Tsja, dan blijf ik hier wel zitten. Fokken is ook een vorm van werken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
Daar ga ik niet over en de baas zelf is met vakantie
Ik wou dat ik zo'n baan hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Tsja, dan blijf ik hier wel zitten. Fokken is ook een vorm van werken.
Woensdag is altijd een rustigere dag.quote:
Ik ken het, dat is hier soms ook het gevalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Woensdag is altijd een rustigere dag.
Voordat ik het weet kan het omslaan dan ben ik weer aan het overwerken.
MPGquote:
nee zelfs mijn hyves loopt nu nog harder dan ditquote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee zelfs mijn hyves loopt nu nog harder dan dit
ik had bedacht dat het een leuk idee zou zijn om te kijken hoever je een www kan volbaggeren met commentsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hahaha
Bij mij loopt m'n hyves storm ... en alleen maar omdat collega's aan me vragen of ik voor ze wil werken. Echt niets andersIk denk dat ik m'n hyves maar een beetje dicht ga gooien.
quote:
hivesquote:
Dat is niet zo handig nee, heb je hem nu ook al weer gevonden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n moment waarop je hart stil staat? Vanochtend was ik in paniek want ik dacht dat ik mijn bankpas kwijf was. Deze enorm grote sukkel had haar bankpas op haar werk laten liggen dat is op zich niet zo'n probleem maar ik had mijn pas gedachtenloos in een enveloppe gedaan en die envleloppe had ik ergens onder in mijn laatje van mijn bureau gelegd.
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig nee, heb je hem nu ook al weer gevonden?
Ik ben af en toe een hele grote sukkelquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboem
je ging je pas opsturen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n moment waarop je hart stil staat? Vanochtend was ik in paniek want ik dacht dat ik mijn bankpas kwijf was. Deze enorm grote sukkel had haar bankpas op haar werk laten liggen dat is op zich niet zo'n probleem maar ik had mijn pas gedachtenloos in een enveloppe gedaan en die envleloppe had ik ergens onder in mijn laatje van mijn bureau gelegd.
Dat snap ik, maar goed dat je hem weer hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboem
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Nee hihi ik had mijn pas gewoon in een enveloppe gedaan vraag mij niet waaromquote:
quote:
Omdat ik af en toe een warhoofd benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Die had je never nooit meer gevonden als je het niet onthouden had. Waarom stopte je hem op dat moment niet in je portemonnee terug?
ik had een keer mijn ID kaart bij een vriend ingescand en was em vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een hele grote sukkel
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had een keer mijn ID kaart bij een vriend ingescand en was em vergeten
dacht dattie gejat was
ik een nieuwe aan vragen
heb ik mijn nieuwe belt die vriend van me op
ja ik heb je ID gevonden
ik hou mijn pinpas ten aller tijden in mijn portemoneequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkeren
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemoneequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou mijn pinpas ten aller tijden in mijn portemonee
mja das een vrouwending portemonnee in een tasjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemonee
tja, links voor sleutels, rechtsvoor telefoon en aansteker, linksachter portemonee, rechtsachter rijbewijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemonee
dan heb je mazzel dat je hem weer hebt gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkeren
Kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties zijn ook weer gezet
quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Middag
Net terug van een heerlijke lunch.![]()
Symquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Middag
Net terug van een heerlijke lunch.![]()
Jij bent mij in spiegelbeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, links voor sleutels, rechtsvoor telefoon en aansteker, linksachter portemonee, rechtsachter rijbewijs.
altijd. als het daarniet zit ligt het in de wasmand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |