Ah gos! Nalv je berichtje net pas het Draakje & Nelis topic bijgelezen.. Naar zeg! Hopen dat het wat wordt met Sjef!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, Nelis mist Draakje best wel, dus ik denk dat het van zijn kant goed komt
Vertel! Vertel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een héél spannend smsje van Tombolafan!
Hier wil ik even op inhaken. Ik heb zelf sinds 1,5 jaar ook een asielpoes van bijna 6 en die is werkelijk voor alles - behalve mij - bang. Ik ben echter anderhalve maand geleden verhuisd en zag van te voren al gebeuren dat poes dus zwaar gestrest wéken onder het bed verstopt zou zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk persoonlijk dat als Sjef in een huis komt waar het iets rustiger is en er de eerste tijd bv een Feliway stekker bij gebruikt wordt - rustgevend, kalmerend - dat hij zich dan een stuk meer happy zal voelen en dat zal het plasgedrag ook vast ten goede komen. Grote kans dat het zelfs helemaal verdwijnt.
Tombolafan gaat volgens mij ook een Feliway stekker gebruiken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef MissLuna het volgende:
Ow, hij wordt momenteel verhuisd. Nou ja, misschien met terugwerkende kracht..
Oh, die wil ik ook wel adopterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zou ze Brad Pitt tegen het lijf gelopen zijn?
Tombolafan is lief he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:42 schreef marychild het volgende:
Tombolafan heeft hem zojuist opgehaald
Succes Tombolafanen veel plezier met Sjefke
Ik hoop dat het bij jou beter gaat met Sjefke
BEDANKT! en zo snel al......
marychild
Oooh Tombo dat had ik helemaal gemistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ah gos! Nalv je berichtje net pas het Draakje & Nelis topic bijgelezen.. Naar zeg! Hopen dat het wat wordt met Sjef!
Stefan zal wel wat verdrietig zijn, want die is gek op katten. Hier doet hij niets liever dan zo vaak mogelijk met Nol knuffelen, maar dat is wederzijdsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolafan is lief he?
Ook al is het allemaal wat raar gegaan, je hebt er goed aan gedaan denk ik hoor marychild om toch een nieuw baasje te zoeken. Het was voor zowel Sjef als voor jou en je kinderen niet echt meer een prettige situatie.
Was Sjef erg in paniek? En hoe ging het met je kinderen?
Is het allemaal een beetje goed gegaan?
Sjef was niet in paniek,maar hij was het niet helemaal mee eens en hij voelde het al aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombolafan is lief he?
Ook al is het allemaal wat raar gegaan, je hebt er goed aan gedaan denk ik hoor marychild om toch een nieuw baasje te zoeken. Het was voor zowel Sjef als voor jou en je kinderen niet echt meer een prettige situatie.
Was Sjef erg in paniek? En hoe ging het met je kinderen?
Is het allemaal een beetje goed gegaan?
Ik ben het niet dit keerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zou ze Brad Pitt tegen het lijf gelopen zijn?
Ik had ook die SMS!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Tombo wat tof![]()
Ik hoop dat ie t goed naar zijn zin krijgt bij jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |