Ik las chili als in het gerechtquote:
uhuh en nu ga ik sparen voor een groterequote:
Ja, en bedankt. Nu heb ik hongerquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en nu ga ik sparen voor een grotere
wanneer kom je naar 010quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En wanneer krijgen wij die te zien?
![]()
*geintje TJ*
Wel waarquote:
Was dat?quote:
Een plek waar je niet vrijwillig durft te komen en die hij daarom niet direct bij naam durft te noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wellus MPG vind het ook lekker.quote:
Correct.quote:
Ik maak het altijd met witte. bruine en kidneybonen maar als je niet van bruine bonen houd dan laat je die gewoon weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
quote:
al een idee wat voor ontwerp?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ga binnenkort weer een afspraak maken... ik moet echt leren sparen
bruine bonen appart vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk regelmatig in het weekend
enerzijds niet erg omdat het wel lekker verdiend anderzijds mijn social live gaat er aan
goeiemiddagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnDus ja.
Zo, lekker avondje niks!
Ben 2 jaar getrouwd trouwens vandaagMaar we vieren het in 't weekend, dan ben ik ook jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |