stof ze wokquote:
Collega's zonder humorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh dan flipt ze helemaal door
Ik doe hier enorm goede ideeën op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Muis linkshandig instellen wil ook wel werken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe hier enorm goede ideeën op.
over een tijdje als et wat meer genezen isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja pics he or it didnt happen enzow
Ik word aangestoken door mijn evil collega's zelf ben ik heel lief en heeeeeel braafquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wat ben jij een evil pandaatje
Voordat zij je naar de keel vliegt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ach jah ik weet bij haar tot hoe ver ik kan gaan
Wat ook werkt is de voedingskabel van de monitor er zover uittrekken dat hij nog wel blijft zitten. Maar de monitor niet meer werkt. Kunnen ze zomaar 1 uur mee bezig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe hier enorm goede ideeën op.
ghegheghequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook werkt is de voedingskabel van de monitor er zover uittrekken dat hij nog wel blijft zitten. Maar de monitor niet meer werkt. Kunnen ze zomaar 1 uur mee bezig zijn
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voordat zij je naar de keel vliegt?
En daarom doet ze dat nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroep
whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
over een tijdje als et wat meer genezen is
het is nu knalrood
Dat zie ik niet als een belemmeringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroep
omdat ze weet dat ik ook een lieve, sociale kant heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom doet ze dat niet
Balen wel he
En wanneer krijgen wij die te zien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik ook een lieve, sociale kant heb.
nee was in het begin effe wennen maar daarna viel et wel meequote:
Chillquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
Nee was in het begin effe wennen maar daarna viel et wel mee
Ik las chili als in het gerechtquote:
uhuh en nu ga ik sparen voor een groterequote:
Ja, en bedankt. Nu heb ik hongerquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en nu ga ik sparen voor een grotere
wanneer kom je naar 010quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En wanneer krijgen wij die te zien?
![]()
*geintje TJ*
Wel waarquote:
Was dat?quote:
Een plek waar je niet vrijwillig durft te komen en die hij daarom niet direct bij naam durft te noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wellus MPG vind het ook lekker.quote:
Correct.quote:
Ik maak het altijd met witte. bruine en kidneybonen maar als je niet van bruine bonen houd dan laat je die gewoon weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
quote:
al een idee wat voor ontwerp?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ga binnenkort weer een afspraak maken... ik moet echt leren sparen
bruine bonen appart vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk regelmatig in het weekend
enerzijds niet erg omdat het wel lekker verdiend anderzijds mijn social live gaat er aan
goeiemiddagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnDus ja.
Zo, lekker avondje niks!
Ben 2 jaar getrouwd trouwens vandaagMaar we vieren het in 't weekend, dan ben ik ook jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |