SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Ik ben verdrietig omdat m'n favo website kapot is en m'n avond verpest, leek me duidelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eh gatverdamme doe eens niet zo janken man, gelijk eerste zin al zo'n huilgezicht wtf is er mis met jou?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef ecktebaas het volgende:
De FP heeft toch ook een tv-gids?Dat is alleen voor films, dus dat schiet niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt voor het meedenken
![]()
Die stukjes heb ik een tijd lang gelezen ook al waren ze elke keer even slecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Of je abonneert je gewoon op de VARA-gids. Krijg je ook iedere week weer een leuk stukje van Youp van't Hek.
Maar de foto's van Bob zijn leuk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die stukjes heb ik een tijd lang gelezen ook al waren ze elke keer even slecht.
Geen idee waarom ik het bleef doen.
Goed dat je het zegt, dat vind ik altijd wel leuk om te zienquote:
Niks aan de hand dus?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe op je bek gaan, daar leer je alleen maar van en word je hard van
Ja je moet tegenwoordig een fatsoenlijke OP maken en laten zien dat je je best doet. Dus vandaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:45 schreef Jahr00n het volgende:
Zoveel tekst om te zeggen dat een site het niet doet.
Die gebruikte ik eerst ook ja, maar die is lang niet zo overzichtelijkquote:
Ik ben cool omdat ik een website als tv-gids gebruik? Had ik dat maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus?!![]()
Bovendien vind ik het best een zie-hoe-cool-ik-ben verkapt topic...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[quote]
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef ecktebaas het volgende:
En www.tvgids.nl dan
Maar altijd nog sneller dan:quote:Die gebruikte ik eerst ook ja, maar die is lang niet zo overzichtelijk
quote:Nu kan ik dus niet meer fatsoenlijk zien wat er op m'n favoriete zenders is en moet ik alle websites langs om zelf een overzicht te maken
Vooruit ik zal het er vanavond mee moeten doen dan..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Gebruik gewoon www.tvgids.nl/alleprogrammas
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooruit ik zal het er vanavond mee moeten doen dan..
Maar even tussendoor; gaat de website bij jullie ook alleen tot ZDF of heb ik iets fout gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |