Als het ja dan toch niets uitmaakt, dan mag jij het voor de mensen die het wél iets uitmaakt ook wel zelf betalen, toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh, het is de bedoeling dat we allemaal met je meehuilen?.
Ook dat zal niemand verbazen. Maar dat maakt het niet minder verwerpelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik minister was, ging ik met jouw belastinggeld elke week naar de hoeren. Om types als jij te etteren. Gewoon, omdat het kan.
De media publiceert wat het volk wil lezen? Dit is wel een hele goedequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De media publiceert wat het volk wil lezen/zien en blijkbaar is een groot deel van Nederland meer geinteresseerd in dit soort nieuws dan ander nieuws. Simpel toch?
Ze had ook gewoon haar vakantie normaal in kunnen plannenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat nou gemakzucht?! Ze huurt nota bene een privéjet om op tijd bij een vergadering te zijn! Ze had ook, in de stijl van Verdonk, lekker in de zon kunnen blijven liggen.
Gast ik eet niet eens kaas. Hou op alsjeblieft met je gelul over carvansquote:Pauperesk geleuter. Zeker net allemaal met de caravan terug van vakantie?.
Laten we vooral niet meer kritisch zijn en mensen in het vervolg op hun woord gaan vertrouwen, dan komt het allemaal vast wel goed!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Rookert het volgende:
Ministers hebben een budget waar ze uit kunnen teren voor dit soort reizen, daar is dat potje voor opzij gezet en daarmee klaar. Dat eeuwige kleinburgelijke gedoe van 'DAT ZIJN MIJN BELASTINGCENTEN'ben ik echt spuugzat. Altijd maar lopen kankeren om pietluttige bedragen, terwijl ze nul interesse tonen in politiek wanneer het wel echt toe doet
Daar is toch gewoon een kostenpotje voor? Dat is gewoon begroot. Pas als ze daar flink over heen zou gaan lijkt het me niet juist.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze haar vakantie net zo competent plande en organiseerde als haar staatssecretariaat, verbaast het me inderdaad niks dat een privejet huren de enige overgebleven optie was. En dat betalen we natuurlijk graag in tijden waarin er miljarden moeten worden bezuinigd. Goed voorbeeld enzo.
Ja maar haar man .. bouwvak enzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon haar vakantie normaal in kunnen plannen
Met zo'n houding snap ik dat begrotingstekort wel, idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daar is toch gewoon een kostenpotje voor? Dat is gewoon begroot. Pas als ze daar flink over heen zou gaan lijkt het me niet juist.
Dat potje hoeft niet op, hoor....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daar is toch gewoon een kostenpotje voor? Dat is gewoon begroot. Pas als ze daar flink over heen zou gaan lijkt het me niet juist.
Inderdaad. Als ze gewoon voor een prijsvechter koos, kon het verschil voor dat privévliegtuig worden besteed aan de renovatie van een kerk ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat potje hoeft niet op, hoor....
Of red 6000 Pakistanen ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze gewoon voor een prijsvechter koos, kon het verschil voor dat privévliegtuig worden besteed aan de renovatie van een kerk ofzo.
Oh kom op zeg. Ik ben het met je eens dat het allemaal wel wat minder kan, maar een begrotingstekort hier aan koppelen. Hoe groot denk je dat het percentage is van uitgaven van ministers + e.a als onderdeel van de begroting?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zo'n houding snap ik dat begrotingstekort wel, idd.
Doe eens niet zo elitair... Staat je niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Ringo het volgende:
Het lijkt hier goddomme GeenStijl wel..
Wat een proleet ben jij toch ook. "Andermans centen". "Luie ambtenarenbaan". Veeg het schuim van je lip, straks word je uitgelachen bij het kopieerapparaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef OldJeller het volgende:
Nee, S_E.
Aangezien er op andermans centen wordt geteerd en deze constant worden uitgegeven met alles wat je "voor je werk" doet, dien je zo karig mogelijk te handelen/leven.
Als je geld wilde hebben, moest je maar voor een baan in de commerciële sector kiezen, niet een luie ambtenarenbaan.
Wat is je standpunt rond de Betuwelijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef OldJeller het volgende:
Het is mijn belastinggeld, dus ja, het gaat me aan.
Vlieg lekker met een prijsvechter of plan je vakanties beter.
Ik houd niet van parasitair gedrag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een proleet ben jij toch ook. "Andermans centen". "Luie ambtenarenbaan". Veeg het schuim van je lip, straks word je uitgelachen bij het kopieerapparaat.
Zinloos, duur project.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is je standpunt rond de Betuwelijn?
Nee en wie zegt dat dat potje op is gegaan dan? Misschien heeft ze wel erg zuinig gedaan de afgelopen tijd. En het is niet meer dan logisch dat ze haar vakantie later wilde plannen omdat haar man met de bouwvak pas later vakantie had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat potje hoeft niet op, hoor....
Dat percentage is vast niet al te groot, maar dat is het punt niet. Hetzelfde achterlijke argument wordt gebruikt om miljoenenbonussen in de bankensector recht te lullen. Dat je met veel geld omgaat, betekent niet dat je jezelf dus automatisch veel geld moet toeeigenen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh kom op zeg. Ik ben het met je eens dat het allemaal wel wat minder kan, maar een begrotingstekort hier aan koppelen. Hoe groot denk je dat het percentage is van uitgaven van ministers + e.a als onderdeel van de begroting?
Dan moet je je niet me de politiek bezig houden. Ik houd er ook niet van maar dat is vechten tegen de bierkaai. Dit soort gedrag zal altijd blijven. Dat zul je (jammer genoeg) niet uitroeien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik houd niet van parasitair gedrag.
Maar dan nog had ze niet met een privé-jet hoeven gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee en wie zegt dat dat potje op is gegaan dan? Misschien heeft ze wel erg zuinig gedaan de afgelopen tijd. En het is niet meer dan logisch dat ze haar vakantie later wilde plannen omdat haar man met de bouwvak pas later vakantie had.
Alsof andere mensen niet met dat probleem kampen, vakantie plannen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee en wie zegt dat dat potje op is gegaan dan? Misschien heeft ze wel erg zuinig gedaan de afgelopen tijd. En het is niet meer dan logisch dat ze haar vakantie later wilde plannen omdat haar man met de bouwvak pas later vakantie had.
Misschien moet je de woorden van enkelen niet projecteren op iedereen die kritiek uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een proleet ben jij toch ook. "Andermans centen". "Luie ambtenarenbaan". Veeg het schuim van je lip, straks word je uitgelachen bij het kopieerapparaat.
Zulks een diepgaande analysequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |