Ik vind ze leuk, vooral als de tegenpartij ze gebruikt en je met sitrep rondloopt.quote:
Werkt nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
steam afsluiten en restarten (dus steam helemaal en niet alleen mw2) wil nog wel eens werken. Anders zou ik het iig niet weten.
en dan op de muur schieten en een kill maken omdat die malloot er naast was blijven zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, vooral als de tegenpartij ze gebruikt en je met sitrep rondloopt.
sitrep , godsammequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, vooral als de tegenpartij ze gebruikt en je met sitrep rondloopt.
Vandaag (Nu!) wéér?? Ben ik de enige?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat is er met steam? Connecting to IWnet....
Dan wordt dat wij mij betreft persoonlijk. Die krijgt minimaal drie messen in zijn donder gewoon om het principe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef luciferist het volgende:
ooh en die teammate die me doodschoot in Hardcore om mijn emp uit een carepackage te jatten, ik hoop dat die emp je moeders vibrator kapot frituurde!
team genoten die je neerschieten om je carepackage.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:29 schreef luciferist het volgende:
ooh en die teammate die me doodschoot in Hardcore om mijn emp uit een carepackage te jatten, ik hoop dat die emp je moeders vibrator kapot frituurde!
Vind je die spel niet een beetje saai aan het worden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
vind je dat zelf niet een beetje domme vraag, gezien het topic waar je in post?
Ik speel niet zo veel meer de laatste tijd, maar een potje met vrienden kan je me altijd warm voor maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind je die spel niet een beetje saai aan het worden?
Die wordt net zo erg als MW2, als ze eens die tyfus killstreaks eruit haalden.. Nu wordt het juist nog erger met die kut autootje die ontploftquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jamunited het volgende:
er zijn geen airstrikes meer geloof ik, quickscopen is niet meer mogelijk, dat scheelt al een hele hoop,
En als ze zo slim zijn een mode er in te stoppen waar je geen n00btube kan gebruiken ben ik verkocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jamunited het volgende:
er zijn geen airstrikes meer geloof ik, quickscopen is niet meer mogelijk, dat scheelt al een hele hoop,
Ah, jij hebt de finesses van het betere granaatwerk dus nog niet onder de kniequote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En als ze zo slim zijn een mode er in te stoppen waar je geen n00btube kan gebruiken ben ik verkocht.
Autootjes of niet.
Maar goed, zo slim zullen ze wel weer niet zijn.
ik snap echt niet dan mensen zich er zo aan kunnen ergeren, meestal zijn het zulke slechte spelers dat je het toch wel recht trekt met kills op hen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En als ze zo slim zijn een mode er in te stoppen waar je geen n00btube kan gebruiken ben ik verkocht.
Autootjes of niet.
Maar goed, zo slim zullen ze wel weer niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |