abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 augustus 2010 @ 00:50:45 #51
163650 Greys
pi_85673429
Ik denk persoonlijk dat als Sjef in een huis komt waar het iets rustiger is en er de eerste tijd bv een Feliway stekker bij gebruikt wordt - rustgevend, kalmerend - dat hij zich dan een stuk meer happy zal voelen en dat zal het plasgedrag ook vast ten goede komen. Grote kans dat het zelfs helemaal verdwijnt.

Je hoort vaak dat katten in het asiel worden gestopt omdat ze in huis plassen, maar dat ze dat in het nieuwe huis nooit meer gedaan hebben. Mijn eigen asielkat is ook weggedaan door de vorige eigenaars omdat hij overal plaste, maar dat bleek achteraf een combinatie te zijn van unhappy zijn met het grote aantal andere katten (in totaal vijf, er kwam er steeds eentje bij), het dood gaan van het hondje van die mensen (daar hing de kat nogal aan) en hij bleek wat last van blaasgruis te hebben.
Lang verhaal kort: ik heb hem volgende maand twee jaar in huis en hij heeft nooit meer naast de bak geplast of gepoept. Niet één keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85674013
Voordat ik ga slapen (trachten tot that is ) wil ik even greys en tombolafan heel hartelijk bedanken voor alles O+
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 augustus 2010 @ 01:20:44 #53
163650 Greys
pi_85674397
Anytime, daar ben ik voor ;)
Ik hoop op een spoedige oplossing voor Sjef!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 augustus 2010 @ 01:51:12 #54
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_85675068
...ok ik heb inmiddels 3 emails terug van vrienden...waarvan er 1 geen kat meer wil.
Heeft er al 4 nml.
Begrijpelijk het houdt een keer op natuurlijk.
Nr 2 wil pertinent geen plassend onzindelijk katje opnemen en de derde heeft een allergie voor katten.
Maarrrrr we gaan gewoon door voor de volgende ronde! *O*
Snollebolt
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 augustus 2010 @ 08:58:50 #55
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85677269
Hoe heeft ze het op honden? :)
pi_85678913
Wat een leuke kater :Y
Misschien heb ik interesse, ik moet eerst even overleggen.

Even een paar vraagjes

Je zegt dat je te weinig tijd voor hem hebt. Wat is te weinig?
Mag de kat naar buiten? Mijn eigen kat gaat namelijk naar buiten wanneer zij wil.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_85679665
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef WinnieWana het volgende:
Wat een leuke kater :Y
Misschien heb ik interesse, ik moet eerst even overleggen.

Even een paar vraagjes

Je zegt dat je te weinig tijd voor hem hebt. Wat is te weinig?
Mag de kat naar buiten? Mijn eigen kat gaat namelijk naar buiten wanneer zij wil.
Ik wil niet voor een ander spreken, maar als een kat naar buiten kan wanneer ie wil, dan is dat toch juist altijd helemaal super?

:)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 10:33:57 ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:36:03 #58
154982 marychild
I hurt myself,so you can'
pi_85679758
Ik zoek inderdaad een ander baasje voor Sjefke
Maar de reacties die ik tot nu hier op gekregen, vind ik niet leuk er is geen sprake van dierenleed of mishandeling
Het is voor zowel voor mij en voor de hygine voor de kinderen en als voor de kat ,
misschen dan beter dat hij naar een huisje gaat waar hij meer op z,n plek is.
Misschien trek ik het me julie reacties te veel aan,maar ik handel alleen in het belang van het dier.
En ik mag me idd wel wat ongelukkig hebben uit gedrukt,sorry hiervoor.
Maar zo gaat het toch ook niet,toch?
gr.marychild

[ Bericht 0% gewijzigd door marychild op 25-08-2010 10:43:50 ]
Many people will step in and outside your live
But only true friends will leave footprints
in your heart.......
pi_85680144
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef marychild het volgende:
Ik zoek inderdaad een ander baasje voor Sjefke
Maar de reacties die ik tot nu hier op gekregen, vind ik niet leuk er is geen sprake van dierenleed of mishandeling
Het is voor zowel voor mij en voor de hygine voor de kinderen en als voor de kat ,
misschen dan beter dat hij naar een huisje gaat waar hij meer op z,n plek is.
Misschien trek ik het me julie reacties te veel aan,maar ik handel alleen in het belang van het dier.
En ik mag me idd wel wat ongelukkig hebben uit gedrukt,sorry hiervoor.
Maar zo gaat het toch ook niet,toch?
gr.marychild
De reacties waren niet echt leuk nee. Aan de andere kant drukte je je inderdaad wat ongelukkig uit.
Maar goed, ik weet hoe het is als een kater de boel onder zeikt. Geen pretje, maar er is vaak wel iets aan te doen.

De vraag is of je daar nog bereid toe bent... of ben je er al helemaal klaar mee?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:59:00 #60
154982 marychild
I hurt myself,so you can'
pi_85680556
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De reacties waren niet echt leuk nee. Aan de andere kant drukte je je inderdaad wat ongelukkig uit.
Maar goed, ik weet hoe het is als een kater de boel onder zeikt. Geen pretje, maar er is vaak wel iets aan te doen.

De vraag is of je daar nog bereid toe bent... of ben je er al helemaal klaar mee?
Ik wil het best nog een tijdje aankijken om te zien of ik er verbetering in kan brengen.
Maar als het zo blijft door gaan,dan zit er helaas niets anders op
Het is wel jammer want het is een lief beestje.
Many people will step in and outside your live
But only true friends will leave footprints
in your heart.......
pi_85680670
hoe vaak verschoon je de bak? waarmee was je hem af? wat voor kattengrit ligt erin? staat de bak op een rustige plek?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85680888
Marychild, je hebt PM ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 11:09:29 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_85680914
Ooh, zou Nelis een nieuw vriendje krijgen? O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85681026
cute poesje zeg! O+
pi_85681063
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
Marychild, je hebt PM ;)
:D

Ga je het doen Tombo? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85681203
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D

Ga je het doen Tombo? O+
Misschien/waarschijnlijk :Y
Ik had gisteren al even gepmd met Prupke, en als het geen problemen oplevert met Nelis dan zie ik voorlopig geen problemen. Mocht het toch niet gaan dan moet er misschien toch een nieuw huis gezocht worden ( ;( ), maar het lijkt me voor Sjefke beter uit de stress te zijn, en voor Marychild en de kinderen lijkt het me ook geen ideale situatie :)
pi_85681407
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef marychild het volgende:

[..]

Ik wil het best nog een tijdje aankijken om te zien of ik er verbetering in kan brengen.
Maar als het zo blijft door gaan,dan zit er helaas niets anders op
Het is wel jammer want het is een lief beestje.
Je kunt van alles proberen, maar het kost wel enige moeite en het zal niet bij het eerste dat je probeert meteen over zijn. Trial and error...

Zoiets.

Mijn moeder heeft mijn katten een jaar geleden overgenomen vanwege hetzelfde probleem (Na echt van alles te hebben geprobeerd). Helaas is het niet gestopt en dat terwijl ze nu naar buiten kunnen. Waarschijnlijk omdat mijn moeder ook al 3 andere katten heeft.

Ook van alles geprobeerd, maar niets leek te helpen. Nu is ze sinds een week begonnen met het geven van een halfje Clomicalm per dag en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. Ze heeft de kat niet meer betrapt op pissen en ook geen pis meer gevonden. De kat lijkt ook wat 'relaxter'.

Misschien wat vroeg om te juichen, maar het belooft veel goeds. :)

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
hoe vaak verschoon je de bak? waarmee was je hem af? wat voor kattengrit ligt erin? staat de bak op een rustige plek?
Zit er een deksel op de bak?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 11:24:54 ]
pi_85681422
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Misschien/waarschijnlijk :Y
Ik had gisteren al even gepmd met Prupke, en als het geen problemen oplevert met Nelis dan zie ik voorlopig geen problemen. Mocht het toch niet gaan dan moet er misschien toch een nieuw huis gezocht worden ( ;( ), maar het lijkt me voor Sjefke beter uit de stress te zijn, en voor Marychild en de kinderen lijkt het me ook geen ideale situatie :)
Wat goed van je! *O* O+ *O*

En het lijkt me voor Sjefke inderdaad beter dat hij zo snel mogelijk in een rusitg huis komt. En dat kan Marychild helaas niet bieden. De stress van eventueel 2 keer verhuizen is denk ik minder erg voor hem dan de stress van het wonen in een omgeving waar hij zich niet fijn voelt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85681502
Oh.. ik zie dat er een gegadigde is! Nice! ^O^
pi_85683956
bah ik word hier best wel een beetje chagrijnig van ;( Ik ben zelf helemaal weg van katten. Heb er zelf een met 3 poten. Hij woonde 2 jaar in een pleeggezin, niemand wou em..alleen maar omdat ie 3 pootjes had ;(
Ik ben van mening dat als je een beest in huis neemt je er alles aan moet doen om het beestje gelukkig te maken. Anders moet je bij voorbaat al geen dieren nemen :(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85684195
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef DjinN het volgende:
bah ik word hier best wel een beetje chagrijnig van ;( Ik ben zelf helemaal weg van katten. Heb er zelf een met 3 poten. Hij woonde 2 jaar in een pleeggezin, niemand wou em..alleen maar omdat ie 3 pootjes had ;(
Ik ben van mening dat als je een beest in huis neemt je er alles aan moet doen om het beestje gelukkig te maken. Anders moet je bij voorbaat al geen dieren nemen :(
Hoe raar het ook klinkt, ik denk dat Marychild dat nu ook doet. Ze heeft denk ik niet goed nagedacht/geïnfomeerd toen ze Sjefke in hus nam, maar de beslissing hem nu ergens anders onder te brengen lijkt mij voor iedereen veel beter. Het huishouden van Marychild blijft zo druk als het nu is (kinderen blijven kinderen) en Sjefke zal daar last van blijven houden. Dan kun je beter de knoop doorhakken en een ander adres zoeken. Ook al betekent dat 2 verhuizingen in korte tijd voor Sjef.

Niet dat ik het fijn vind zoals het is gegaan, het is zonde dat er met Sjef op en neer gesjouwd wordt, maar het is zo jammer dat marychild nu zo wordt bekritiseerd. Ze heeft inmiddels meer uitleg gegeven en toegegeven dat haar post wat onhandig geschreven was. Laten we het dan daarbij houden.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:57:07 #72
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_85684886
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:37 schreef Cat22 het volgende:
Hoe raar het ook klinkt, ik denk dat Marychild dat nu ook doet. Ze heeft denk ik niet goed nagedacht/geïnfomeerd toen ze Sjefke in hus nam, maar de beslissing hem nu ergens anders onder te brengen lijkt mij voor iedereen veel beter. Het huishouden van Marychild blijft zo druk als het nu is (kinderen blijven kinderen) en Sjefke zal daar last van blijven houden. Dan kun je beter de knoop doorhakken en een ander adres zoeken. Ook al betekent dat 2 verhuizingen in korte tijd voor Sjef.

Niet dat ik het fijn vind zoals het is gegaan, het is zonde dat er met Sjef op en neer gesjouwd wordt, maar het is zo jammer dat marychild nu zo wordt bekritiseerd. Ze heeft inmiddels meer uitleg gegeven en toegegeven dat haar post wat onhandig geschreven was. Laten we het dan daarbij houden.
Uitstekend verwoord. :Y
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:44:10 #73
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85689430
Fijn dat Tombo het (misschien) een kans wil geven met Sjefke. ^O^ En nu maar hopen dat Sjefke het kan vinden met je andere katten :)
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_85692724
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:44 schreef Maes het volgende:
Fijn dat Tombo het (misschien) een kans wil geven met Sjefke. ^O^ En nu maar hopen dat Sjefke het kan vinden met je andere katten :)
Nou, Nelis mist Draakje best wel, dus ik denk dat het van zijn kant goed komt ;)
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 16:12:20 #75
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85693013
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

^O^
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')