Dat kost duizenden euro's om zo'n systeem te implementeren!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En kennelijk heeft niemand bij de gristenunie ooit van videoconferentie gehoord.
In vijf dagen kan je ook van Florence met de trein naar Den Haag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:41 schreef Dagonet het volgende:
Ze kon in vijf dagen ook geen gewone lijnvlucht krijgen. Volgens mij kan je van Florence naar Rome makkelijk met de trein en vliegen er van Rome naar Amsterdam dagelijks ettelijke vluchten.
Dat. Kinnesinne van een kruideniersgeneratie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Rookert het volgende:
Ministers hebben een budget waar ze uit kunnen teren voor dit soort reizen, daar is dat potje voor opzij gezet en daarmee klaar. Dat eeuwige kleinburgelijke gedoe van 'DAT ZIJN MIJN BELASTINGCENTEN'ben ik echt spuugzat. Altijd maar lopen kankeren om pietluttige bedragen, terwijl ze nul interesse tonen in politiek wanneer het wel echt toe doet
Woord. Aanpakken die enggeestigen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Rookert het volgende:
Ministers hebben een budget waar ze uit kunnen teren voor dit soort reizen, daar is dat potje voor opzij gezet en daarmee klaar. Dat eeuwige kleinburgelijke gedoe van 'DAT ZIJN MIJN BELASTINGCENTEN'ben ik echt spuugzat. Altijd maar lopen kankeren om pietluttige bedragen, terwijl ze nul interesse tonen in politiek wanneer het wel echt toe doet
We hebben het hier over een minister die:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Rookert het volgende:
Niet dat ik het niet mee je eens bent, maar haar man zit vast aan de bouwvak. En die beginnen inderdaad later.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We hebben het hier over een minister die:
- zegt dat ze laat op vakantie ging omdat de schoolvakanties laat begonnen. De schoolvakanties begonnen echter al op 10 juli.
Als het je geen hol interesseert, wat de neuk doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:06 schreef Ringo het volgende:
Wat maak je je druk om zaken die de jouwe niet zijn. Krijg een leven, vent. Word haar privésecretaris, kan je lekker die lijnvlucht regelen.
De media publiceert wat het volk wil lezen/zien en blijkbaar is een groot deel van Nederland meer geinteresseerd in dit soort nieuws dan ander nieuws. Simpel toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Nounou, de media hebben weer een relletje hoor. Althans, dat proberen ze ervan te maken. Achterlijke riooljournalistiek van tegenwoordig.
Nee... terecht klagen om arrogante gemakszucht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat. Kinnesinne van een kruideniersgeneratie.
Wat nou gemakzucht?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee... terecht klagen om arrogante gemakszucht.
Oh, het is de bedoeling dat we allemaal met je meehuilen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als het je geen hol interesseert, wat de neuk doe je dan in dit topic?
Als ze haar vakantie net zo competent plande en organiseerde als haar staatssecretariaat, verbaast het me inderdaad niks dat een privejet huren de enige overgebleven optie was. En dat betalen we natuurlijk graag in tijden waarin er miljarden moeten worden bezuinigd. Goed voorbeeld enzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat nou gemakzucht?! Ze huurt nota bene een privéjet om op tijd bij een vergadering te zijn! Ze had ook, in de stijl van Verdonk, lekker in de zon kunnen blijven liggen.
Pauperesk geleuter. Zeker net allemaal met de caravan terug van vakantie?.
Als ik minister was, ging ik met jouw belastinggeld elke week naar de hoeren. Om types als jij te etteren. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef OldJeller het volgende:
Het is mijn belastinggeld, dus ja, het gaat me aan.
Vlieg lekker met een prijsvechter of plan je vakanties beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |