Ik weet hoe gek je met ze wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het ergste wat ik heb moeten doen in mijn leven idd.
Gister was ik ook behoorlijk over de zeik zeg maar , maar ik ben blij dat er personen bestaan op deze aardkloot net als Tombo
hulde aan tombolafan
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Gister was ik ook behoorlijk over de zeik zeg maar , maar ik ben blij dat er personen bestaan op deze aardkloot net als Tombo
hulde aan tombolafan
Zou ze gewoon ff lekker laten trutten. Nelis is sowieso al een coole ouwe baas dat hij niet gaat grommen als er een ander op ' zijn terrein' komtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Nelis steekt af en toe zijn kop in de bak, maar nog steeds geen gemopper van beide mannen. Sjefke beweegt wel af en toe, hoor ik aan de korrelsNelis is ook echt een schat, die heeft nog nooit iemand of iets aangevallen (1x Draakje op het eind), dus ik denk inderdaad dat het wel goed komt
Dat snap ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Tombolafan durft het alleen niet echt aan haar familie en vrienden te vertellenquote:Gister was ik ook behoorlijk over de zeik zeg maar , maar ik ben blij dat er personen bestaan op deze aardkloot net als Tombo
hulde aan tombolafan
als ze beginnen te zeuren stuur je ze maar naar mij toequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik
En als het zo goed blijft gaan dan hou ik hem gewoon hoor
[..]
Tombolafan durft het alleen niet echt aan haar familie en vrienden te vertellen![]()
![]()
Ja, echt he! En Nelis komt nu ook gewoon op schoot liggen, lag net al op zijn stoel te slapenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou ze gewoon ff lekker laten trutten. Nelis is sowieso al een ouwe baas dat hij niet gaat grommen als er een ander op ' zijn terrein' komt, en Sjefke zal ff beetje moeten acclimatiseren. Ik vind het al heel wat dat geen van beiden gaat grommen/blazen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze beginnen te zeuren stuur je ze maar naar mij toe
Ik denk dattie het wel prima vind joh. Sjeffie is ook geen druktemakertje toch, dan het Nelis roesten op z'n ouwe dagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt he! En Nelis komt nu ook gewoon op schoot liggen, lag net al op zijn stoel te slapen
Misschien denkt ie dat hij het zich verbeeldt, en gaat hij steeds kijken van; dat ding zal nu toch wel weg zijn?
Ik denk het ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dattie het wel prima vind joh. Sjeffie is ook geen druktemakertje toch, dan het Nelis roesten op z'n ouwe dag
ja nou, die is echt levensgevaarlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dan stuur jij je hond op ze af?
Ja dat het zó kalm zou gaan had echt niemand durven denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het ook welHelemaal omdat Sjefke idd gewoon rustig in die bak zit, daar heeft Nelis geen last van
Ik had al helemaal rampscenario's in mijn hoofd van door het huis rollende kluwen vechtende katers
Daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nou, die is echt levensgevaarlijk
Nee echt hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat het zó kalm zou gaan had echt niemand durven denken
hij is de bak nog niet uit he.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat het zó kalm zou gaan had echt niemand durven denken
Hij geeft geen sjoege als een vreemde kat zn kop in de bak steekt, dat vind ik echt heel stoerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij is de bak nog niet uit he.
maar denk dat het wel allemaal goed gaat komen.
Snap ikquote:* PKfotografie mist de beenwarmer wel als hij achter de pc zit
heee P.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij is de bak nog niet uit he.
maar denk dat het wel allemaal goed gaat komen.
* PKfotografie mist de beenwarmer wel als hij achter de pc zit
ik jank ff mee op afstand ......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( Ik zit te huilen hier, van blijdschap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar een poging gewaagd mn hand in de bak te steken, en ik kreeg meteen stapels kopjes![]()
En spinnen dat ie deed!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( Ik zit te huilen hier, van blijdschap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar een poging gewaagd mn hand in de bak te steken, en ik kreeg meteen stapels kopjes![]()
En spinnen dat ie deed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |