

Silmarwen, wat een enorme zakkenwasser van een internist, het lijkt erop alsof hij idd geen flauw idee had dat je zwanger bent, maar als hij alleen maar praat en niet luistert, dan heeft hij waarschijnlijk ook de moeite niet genomen je dossier in te kijken.
Gelukkig zijn je reguliere hulpverleners wel van deze wereld en word je naar een andere internist gestuurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85765843
Nog één dagje geen meldplicht, dus ik meld me niet ;)

Cantare, wat een mooi verhaal! O+ Ben benieuwd naar de foto's!
Tico, nog niks? En pas maandag naar de VK? Nou, dan ga ik voor dit weekend!
Tessie, ik ken het gevoel van de vluchttas... ben de afgelopen week langzaamaan begonnen om wat dingetjes klaar te leggen, maar ik vind het opeens ook wel confronterend hoor! :o Klossen heb ik ook nog niet in huis, die gaan we dinsdag even halen, lijkt me nog wel op tijd.
pi_85767418
Oh ik mocht ook gister naar de vk, maar dat vond ik niet zo nodig..
pi_85768919
je hebt gelijk ook Tico..
Waar ga je nu bevallen trouwens?MCH?

Ik ga straks voor het laatst naar mijn werk, ben blij dat ik het tot 4 weken voor de datum heb volgehouden, maar ben er nu ook echt aan toe.
heb alleen heel triest een lijstje gemaakt met wat ik allemaal schoon wil maken en opruimen in m'n huis, anders doe ik straks niks ben ik bang.
pi_85769387
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef Troeta het volgende:
je hebt gelijk ook Tico..
Waar ga je nu bevallen trouwens?MCH?

Ik ga straks voor het laatst naar mijn werk, ben blij dat ik het tot 4 weken voor de datum heb volgehouden, maar ben er nu ook echt aan toe.
heb alleen heel triest een lijstje gemaakt met wat ik allemaal schoon wil maken en opruimen in m'n huis, anders doe ik straks niks ben ik bang.
Thuis... Ik zie wel waar ik eindig.
pi_85770678
Danic gefeliciteerd meid!! *O* *O* *O* en welkom! O+

Ik had nog foto's van de geslachtsecho van een paar dagen terug.

profiel

en van de voorkant

voor zover ik het kan beoordelen in vergelijking met echo's van Amélie met 16 weken lijken ze hetzelfde neusje te hebben en is t profieltje vergelijkbaar :D maar goed, bijna alle profieltjes zijn wel vergelijkbaar bij deze termijn :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85772426
Haha huup... Raar idee dat het straks een heel ander meisje is dan je Amelietje...
pi_85772564
wow Huup, wat een schatje! O+ doe mij er ook zo een... O+
pi_85772641
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef mijsje het volgende:
wow Huup, wat een schatje! O+ doe mij er ook zo een... O+
En een beetje snel graag!
pi_85772692
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En een beetje snel graag!
:D graag ja! (zowel voor jou als voor mij... ;) )
pi_85772788
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D graag ja! (zowel voor jou als voor mij... ;) )
De mijne kan nog maar hooguit 1,5 week duren... Wanneer weet jij meer?
pi_85773121
ook zoiets... ik moet donderdag over een week (9 september) voor een bloedtest, maar volgens mij kun je al 14 dagen na de punctie testen, toch? dat zou zondag over een week zijn... (5 september)
pi_85773230
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Haha huup... Raar idee dat het straks een heel ander meisje is dan je Amelietje...
ja dat sowieso haha
:D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85773231
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef mijsje het volgende:
ook zoiets... ik moet donderdag over een week (9 september) voor een bloedtest, maar volgens mij kun je al 14 dagen na de punctie testen, toch? dat zou zondag over een week zijn... (5 september)
Ik werd meestal op dag 10 na de punctie ongesteld, ongeacht de kutpillen.

Die 14 dagen haalde ik 1x dat was bij de zwangerschap van Jen... Deze keer werd ik ook gewoon ongesteld op dag 10... Maar toen was ik wel zwanger... Raar lichaam.
pi_85773283
Ik heb het blijde nieuws van Danic helemaal gemist! Gefeliciteerd! *O*

Mijsje, ook ik vind het heel spannend voor je. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:17:57 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85773429
Story of my life: 't kind lag er weer beroerd bij bij de echo, ondersteboven ofzo, en helemaal onderin mijn bekken (wat het daar deed, was haar een raadsel). Heb nog met mijn benen in de lucht gehangen, een 10 minuten op mijn zij gelegen, maar het werd allemaal gewoon nog minder makkelijk te zien. We zullen dus nog wel weer terug moeten. Blegh. Kind deed het wel, maar foto's zijn niet zo charmant. Of je moet een ruggetje echt super vinden. Ribbetjes tellen... ;)

De mevrouw was ook niet eens lief, ze wilde niet eens een tipje van de sluier oplichten! Daarvoor moest ik maar naar mijn dokter zei ze. Toen ik vervolgens vroeg of het wel te zien was (anders zit ik me voor niets weer blij te maken), wilde ze dat ook niet eens zeggen. De man nam het nogal persoonlijk op: Alsof ze denkt dat het mij wat uitmaakt! Ik vind het allebei zo leuk, maar zou het graag weten...

Cantare, wat een verhaal. Zucht. En een mooooooooooooooooooi meisje is je dochter.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85773626
Stomme mevrouw Basboussa!
pi_85773757
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik werd meestal op dag 10 na de punctie ongesteld, ongeacht de kutpillen.

Die 14 dagen haalde ik 1x dat was bij de zwangerschap van Jen... Deze keer werd ik ook gewoon ongesteld op dag 10... Maar toen was ik wel zwanger... Raar lichaam.
hoevaak heb je een punctie gehad bij Jen?
deze keer was het maar 1 keer, toch?
en inderdaad wel raar... ongesteld, maar toch zwanger... maar ook fijn... O+

:* Claudia

:o wat een stomme mevrouw Basboussa! -edit- spuit 11, je was me voor Tico
pi_85774026
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef mijsje het volgende:

[..]

hoevaak heb je een punctie gehad bij Jen?
deze keer was het maar 1 keer, toch?
en inderdaad wel raar... ongesteld, maar toch zwanger... maar ook fijn... O+

:* Claudia

:o wat een stomme mevrouw Basboussa! -edit- spuit 11, je was me voor Tico
Bij Jen 2x punctie... En 7x terugplaatsen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')