Dan raad ik je aan om wat meer hardcore te spelen, dan worden random tubers (de slechte iig) afgestraft omdat ze te veel teamkills maken. Ook zijn tubes relatief minder sterk omdat kogels ook snel killen en je de tuber meestal dood hebt voor zijn nate je raakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Het maakt het spel gewoon skill-loos. Waarom zou ik moeite doen als ik toch met een hersenloos wapen kan winnen? Het is één ding om in een vuurgevecht van iemand te verliezen of van iemand te verliezen die goed kan snipen. Maar iemand die niet eens hoeft te richten om je dood te krijgen, da's gewoon vervelend en voor mij soms spelbrekend als hele hordes het gebruiken in matches.
*slingert xbox aan*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om wat meer hardcore te spelen, dan worden random tubers (de slechte iig) afgestraft omdat ze te veel teamkills maken. Ook zijn tubes relatief minder sterk omdat kogels ook snel killen en je de tuber meestal dood hebt voor zijn nate je raakt.
quote:Xbox? Shoo!!! ga eens naar het goede topicOp woensdag 20 oktober 2010 15:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
*slingert xbox aan*
Fuck yeah!Dank voor de tip.
quote:Oh my! Eh ik bedoel natuurlijk start pc weer eens op.Op woensdag 20 oktober 2010 16:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Xbox? Shoo!!! ga eens naar het goede topic
quote:lolOp woensdag 20 oktober 2010 22:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Oh my! Eh ik bedoel natuurlijk start pc weer eens op.![]()
Ik dank je op mijn blote knieën voor deze tip. MW2 is weer leuk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om wat meer hardcore te spelen,
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik dank je op mijn blote knieën voor deze tip. MW2 is weer leuk!
Dat hele matchmaking systeem werkt voor geen ene k*****.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef Spelvout het volgende:
Waar ik m'n eigen echt ontzettend aan erger is dat dat stomme spel niet snapt, dat nadat ik een lobby ben geleaved omdat ik een map niet wil spelen, hij me er vervolgens doodleuk nog eens 10x achter elkaar inzet. Zoek gewoon een ander als er 10 beschikbaar zijn!![]()
Voor zo ver ik weet klopt dat, hij checkt je key op de server en houdt het los van de authenticatie intern. Heb het zelf nooit kunnen proberen alleen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:11 schreef Deetch het volgende:
Ik wil dit weekend met een groepje "jongelui" tijdens een LAN party ook Cod6 spelen.
Nu las ik op een aantal sites dat je daarvoor maar een heel dun lijntje naar buiten nodig hebt om te connecten met steam en dat als je dan private game start de bulk van de data via het netwerk loopt.
Klopt dat? Het lijntje is nl. niet dik genoeg om met 8 man online te gamen.
Nadeel van Hardcore vind ik dan weer dat mensen te vaak op 1 plek blijven, omdat ze bang zijn meteen afgeknald te worden. Die potjes duren bij mij altijd veel langer dan de gewone TDM games.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik dank je op mijn blote knieën voor deze tip. MW2 is weer leuk!
het maakt het wel veel spannender (net echtquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:25 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nadeel van Hardcore vind ik dan weer dat mensen te vaak op 1 plek blijven, omdat ze bang zijn meteen afgeknald te worden. Die potjes duren bij mij altijd veel langer dan de gewone TDM games.
Ja, ach. Duurt mij allemaal veel te langquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Deetch het volgende:
[..]
het maakt het wel veel spannender (net echt)
Dit is het pc topic, dus ik geef je weinig kans. probeer het PS3/360 topic eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Iemand samen gamen? @ Ps3?
Party, public? Etc!
Add me dan aub: Bobbanz
Ben laag lvl, heb ps3 sinds gisteren binnen, vandaag mw2 geleend van vriend. Maar heb het vaak bij hem gespeeld dus de ''skillz'' zijn er wel ;p
hackedquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef d1ce het volgende:
Ik zat gisteren een paar potjes MW2 te spelen op de PC en kwam terecht in een soort van fun server, ik ging van lv64 naar lv70 na dat potje.Bugged?
Gamen op LAN werkt prima met miniscuul kabeltje naar buiten. De eerste keer opstarten van MW2 gaat wat traag maar daarna geen problemen met lag oid.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet klopt dat, hij checkt je key op de server en houdt het los van de authenticatie intern. Heb het zelf nooit kunnen proberen alleen.
EA? Het is toch echt een Activision game hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Gamen op LAN werkt prima met miniscuul kabeltje naar buiten. De eerste keer opstarten van MW2 gaat wat traag maar daarna geen problemen met lag oid.
Wel jammer trouwens dat er in private game geen mogelijkheid om meerdere maps te spelen.
[wishfull thinking mode]
Misschien komt dat nog in een laatste update voordat EA al zijn energie in black ops steekt?
[/wishfull thinking mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |